Welke spelfout dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:39 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Bartoli.
Je hebt wel wat gemist...
Dat Menno en ik echt gaan trouwen
Oef.... lekkere spelfout in de Topic Titel
wanneer is de plechtigheid? dan verwacht ik toch op zijn minst een uitnodiging voor de BB-fokkersquote:Op woensdag 14 december 2005 16:39 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Bartoli.
Je hebt wel wat gemist...
Dat Menno en ik echt gaan trouwen
Oef.... lekkere spelfout in de Topic Titel
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:38 schreef Bartoli het volgende:
blijkbaar niet veel gemist in dat uurtje dat ik weg was. Hi again
gebeurtquote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
Welke spelfout dan?
Daar ga ik altijd mee de fout in... ach, je weet wat er bedoeld wordt toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:42 schreef Kleintje het volgende:
Tussen het gebuffer door gebeurT er niks!
Het is gewoon tegenwoordige tijd. Stam + t in dit geval.
Gelukkig maar wupquote:Op woensdag 14 december 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
gebeurt
maar je caps maken alles goed
Dus het is me alweer vergeven? Gelukkig maarquote:
Zo is Ingrid erg goed in duimenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:43 schreef Foreverblue het volgende:
Ieder mens is ergens goed in he (en automatisch slecht in iets anders)
Een hele dikkequote:Op woensdag 14 december 2005 16:49 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vandoor tot laterzzz allemaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:53 schreef MissHobje het volgende:
Die maan net ff snel![]()
Mooi duister plaatje.. en ik was te laat
Ik neem aan de weekopdracht van Roel en de roddelopdracht van Naat.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:59 schreef Springsteen27 het volgende:
Iemand enig idee wat we vanavond allemaal in de uitzending te zien zullen krijgen?
Thnx! Moet nog maar kijken of ik daar ook daadwerkelijk voor thuis blijf!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Foreverblue het volgende:
Ik neem aan de weekopdracht van Roel en de roddelopdracht van Naat.
LOLquote:Op woensdag 14 december 2005 17:02 schreef Foreverblue het volgende:
Joost luistert geboeid naar het wazige verhaal van Naat...
[afbeelding]
ow wat valsquote:Op woensdag 14 december 2005 17:06 schreef Kleintje het volgende:
Ow my god... Naat aan de babbel. Laat maar. Dat is net zo boeiend als het lezen van de posts van LekkerSimpel
Kleintje kan heelquote:
Gaan we persoonlijk worden? Geen klanten op de webcam ofzo, om je doos aan tentoon te sprijden?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:06 schreef Kleintje het volgende:
Ow my god... Naat aan de babbel. Laat maar. Dat is net zo boeiend als het lezen van de posts van LekkerSimpel
Als je niet uitkijkt huppelt ze zo met de pot weg ookquote:
Zo'n foute opmerking is hier niet gewenst.quote:Geen klanten op de webcam ofzo, om je doos aan tentoon te sprijden?
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden? Geen klanten op de webcam ofzo, om je doos aan tentoon te sprijden?
Ik wel hoor, maar die < PIEP >moet zich niet zo aanstellen als er iemand op FOK! zit die dan wel de mazzel had om een gesprek met Hummie en BB te hebben. Want als we dan persoonlijk gaan aanvallen dan ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:11 schreef Foreverblue het volgende:
We houden het wel gezellig hier he?
BEWSquote:Op woensdag 14 december 2005 17:13 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat koken en straks lekker eten dus BESW
Tot 'Bews!'![]()
gelukkig hebben we de caps nog;)quote:Op woensdag 14 december 2005 17:11 schreef Foreverblue het volgende:
We houden het wel gezellig hier he?
Ik vind dit niet zo nodig en niet echt op zijn plaats!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar die webcamhoer moet zich niet zo aanstellen als er iemand op FOK! zit die dan wel de mazzel had om een gesprek met Hummie en BB te hebben. Want als we dan persoonlijk gaan aanvallen dan ken ik er ook nog wel een paar.
Die look zal haar niet helpen... want haar grote voorbeeld is er ook uitgegaanquote:Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[knip]
Maar ik hoorde dus weer het "ja... ja .... ja.... is ook zo.... nee, toch niet... ja? toch?...."
En nu heeft ze maar zo hele zinnen en een Dildo-look. Denkt ze daar mee te scoren?
Mooi creatief uitgeleefdquote:
Dan nav de kritiek maar een positieve opmerking over Lieske.quote:
En nu moet ik mij verantwoorden bij jou?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo nodig en niet echt op zijn plaats!
Schat... blijf je nou dromen en doen alsof jij een date met Chantal wilde? Kom op man. Je leugens weten we allemaal wel!
Zo is 't OOK nog weer es.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:22 schreef Manu82 het volgende:
Dan nav de kritiek maar een positieve opmerking over Lieske.
Niemand huppelt zo goed als Lieske
Kleintje blijft gewoon een kutje...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kleintje kan heelzijn maar ook vaak
![]()
![]()
He Pijlemans, we schijnen tegenwoordig irritant te zijn als we haar lopen af te zeiken, je moet het nu in een positieve context plaatsen anders voelen de Lieske trekkers zich benadeeld. We moeten het over haar positieve kanten hebben...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:25 schreef Pijlemans het volgende:
Dag allemaal.
lieske heeft ook weer een verhaal.![]()
Het is over een oma en opa van eenzoon van vrienden van de ouders v
an een vriendinnetje uit Haaksbergen.![]()
Wat zeg je nu?? Ben hier echt te lang niet geweest... maarre Scan was hier toch al weg? Lopen er hier nog meer van die Lieske-rukkers rond dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
He Pijlemans, we schijnen tegenwoordig irritant te zijn als we haar lopen af te zeiken, je moet het nu in een positieve context plaatsen anders voelen de Lieske trekkers zich benadeeld. We moeten het over haar positieve kanten hebben...
dus dat wordt heel lang zoeken
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Kleintje blijft gewoon een kutje...![]()
Bb gaat totaaaal aan me voorbij.. wat een duffe bende! totale anti-climax....gooi inda en rob terug in het huis...en zelfs tanja mag van mij terugkeren...Chantal.. geroddeld moet er worden...
Ik kan me niet herinneren dat ik spannende verhalen heb verteld. Alleen dat ik één van de acht uitgenodigden was voor de date met Chantal. En dat ik met Hummie en BB heb gesproken. En daarna een gesprek met up2date.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:26 schreef Kleintje het volgende:
LekkerSimpel, je hoeft je voor mij niet te verantwoorden hoor. Ik geloof die spannende verhalen van je niet.
*knip*
Het is alleen zo jammer dat het geen verhalen van jezelf waren!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik spannende verhalen heb verteld. Alleen dat ik één van de acht uitgenodigden was voor de date met Chantal. En dat ik met Hummie en BB heb gesproken. En daarna een gesprek met up2date.
Als je dat al spannend vindt?
Volgens mij begon jij met het aanstellen toen Menno ineens jouw plek als 'deskundige' innam, door heel kinderachtig te blijven beweren dat, boehoehoe, bbmenno een faker was.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wel hoor, maar die webcamhoer moet zich niet zo aanstellen als er iemand op FOK! zit die dan wel de mazzel had om een gesprek met Hummie en BB te hebben. Want als we dan persoonlijk gaan aanvallen dan ken ik er ook nog wel een paar.
ff ter verduidelijking, ik ben MrObjective, hahahahaquote:Op woensdag 14 december 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat het geen verhalen van jezelf waren!
[BB SC 760] Stemafspraken
Stel je niet aan man. Die 2 zijn gewoon verschillend, en het gebeurt hier ook wel eens dat er 2 bijna tegelijkertijd op printscreen drukken.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Nog ff snel... het bewijs dat de Talpa medewerkers zelf geen leuke caps kunnen verzinnen:
Deze gemaakt door mij:
[afbeelding]
Talpa:
[afbeelding]
Kijk eens naar het blauw rondom het hoofd van graftak Lieske?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Nog ff snel... het bewijs dat de Talpa medewerkers zelf geen leuke caps kunnen verzinnen:
Deze gemaakt door mij:
[afbeelding]
Talpa:
[afbeelding]
Idd zeg....quote:Op woensdag 14 december 2005 17:42 schreef soylent het volgende:
Tering wat een lekker sfeertje hier!
Jezus, hoe vaak blijf je daar over door zeuren.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik spannende verhalen heb verteld. Alleen dat ik één van de acht uitgenodigden was voor de date met Chantal. En dat ik met Hummie en BB heb gesproken. En daarna een gesprek met up2date.
Als je dat al spannend vindt?
Ik ben er weer....Normaal gesproken doet iedereen dan aardig tegen mekaar. Want anders.....quote:Op woensdag 14 december 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Idd zeg....![]()
Doen we allemaal weer kus/kroel/knuf nu??
Niet zeiken. JIJ begon persoonlijk te worden, wel ff goed lezen wat je zelf schreef he?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Nope Flugel.
Hij begon persoonlijk te worden, hij komt met webcamhoer.
Ik moet hem niet... sorry.
En ik ga niet kus, kroel, knuf doen.
Ik zal hem wel negeren, geen probleem mee. Tot hij weer te persoonlijk wordt. Dan heb ik er wel een tijdelijke ban voor over hoor!
---------
Heb nog steeds geen streams. Gebeurt er nog wat leuks?
Je hebt gelijk, had betreffende post gemist...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Nope Flugel.
Hij begon persoonlijk te worden, hij komt met webcamhoer.
Ik moet hem niet... sorry.
En ik ga niet kus, kroel, knuf doen.
Ik zal hem wel negeren, geen probleem mee. Tot hij weer te persoonlijk wordt. Dan heb ik er wel een tijdelijke ban voor over hoor!
---------
Heb nog steeds geen streams. Gebeurt er nog wat leuks?
LS, doe ff normaal zeg.... Een beetje geklier over en weer hoeft niet tot bepaalde uitspraken te leiden...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zeiken. JIJ begon persoonlijk te worden, wel ff goed lezen wat je zelf schreef he?
.... KLAAR....
Als MOD mag je niet met 2 maten meten. Ik word voor leugenaar uitgemaakt, wat nergens op slaat, dus ik "klier" terug met een feit (wat in ander subforum over haar is te lezen)...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
LS, doe ff normaal zeg.... Een beetje geklier over en weer hoeft niet tot bepaalde uitspraken te leiden...![]()
Ik meet niet met 2 maten LS. Kleintje lokte e.e.a. wel een beetje uit... Geklier noem ik het dan. Het is alleen niet nodig haar vervolgens uit te schelden....quote:Op woensdag 14 december 2005 18:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als MOD mag je niet met 2 maten meten. Ik word voor leugenaar uitgemaakt, wat nergens op slaat, dus ik "klier" terug met een feit (wat in ander subforum over haar is te lezen)...
Dus geen partij gaan trekken, en zeker niet als MOD....
En kunnen we dit onderwerp nu dan afsluiten? PLEASE?!?!?!?!
Mij een leugenaar noemen is dan wel normaal terwijl je zelf zegt Werken in de erotische sector deel 3 het te zijn? Doe waar jij goed in bent, dan doe ik het mijne. En wat je al zei. Negeer me dan gewoon. Doe ik bij jou ook. Niet iedereen hoeft je leuk te vinden, ik weet dat je positieve aandacht gewend bent, maar kan ook soms anders zijn, en ik mag jou net zo min als je mij mag....quote:Op woensdag 14 december 2005 18:01 schreef Kleintje het volgende:
Laatste post vanaf boven:
Heet Menno welkom op Fok! (deel 4)
Hier schrijft LS als een geintje dat hij zich inschrijft als NANA.
Vandaar dat ik in het begin van dit topic op die post kom. Eerst zonder smilie erin, maar wel met PI knipoog.
Dat hij het zo opvat, prima, maar dan hoeft ie mij geen webcamhoer te noemen!
AL KLAAR!
Dat slaat wel ergens op, je hebt hier ook gelogen over je 'buurman'.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
<..>
Ik word voor leugenaar uitgemaakt, wat nergens op slaat,
Iemand een hoer noemen is geen klieren.quote:dus ik "klier" terug met een feit (wat in ander subforum over haar is te lezen)...
<..>
Als je alles goed had gelezen, heb ik die smoes verzonnen ná ik in Aalsmeer was geweest. Want als LS had ik een beetje te veel gezegd. En Isabeau had me de tip gegeven in het topic om er verder over op te houden, omdat BB FOK! meeleest. En die tip heb ik opgevolgd, door een oud account te gaan gebruiken. Ik was er de 13e november en kijk maar wanneer LS overging in MrO... Was leugentje om bestwil over die buurman, maar wel geslaagd zo te zienquote:Op woensdag 14 december 2005 18:02 schreef Kleintje het volgende:
Zijn het dan geen leugens?? Eerst LS als buurman afschilderen, dan weer niet. Het is list en bedrog.
*knip*
Als er nu altijd van deze creatieve foto's kwamen van Lieske, dan mopperde ik niet zo over de overkill aan Lieske foto'squote:
Zet er dan een smilie bij, dan snap ik ook dat het een grapje is.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:09 schreef Foreverblue het volgende:
@ Pinball en Kleintje...
Dat was ook maar een grapje hoor... Je hoort hier vaker langskomen dat bijvoorbeeld de foto's in het exit boek van Fok komen. Natuurlijk is dat niet zo. Maar ik vond deze gelijkenis wel ff grappig.
Dan zou deze daar meer voor in aanmerking komen denk ikquote:Op woensdag 14 december 2005 18:12 schreef Kleintje het volgende:
Dropkick... die rouwrand om haar foto heen
Is ze dood? Het zou een goede kaart zijn voor als ze dood is![]()
(sorry)
Hahaha, alsnog eenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zet er dan een smilie bij, dan snap ik ook dat het een grapje is.![]()
Of deze?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan zou deze daar meer voor in aanmerking komen denk ik![]()
[afbeelding]
De Cock en de moord in het Big Brother huisquote:
ik heb het hem geloof ik alleen een keer tijdens de rookopdracht zien doenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:34 schreef Foreverblue het volgende:
Roken in de badkamer mocht toch niet
[afbeelding]
ze moet haar opdracht nog afronden, misschien heeft BB gezegd dat haar verhaal aan Roel niet goed genoeg was?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:37 schreef melke het volgende:
Die arme Nathalie, ze zit volgens mij echt niet lekker in haar vel
Ingrid heeft al vroeg een vermoeiend gezicht,haar ogen zijn ogen van een vrouw die veel ouder zou zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 18:26 schreef Foreverblue het volgende:
Big Brother ziet alles...
[afbeelding]
Thx... het was zo rustig hier... ik dacht, kom... ik ga eens lekker cappenquote:
Ja dat vind ik ook... maar dit was wel extreem ingezoomd natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:58 schreef riri het volgende:
[..]
Ingrid heeft al vroeg een vermoeiend gezicht,haar ogen zijn ogen van een vrouw die veel ouder zou zijn
snap ook niet dat niemand daar in het huis iets zegt van dat rare met die mond trekken,het maakt haar lelijk
Of het verhaal over Dido waar is of niet...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:08 schreef Bartoli het volgende:
wat zou roel zich nu bedenken
Roel zonder Dido ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:01 schreef melke het volgende:
Nathalie zonder Dido vind ik wel veeel leuker
Is een 'hoerenkapsel' de laatste trend ofzo?quote:
BB zonder Dido ook!quote:
Een 'hoerenkapsel' hoort ook bij een hoerenfeest hequote:Op woensdag 14 december 2005 19:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Is een 'hoerenkapsel' de laatste trend ofzo?
Oh ja, het is weer woensdag-lullig-avondje-voor-genomineerden.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een 'hoerenkapsel' hoort ook bij een hoerenfeest he
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo ik ga vanavond van het ene gelul naar het andere gelul.
Weet nog niet wat erger is
Voeg ik eentje aan toe:quote:
Picsplace doet het niet vandaag... Probeer deze: www.filedump.nlquote:Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Voeg ik eentje aan toe:
Lies geeft aanwijzingen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:26 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid ziet er wel leuk uit met dat kapsel en die leren broek
Raar, ik kon hem wel zien hier...maar goed, heb de link even aangepast. Filedump it is!quote:Op woensdag 14 december 2005 19:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Picsplace doet het niet vandaag... Probeer deze: www.filedump.nl
Ze maakten zelf straks de Olivia Newton John in Grease connectie ook al.quote:
Die is ook leuk jaquote:Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Voeg ik eentje aan toe:
Lies geeft aanwijzingen
[afbeelding]
Was erg voorspelbaar dat Nath Lieske zou noemen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:06 schreef Bartoli het volgende:
wat kan Naat slecht beargumenteren zeg. Wie mag de pot niet winnen "Ja Lieske" maar een fatsoenlijk argument komt er niet uit
Net zoals Lieske direct Naat gaat noemenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was erg voorspelbaar dat Nath Lieske zou noemen.
ja dat wel maar de beargumentering was nog slechter dan het roddel verhaal aan roelquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was erg voorspelbaar dat Nath Lieske zou noemen.
Misschien dat het op de laatste avond nog lukt, dan zullen toch wel veel mensen posten.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:00 schreef F4iTH het volgende:
Dit zou eigenlijk een kippevel-moment moeten zijn voor de kijker....wij dus!
Nu horen we in principe dus helemaal uit ons dak te gaan van "Kijk ze nou blij zijn met de foto's!!! Oh wat is dit mooi zeg". Maar nee het blijkt alweer hoe saai BB is geworden waardoor veel fokkers hun biezen hebben gepakt.
Wat betreft de 1000 topics zie ik het dus somber in.
Of zit iedereen de reguliere te bekijken?
Oeps, mis gedachtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Net zoals Lieske direct Naat gaat noemen
Hoi cuallquote:
Lieske zei net ook: "Ik verlies het graagst van Ingrid"quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef pullup het volgende:
Ingrid: "Lies is mijn trouwste hond hier geweest"![]()
Ik dat Roel de trouwste hond van BB5 was.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef pullup het volgende:
Ingrid: "Lies is mijn trouwste hond hier geweest"![]()
Ik ook niet maar dat geldt eigenlijk ook voor Josti en Nath.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef cuall het volgende:
Begrijp ik het goed en gunnen Lieske en Ingrid, Roel de pot niet![]()
Nou ik ook niet![]()
Leuk hoe je vaak gelijk Roel erbij betrekt als Lies/Ingrid "bekritiseerd" wordtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik dat Roel de trouwste hond van BB5 was.
Sinds Dido weg is niet meerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik dat Roel de trouwste hond van BB5 was.
Roel is deze week niet echt goed/gunstig in beeld gebracht op tv, dus ik gok op Roelquote:Op woensdag 14 december 2005 20:14 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen weg moet?
Hoop op Nat maar je weet het maar nooit
En vanavond al helemaal niet... dat hij zei dat hij het gehad had en eigelijk naar huis wilde.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel is deze week niet echt goed/gunstig in beeld gebracht op tv, dus ik gok op Roel![]()
Daarvóór ook niet. Ik kan genoeg voorbeelden noemen waarom ik vind dat Roel juist het pispaaltje van BB was. Denk aan de rookvrije week, schoonmaakactie van het hekje, opdracht om hem en Dido uit mekaar te rukken, weekopdracht in z'n eentje laten doen, zoveel lopen zieken totdat Dido doorkrijgt wat Linda en hij uitgevoerd hebben, zijn geld laten weghalen door andere bewoners. Zou het knap vinden als je voor een andere bewoner ook een soortgelijk rijtje kan verzinnen.quote:
Als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daarvóór ook niet. Ik kan genoeg voorbeelden noemen waarom ik vind dat Roel juist het pispaaltje van BB was. Denk aan de rookvrije week, schoonmaakactie van het hekje, opdracht om hem en Dido uit mekaar te rukken, weekopdracht in z'n eentje laten doen, zoveel lopen zieken totdat Dido doorkrijgt wat Linda en hij uitgevoerd hebben, zijn geld laten weghalen door andere bewoners. Zou het knap vinden als je voor een andere bewoner ook een soortgelijk rijtje kan verzinnen.
Was nog niet eerder gezegtquote:
Roel heeft het juist helemaal niet voor zijn kiezen gehad, hij is door Hummie in de watten gelegd.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef sleepy1958 het volgende:
En zo bekijk ik het ook. Roel heeft verreweg het meeste voor zijn kiezen gekregen van
BB. De andere vier kunnen wat dit betreft niet eens in zijn schaduw staan. Overal
heeft hij zich bewonderenswaardig doorheengeslagen. Ook van de moodswings van
Dido is hij nooit in paniek geraakt. Altijd en overal is hij voor 100% voor haar gegaan.
Van deze vijf verdiend Roel het gewoon om te winnen.
En hier lacht ze leuk. Ik denk dat ze een goed merk rose drinken vanavondquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef F4iTH het volgende:quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel heeft het juist helemaal niet voor zijn kiezen gehad, hij is door Hummie in de watten gelegd.
Iedereen houdt rekening met hem, hij doet niks en alles wordt voor hem gedaan. Nou ik ben het écht helemaal niet met je eens.
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel heeft het juist helemaal niet voor zijn kiezen gehad, hij is door Hummie in de watten gelegd.
Iedereen houdt rekening met hem, hij doet niks en alles wordt voor hem gedaan. Nou ik ben het écht helemaal niet met je eens.
ik vind hem zeer geslaagd FBquote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef Foreverblue het volgende:
Bij afwezigheid van Muerte moet ik het maar even waarnemen
[afbeelding]
Nou ik heb er geen zin in om dat te doen, maar de lijst van Nathalie is echt véél langerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daarvóór ook niet. Ik kan genoeg voorbeelden noemen waarom ik vind dat Roel juist het pispaaltje van BB was. Denk aan de rookvrije week, schoonmaakactie van het hekje, opdracht om hem en Dido uit mekaar te rukken, weekopdracht in z'n eentje laten doen, zoveel lopen zieken totdat Dido doorkrijgt wat Linda en hij uitgevoerd hebben, zijn geld laten weghalen door andere bewoners. Zou het knap vinden als je voor een andere bewoner ook een soortgelijk rijtje kan verzinnen.
Kijk, dit noem ik onderbouwen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben de andere bewoners bv niet de kans gekregen om zo veel geld te verdienenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
jij bekijkt het maar van die kant dat hij alles voor elkaar kreeg met dido. Maar wat Sleepy zegt klopt wel
Ik kan niet zoveel verzinnen hoor! Zeker niet zo veel als voor Roel...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik heb er geen zin in om dat te doen, maar de lijst van Nathalie is echt véél langer![]()
Niet lullen, maar je post beter vullen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik heb er geen zin in om dat te doen, maar de lijst van Nathalie is echt véél langer![]()
Thx... die Naat-bekken-trek caps van Muerte zijn meestal onnavolgbaar, vandaarquote:
Nou ik nietquote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zie Roel nog steeds als potentiële winnaar van BB5
He-le-maal eens.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef sleepy1958 het volgende:
En zo bekijk ik het ook. Roel heeft verreweg het meeste voor zijn kiezen gekregen van
BB. De andere vier kunnen wat dit betreft niet eens in zijn schaduw staan. Overal
Dido is hij nooit in paniek geraakt. Altijd en overal is hij voor 100% voor haar gegaan.
Roel heeft maar een kans gehad met die rook opdracht. Lies heeft er ene verknald. Naat heeft er ene gehaald. Alleen Josti en Ing hebben er nog geen gehadquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Waarom hebben de andere bewoners bv niet de kans gekregen om zo veel geld te verdienen![]()
Yep. Dit is uitermate zwak.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Niet lullen, maar je post beter vullen.![]()
je vergeet naat en haar zandopdrachtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef sleepy1958 het volgende:
Bij mijn weten hebben alleen Roel (10.000) en Dido (2.500) geld gekregen voor
een opdracht. Lieske heeft het verknald. Niemand anders heb ik een opdracht voor
geld zien doen. Vreemd.
Naat is toch nog bezig? (en is het zeker dat ze er geld mee kreeg?)quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel heeft maar een kans gehad met die rook opdracht. Lies heeft er ene verknald. Naat heeft er ene gehaald. Alleen Josti en Ing hebben er nog geen gehad
Dat is voor de pot. Dus niet persoonlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je vergeet naat en haar zandopdracht
Dat was voor de pot, niet voor zichzelfquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ah ja kloptquote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef ART het volgende:
[..]
Dat is voor de pot. Dus niet persoonlijk.
Bijna exact dubbelquote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef ART het volgende:
[..]
Dat is voor de pot. Dus niet persoonlijk.
Nee, het heeft echt geen zin, ik ben al vaker de stijd aan gegaan, maar vind hier geen gehoorquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef ART het volgende:
[..]
Yep. Dit is uitermate zwak.
Come on Cuall, ga ervoor!
(en doe meteen ook even die andere drie...
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel zou irl ook niet mijn vriend zijn, maar hij weet me wel regelmatig aan het lachen te krijgen met zijn "coole" gedrag. Ik denk ook dat hij zichzelf aardig is tegengekomen in het huis. (geldt trouwens ook voor de rest dus weet niet waarom ik dit schrijfquote:
Nou Pijlemans, daar heb ik dus ff gewoon geen zin in. Laat mij ook een keer ongenuanceerd mijn mening gevenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Niet lullen, maar je post beter vullen.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zie Roel nog steeds als potentiële winnaar van BB5
Nou, of hij het verdient om te winnen weet ik niet, je kan anderen niet beoordelen op hoe zij zich erdoorheen zouden hebben geslagen als ze hetzelfde voor hun kiezen hadden gekregen. Laten we eerlijk zijn, wat hebben Joost, Naat, Lies en Ing eigenlijk voor tegenslagen gekend waar BB bij was betrokken? Nathalie met de "Nemo-nominatie", Joost Kreeg geen Gel (goh wat een drama) en bij Ingrid en Lieske kan ik me echt totaal niks bedenken. Help me maar als ik iets gemist heb.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef sleepy1958 het volgende:
of om in zijn termen te blijven: Hij heeft het "zout" gehad...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef ART het volgende:
[..]
He-le-maal eens.
Nathalie komt nog het dichtste bij kwa 'ellende'. maar Joost, Ingrid & Lieske in de verste verten niet.
Roel heeft zeker 'zoet' gehad, maar ook heel erg veel 'zuur'. Het meest van iedereen.
OKquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef Foreverblue het volgende:
Ik moet ff weg nu.. kan een andere capper het ff overnemen?
Tot later
Nathalie volgens mij niet, alleen Roel, Dido en Lieske hebben die kans gehad.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel heeft maar een kans gehad met die rook opdracht. Lies heeft er ene verknald. Naat heeft er ene gehaald. Alleen Josti en Ing hebben er nog geen gehad
alles behalve het geld en het hekje geldt net zo goed voor Didoquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef PH52 het volgende:
Lieske, wijzend op 2 gebraden kippetjes: "Volgens mij is dat een kippetje en dat een haantje. Oh nee, die ligt andersom".![]()
![]()
Iets extra's, een flesje rosé ofzo denk ik, het is niet in de uitzending gezegdquote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Bluezz het volgende:
wat krijgt ze voor de roddelopdracht?
Lieske met de eerste nominaties waar ze 8 stemmen tegen kreeg en Ing met haar eenzame opsluiting in het huisje??? Zoiets misschien?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou, of hij het verdient om te winnen weet ik niet, je kan anderen niet beoordelen op hoe zij zich erdoorheen zouden hebben geslagen als ze hetzelfde voor hun kiezen hadden gekregen. Laten we eerlijk zijn, wat hebben Joost, Naat, Lies en Ing eigenlijk voor tegenslagen gekend waar BB bij was betrokken? Nathalie met de "Nemo-nominatie", Joost Kreeg geen Gel (goh wat een drama) en bij Ingrid en Lieske kan ik me echt totaal niks bedenken. Help me maar als ik iets gemist heb.
Een voorbeeldje van mensen die wel getest zijn: Chantal en Dido die ook niet mochten roken en we weten hoe ze erbij zaten na 2 rookvrije dagen... Resultaat, ze krijgen nicotine-pleisters en Roel niet. Maarja, Roel zou hebben gezegd: "Boeieeeeeuuuh". Hij heeft er hopelijk zelf wat van geleerd en daar gaat het om.![]()
Echt een domme Lieske opmerkingquote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef PH52 het volgende:
Lieske, wijzend op 2 gebraden kippetjes: "Volgens mij is dat een kippetje en dat een haantje. Oh nee, die ligt andersom".![]()
![]()
motivatie?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef redhair het volgende:
[..]
OMG NEEEEEEEEEEEeeeeeeeee toch !!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij persoonlijk iig dat ik dat agressieve ventje niet graag beloond zie worden met de hoofdprijs. En met z'n slaapgedrag vind ik 'm momenteel het minst toevoegen.quote:
Nou als we de tegenslagen van Lieske op een rijtje zetten komen we denk tot zoiets:quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lieske met de eerste nominaties waar ze 8 stemmen tegen kreeg en Ing met haar eenzame opsluiting in het huisje??? Zoiets misschien?
Zou het anders ook niet weten
Bedoelde dus eigenlijk eerste open nominaties. Dat was dus wel door BB veroorzaakt.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou als we de tegenslagen van Lieske op een rijtje zetten komen we denk tot zoiets:
- Geld kwijt omdat ze wat liet doorschemeren aan Rikkert (vind ik wel door toedoen van BB)
- De nominaties in één keer door bijna alle dames in het huis kwam hard aan door de open nominaties (dus wel door toedoen van BB IMO)
- Huilbui omdat ze zich buiten de groep vond vallen(is gevolg van bovenstaande)
- Huilbui omdat ze een bal tegen haar knie kreeg en dat pijn deed Vond ik een overdreven gedoe en geen echte tegenslag, heeft er ook te lang profijt van getrokken
- Huilbui (of iig verdrietig) omdat ze uitslag had door Pindakaas oid Eigen schuld moet ze maar met haar fikken uit de pindakaaspot blijven.
- Huilbui bij het vertrek van Chantal en Ingrid tegelijk en daaropvolgende discussie met de groep Hoort bij BB
Dit vind ik allemaal dingen die niet veroorzaakt zijn door BB maar door eigen toedoen of van een medebewoner.![]()
tegenslagen gekend waar BB bij was betrokken
Omdat jij het niet snapt legt ze het nog een keer uitquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef farceman het volgende:
Warom herhaal lies altijd alles 4 keer?
Hoe ik erover denk:quote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef sleepy1958 het volgende:
Bespeur de laatste tijd wat meer positief gepost over Roel en in iets mindere mate
voor Dido (mijn all time favorite). Doet me deugd, echt. Maar vrees toch dat uiteindelijk
een van de minst onopvallende bewoners, die overal nietszeggend doorheen zijn
gerold (Lieske of Ingrid) gaat winnen. Was ook zo met BB3 en BB4. Twee nietszeggende blondjes.
Jammer, maar helaas.
omdat ze het anders zelf niet kan onthoudenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef farceman het volgende:
Warom herhaal lies altijd alles 4 keer?
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hoe ik erover denk:
Ik was er 100% van overtuigd dat Joost het met gemak zou winnen. Maar hij stond lang alleen aan kop, iets TE lang. Dat is een slecht teken m.i. want hij stond een hele tijd constant in de spotlights en juist dát gaat mensen nu vervelen denk ik.
BB ziet in Roel en Lieske leuke bewoners tot aan de finale maar meer ook niet.
Ik gok op een nek-aan-nek race tussen Joost en Ingrid in de finale. Ingrid wint het dan nipt
welnee, Joost denkt aan Brenda:)quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Bartoli het volgende:
Roel gaat over Dido praten. Joost zal nu wel gaan twijfelen aan wat Naat zei dus opdracht mislukt
Dat heb ik dus ook met Ingrid, ik heb er niets tegen, maar eigenlijk ook niets mee. Met dat agressieve van Roel vind ik het wel meevallen, iedereen is wel eens opgefokt en heeft de neiging tegen een muur te slaan. Hij doet het echt. Ik denk dat hij wel agressief overkomt maar als puntje bij paaltje komt loopt hij liever weg dan dat hij er op los ramt.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk iig dat ik dat agressieve ventje niet graag beloond zie worden met de hoofdprijs. En met z'n slaapgedrag vind ik 'm momenteel het minst toevoegen.
Maar wie dan wel? Zie er eigenlijk helemaal geen persoon tussen waarvan ik normaal zou zeggen, laat die het maar winnen. Ingrid mag wel winnen van mij, een van de personen waar ik vrij weinig tegen heb.Joost is mij te irritant aanwezig, Lieske sja is Lieske, te langdradig en saai om winnaar te worden, Roel zie boven, plus zijn slaap gedrag. Naat (is verklaring hier nog nodig)
In de spotlights altijd een spekgladde en de rest van de tijd een gewone kameleon.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef M-en-A het volgende:
Joost maakt er deze avond weer een onterechte "one-man-show" van. Hij leest de kaartjes in de enveloppe van BB in het washok en doet dan met een uitgestreken gezicht tegenover de andere bewoners of hij zelf met de dingen komt. Net dus bijvoorbeeld beginnend met: "IK zou graag van jullie willen weten..... en IK denk dat BB dat ook wel zou willen weten....."![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hoe ik erover denk:
Ik was er 100% van overtuigd dat Joost het met gemak zou winnen. Maar hij stond lang alleen aan kop, iets TE lang. Dat is een slecht teken m.i. want hij stond een hele tijd constant in de spotlights en juist dát gaat mensen nu vervelen denk ik.
Ik gok op een nek-aan-nek race tussen Joost en Ingrid in de finale. Ingrid wint het dan nipt
mooi!quote:
BEWquote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hoe ik erover denk:
Maar hij is dan ook wel de enige met 10.000 in z'n koffer....quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Mja, doel nog meer op de uitspraken die hij constant doet. Bijv afgelopen week weer, dat hij Menno irl wel neergemept zou hebben.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met Ingrid, ik heb er niets tegen, maar eigenlijk ook niets mee. Met dat agressieve van Roel vind ik het wel meevallen, iedereen is wel eens opgefokt en heeft de neiging tegen een muur te slaan. Hij doet het echt. Ik denk dat hij wel agressief overkomt maar als puntje bij paaltje komt loopt hij liever weg dan dat hij er op los ramt.
Bewtje terugquote:
Wordt er alweer gequote:Op woensdag 14 december 2005 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bewtje terug![]()
Wel weer een kleffe bedoeling in het huis, goh wat is het spannend man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |