Oranje moet alleen maar voetballers selecteren die volgens de FIFA-regels in aanmerking komen voor een selectie, men moet niet door middel van allerlei advocaten en regelgevingen proberen er nog andere goede spelers te kunnen selecteren, dat hebben we namelijk nog nooit eerder gedaan en nodiggehad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:35 schreef SiemeN het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom we Kalou nodig hebben als we voorin ook spelers hebben als van Nistelrooij, Makaay, Robben, van Persie, Kuijt, Huntelaar enz?
Hoe kan een speler als Kalou met zo'n keuze aan spelers een plaats beloofd worden?
Dat is ook niet helemaal de oplossing, want stel dat je wordt geboren in China aangezien je ouders daar tijdelijk wonen in verband met werkzaamheden, moet je dan maar voor China uitkomen? De hele dubbele paspoort-mogelijkheid moet gewoon niet mogelijk zijn, je ouders kiezen gewoon een nationaliteit en tot je dood behoud je die nationaliteit, nooit meer onduidelijkheid en altijd eerlijke strijd tussen landenteams!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:15 schreef Fathom het volgende:
Ik was de hele tijd tegen het feit dat dit soort dingen gebeuren... Maar ik word nu een beetje moe van eht gezeur. Geef die gozer een paspoort. EN laat de FIFA regels maken dat je alleen mag uitkomen voor het land waar je bent geboren.
Tis eerder logisch dat het gebeurt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:33 schreef mickman het volgende:
Te triest voor worden dat je uberhaubt Nederlander zou kunnen worden omdat je toevallig goed tegen een stom balletje kan trappen. Het is maar voetbal.
Beetje de normale wetsvoorschriften in Nederland proberen te versnellen of te omzeilen om een speler mee te krijgen voor een WK voetbal.![]()
Dag Kalou.
Als ze had willen scoren, had ze hem gelijk een paspoort gegeven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Verdonk is gewoon een grafwijf wat makkelijk dacht te scoren over de rug van een voetballer (zoals de politiek dat altijd wel doet/ wil doen).
Ik weet het niet. Ik zal er sowieso een heel dubbel gevoel bij hebben.quote:Daarnaast hoor je niemand meer als Kalou de winnende goal maakt in de 93ste minuut tegen de moffen waardoor wij het WK winnen
Geen idee eigenlijk wat Nederland wil. Laat haar daar maar naar luisteren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:31 schreef Keltie het volgende:
[quote]Op woensdag 15 februari 2006 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze had willen scoren, had ze hem gelijk een paspoort gegeven.
[..]
Jah, want dat wil het grootste gedeelte van Nederland? Niet dus![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef Showtime het volgende:
Dat Kalou recht op een versnelde naturalisatie heeft is gezien de huidige wetgeving gewoon een feit. Als je daar problemen mee hebt dan moet je het de politiek kwalijk nemen die derlijke regelgeving heeft opgesteld.
Alles beter dan Kalou in het Nederlands Elftal zien in Duitsland zien van de zomer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zodat ze maar kei en keihard op haar bek mag gaan
Wedden dat je hem straks 'gewoon' aanmoedigt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alles beter dan Kalou in het Nederlands Elftal zien in Duitsland zien van de zomer.
Maakt me weinig uit eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alles beter dan Kalou in het Nederlands Elftal zien in Duitsland zien van de zomer.
Laat um maar eens in voor de camera in het Nederlands uitleggen waarom hij voor Ned. uit wil komen. Valt ie snel door de mand.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:50 schreef AirRaid het volgende:
ik hoop dat hij het hele gezeik waard is
Dan krijg je gewoon een NL paspoort hoor. Geen chinees.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal de oplossing, want stel dat je wordt geboren in China aangezien je ouders daar tijdelijk wonen in verband met werkzaamheden, moet je dan maar voor China uitkomen? De hele dubbele paspoort-mogelijkheid moet gewoon niet mogelijk zijn, je ouders kiezen gewoon een nationaliteit en tot je dood behoud je die nationaliteit, nooit meer onduidelijkheid en altijd eerlijke strijd tussen landenteams!
Inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maakt me weinig uit eerlijk gezegd.
Maar als er tafeltennisters uit China nederlander kunnen worden vanwege de sport, moet een voetballer hetzelfde kunnen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:08 schreef DeTolk het volgende:
Als Kalou meekan met Oranje dan hoop ik dat ie een been breekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |