Nee, dank je.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet even lekker roeren in haar diner van gister?
quote:
kliekjesquote:Op woensdag 14 december 2005 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet even lekker roeren in haar diner van gister?
Die sluitpost...quote:
Wel eens gedaan? Ik vond t best grappig... Tampon eruit halen bedoel ik...quote:
HET bewijs dat we geen klonen zijnquote:
he getver Joeyquote:Op woensdag 14 december 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maandag nog over de rode zee gevaren... Trws ook voor t eerst een ongesteld meisje gebeft... Best ok... Trws ook voor t eerst een tampon dr uit gehaald...
Allemaal nieuwe ervaringen deze week![]()
Speciaal voor jou:quote:
Dude!! Nee... en nee .. en zeker geenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wel eens gedaan? Ik vond t best grappig... Tampon eruit halen bedoel ik...![]()
naar strakke groene broeken?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
Van brillen naar ongestelde bitches beffen, we gaan vooruit
Bij deze bied ik aan iedereen mn excuses aan voor de post naar aanleiding waarvan JoeyT meende dit met ons te moeten delen. Hoewel ik wel enige reactie had verwacht, had ik echt in mn wildste dromen niet kunnen vermoeden wat voor een "beerput" ik hiermee open zou trekken.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[censuur]
Allemaal nieuwe ervaringen deze week![]()
Dank u, die tekst was ik al bekend mee... Het grote mysterie is de relatie tot Ynske...quote:
En deze keer ben ik onschuldig.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
Van brillen naar ongestelde bitches beffen, we gaan vooruit
Moment zelf viel t me niet eens echt op... Maar even later vroeg ik me idd af wat ik rook en dat was die ijzer geur...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
he getver Joey
smaakte het niet ijzerig?
Dus eigenlijk wil Ynske zeggen dat ze spinnenwebben kweekt? De plaats is alleen maar naar te radenquote:
geen beerput, een rodekutquote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bij deze bied ik aan iedereen mn excuses aan voor de post naar aanleiding waarvan JoeyT meende dit met ons te moeten delen. Hoewel ik wel enige reactie had verwacht, had ik echt in mn wildste dromen niet kunnen vermoeden wat voor een "beerput" ik hiermee open zou trekken.![]()
Klinkt alsof het geen toevoeging voor je 'nog te doen voor ik in huize Avondrood zit' lijstje wordt...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bij deze bied ik aan iedereen mn excuses aan voor de post naar aanleiding waarvan JoeyT meende dit met ons te moeten delen. Hoewel ik wel enige reactie had verwacht, had ik echt in mn wildste dromen niet kunnen vermoeden wat voor een "beerput" ik hiermee open zou trekken.![]()
Mja, leermoment voor de volgende keerquote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Aanvaardquote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bij deze bied ik aan iedereen mn excuses aan
Ynske is als kind misbruikt en heeft nu een fascinatie voor kinderrijmpjes...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank u, die tekst was ik al bekend mee... Het grote mysterie is de relatie tot Ynske...
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil Ynske zeggen dat ze spinnenwebben kweekt? De plaats is alleen maar naar te raden
Itchy Bitchy zou dan ook wel kunnen
Dat nooit natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
En deze keer ben ik onschuldig.
Echt wel.
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ynske is als kind misbruikt en heeft nu een fascinatie voor kinderrijmpjes...
Verkapt 'ik wil ook gebeft worden nu ik ongesteld ben' post...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef JoeyT het volgende:
Verkapt 'ik wil ook gebeft worden nu ik ongesteld ben' post...
Ik kan me uitstekend voorstellen dat je het vorige ontbijt kwijt bent geraaktquote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
En ik ga een leuke discussie en ontbijt zoeken
In een ander topic hebben we daar de stofzuiger voorquote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil Ynske zeggen dat ze spinnenwebben kweekt? De plaats is alleen maar naar te raden
Itchy Bitchy zou dan ook wel kunnen
Zeg, verzin jij je eigen flauwe grapjes in plaats die van mij te gebruiken....quote:
Pheno probeert de opmerkingen van jou grappig te maken... Bij jou komen ze nl niet overquote:Op woensdag 14 december 2005 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, verzin jij je eigen flauwe grapjes in plaats die van mij te gebruiken....![]()
Nee.. het is jouw schuldquote:
Dat is dan in ieder geval iets waarin wij dan inderdaad op elkaar lijken...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pheno probeert de opmerkingen van jou grappig te maken... Bij jou komen ze nl niet over
Valt me op dat jij niet van sexueel getinte discussies houdt... Wil je misschien iets over jezelf kwijt?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
En ik ga een leuke discussie en ontbijt zoeken
Is nixxx een straf? Valt toch wel mee...?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey zal dan maar de straf van nixxx ondergaan.
Nee helemaal niet, bij mij zijn ze nl niet flauw maar serieus bedoeltquote:Op woensdag 14 december 2005 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is dan in ieder geval iets waarin wij dan inderdaad op elkaar lijken...![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zal dan maar de staf van nixxx ondergaan.
nixxx zelf niet, maar je weet nat. niet wat hij in gedachten heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is nixxx een straf? Valt toch wel mee...?
* AirwiN zwijgt...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, bij mij zijn ze nl niet flauw maar serieus bedoelt![]()
Sterf met die smileys!quote:
die is nu undercover om stoute mensjes in de gaten te houden... dan zit hij in dit topic goedquote:
Maar doet hij er verder ook nog iets mee?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
die is nu undercover om stoute mensjes in de gaten te houden... dan zit hij in dit topic goed
volgend jaar zeker! en in extreme gevallen wordt er snel iets aan gedaanquote:Op woensdag 14 december 2005 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar doet hij er verder ook nog iets mee?
Dus JoeyT is sinterklaasquote:Op woensdag 14 december 2005 13:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
die is nu undercover om stoute mensjes in de gaten te houden... dan zit hij in dit topic goed
Dat hebben Sint en Piet nog nooit bij me gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgend jaar zeker! en in extreme gevallen wordt er snel iets aan gedaan![]()
![]()
ben je niet stout genoeg geweest..quote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
Dat hebben Sint en Piet nog nooit bij me gedaan.
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:28 schreef maaike78 het volgende:
ik moet eigenlijk toegeven dat ik sinds ik op fok! meelees me al heel vaak heb geërgerd aan plato![]()
![]()
Je valt op oude mannetjes met schimmel tussen hun benen en opgemaakte negersquote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je je dan nog niet schandelijk genoeg gedragen!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooie post uit ander topic
[..]
Op woensdag 14 december 2005 13:28 schreef maaike78 het volgende:
ik moet eigenlijk toegeven dat ik sinds ik op fok! meelees me al heel vaak heb geërgerd aan plato
laat me raden, het nog nooit een vriend(in) of sex gehad topic?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
ben je niet stout genoeg geweest..
mooie post uit ander topic
[..]
Hmm. of ik wil te graag. Wordt ook wel aangegrepen.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
ben je niet stout genoeg geweest..
Er mocht toch niets over Plato gezegd worden?quote:mooie post uit ander topic
[..]
eigenlijk heb ik daar niet zo'n last van, vind die ouwe leienaar niet zo ergerlijkquote:
Nee, maar een stel stevige (al dan niet nep)-negers.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je valt op oude mannetjes met schimmel tussen hun benen en opgemaakte negers![]()
Dan ben ik toch benieuwd hoe ver ik moet gaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je je dan nog niet schandelijk genoeg gedragen!![]()
Je kent 'r? En volgens jou moet ze eens flinkquote:Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef Ynske het volgende:
ze moet niet zeiken
Plato is degene die beetje zeikt in dat topic...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden, het nog nooit een vriend(in) of sex gehad topic?
ze moet niet zeiken
Wat doe je tweede kerstdag?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd hoe ver ik moet gaan.
ik ken haar neit, maar hem welquote:Op woensdag 14 december 2005 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent 'r? En volgens jou moet ze eens flink![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sowhat iedereen zeikt wel eensquote:Op woensdag 14 december 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Plato is degene die beetje zeikt in dat topic...
Gedraag je niet zo Itchy Bitchy...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Ynske het volgende:
ze moet gewoon niet zeiken
was jij niet ontbijten?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
T gaat echt de goede kant op hier met de onderwerpen he
Ja dat komt omdat we jou missen met je enorme inbreng...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
*grom*quote:Op woensdag 14 december 2005 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gedraag je niet zo Itchy Bitchy...
ja he.. ik ga weer even wat "werk"quote:Op woensdag 14 december 2005 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zeg nergens dat ik hem ergerlijk vind, ik vind het grappig dat er users zijn die zich kunnen storen aan mensen als platoquote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik daar niet zo'n last van, vind die ouwe leienaar niet zo ergerlijk
Dan kunnen we eens kijken hoe schandelijk je je moet gedragen voor je tussentijds vanquote:
Nee hij doet een beetje zielig...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
sowhat iedereen zeikt wel eens
als t je irriteerd meot je er overheen lezen
omdat ik dan lekker gezellig ergens anders benquote:Op woensdag 14 december 2005 13:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hij doet een beetje zielig...
Maar kom jij maar voor je vriendje opWaarom nodig je hm eigenlijk niet gewoon uit vooor oud&nieuw, dan kan ie niet meer zeuren...
Maar met wie moet ik me dan schandelijk gedragen?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kunnen we eens kijken hoe schandelijk je je moet gedragen voor je tussentijds vanen
op je
krijgt...
En Plato is dan het derde wiel... Van je vrienden moet je t maar hebbenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik dan lekker gezellig ergens anders ben
Je hebt een potentieel van 2,5 miljard mannen om je heen om deze planeet... Heb je nog een (haalbare) voorkeur?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar met wie moet ik me dan schandelijk gedragen?
ik bedoel dat hoe lief aardig etc plato is, ik hem liever niet tussen mij enquote:Op woensdag 14 december 2005 13:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En Plato is dan het derde wiel... Van je vrienden moet je t maar hebben![]()
Of bedoel je stiekum dat t niet gezxellig kan zijn met Plato
Intelligent, Dominant, Charmant?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt een potentieel van 2,5 miljard mannen om je heen om deze planeet... Heb je nog een (haalbare) voorkeur?
zeg dan gewoon dat je Alicey wilt palenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt een potentieel van 2,5 miljard mannen om je heen om deze planeet... Heb je nog een (haalbare) voorkeur?
Itchy Bitchy Ynske strikes again...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je Alicey wilt palen
Helaas!quote:
tjah heb gewaarschuwd vantevorenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Itchy Bitchy Ynske strikes again...
Je gaat kansloos met oud&nieuw op bed liggenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik bedoel dat hoe lief aardig etc plato is, ik hem liever niet tussen mij enin bed heb liggen
heeft niets met kansloos te makenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je gaat kansloos met oud&nieuw op bed liggen![]()
Altijd zo vreemd als mensen geen vrienden hebben...
begraaf mquote:
+1 subtielquote:Op woensdag 14 december 2005 13:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je Alicey wilt palen
Misschien wel waardeloos, maar dan wel waardeloos samen met vriendin en vrienden en niet kansloos op bed...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft niets met kansloos te maken
en vrienden, niet iedereen is zo waardeloos als jij
Ben jij intelligent, dominant en charmant toevallig?quote:
Volgens mij niet dominant in de mate die Alicey graag zou zien, de andere twee laat ik me niet over uitquote:Op woensdag 14 december 2005 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij intelligent, dominant en charmant toevallig?
Wat verstaat zij eronder dan volgens jou?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij niet dominant in de mate die Alicey graag zou zien, de andere twee laat ik me niet over uit.
dat jij denkt dat iedereen die hier op fok komt geen leven erbuiten heeft behalve jij wil niet zeggen dat dat in werkelijkheid ook zo isquote:Op woensdag 14 december 2005 14:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien wel waardeloos, maar dan wel waardeloos samen met vriendin en vrienden en niet kansloos op bed...
Wat doe je eig op bed met een jongen... 1 jaar wachten was t toch
Vrienden zijn overratedquote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je gaat kansloos met oud&nieuw op bed liggen![]()
Altijd zo vreemd als mensen geen vrienden hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |