abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33148065
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:
edit:
even vergeten dat ik me voorgenomen had niet op jou te reageren .....

Ontopic:
Iran moet gewoon weer Perzie worden
Weg met die idioten daar .....
Alle mensen die ik uit Iran ken vinden zichzelf trouwens Pers en geen Iranier ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_33160305
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iran was ooit een democratie... tot wij ons er mee gingen bemoeien, was het niet?
Iran was bijna een democratische land in 1953 totdat de VS met de CIA er zich mee kwam bemoeien waardoor de Shah aan de macht kwam. Alhoewel Shah ook een dictator was, was het onder hem wel vele malen beter dan hoe het nu is.
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:56 schreef dontcare het volgende:

[..]

edit:
even vergeten dat ik me voorgenomen had niet op jou te reageren .....

Ontopic:
Iran moet gewoon weer Perzie worden
Weg met die idioten daar .....
Alle mensen die ik uit Iran ken vinden zichzelf trouwens Pers en geen Iranier ....
Iran = Perzie

Perzie is gewoon een vertaling voor Iran wat werd gebruikt in het buitenland. In Iran heeft Iran altijd al sinds de tijd van Dariush Iran geheten.

Perzie is afgeleid van de provincie Fars wat vroeger Pars heette maar toen de Arabieren Iran binnenvielen werden er vele woorden verandert en omdat Arabieren geen P hebben in hun alfabet heette het vanaf toen Fars.
pi_33160377
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben zelf een semiet man !

²
ik vind ook dat je te ver gaat met deze insinueringen Banshee.
Yeah baby Yeah!
pi_33160381
En over de uitspraken van Ahmadinejad:

Je moet hem niet serieus nemen ik heb dat al vaker gezegd. Zelfs de ministers in Iran waren niet echt vrolijk geworden door zijn uitspraken. Zijn "rechterhand" heeft inmiddels al gezegd dat hij het niet zo bedoelde.

Trouwens ik las net iemand zeggen dat hij op een schooier lijkt.

In Iran verkopen ze de kleren die Ahmadinejad draagt voor een spotprijs om hem belachelijk te maken. Je hoort soms op de straten "Ahmadinejad-jas voor maar 4 euro".
pi_33160425
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:15 schreef Xevor het volgende:

Je moet hem niet serieus nemen ik heb dat al vaker gezegd. Zelfs de ministers in Iran waren niet echt vrolijk geworden door zijn uitspraken. Zijn "rechterhand" heeft inmiddels al gezegd dat hij het niet zo bedoelde.

In Iran verkopen ze de kleren die Ahmadinejad draagt voor een spotprijs om hem belachelijk te maken. Je hoort soms op de straten "Ahmadinejad-jas voor maar 4 euro".
t'Schijnt een man van en voor de armen et zijn, dus dat hij niet gekleed gaat als Saddam kan ik me wel voorstellen, sommigen zeggen dat deze uitspraken als doel hebben om de banden met het Westen te verbreken, maar dat vind ik dan wel erg 'je doel voorbijschieten' zeg maar...
Yeah baby Yeah!
pi_33160456
quote:
[..]
Als het niet waar is, dan is het alvast goed bedacht.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 07:22:58 #182
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33183712
quote:

Assassination attempt on Iran's Ahmadinejad

TEHRAN, Iran (AP) - Bandits killed a guard of Iranian President Mahmoud Ahmadinejad hours before the leader visited southeastern Iran this week, Iranian television reported Saturday.

The broadcast said another guard and a driver were wounded in Thursday's assault on a road about 2,000 kilometres southeast of the capital Tehran. The guards were making security checks in the area several hours before Ahmadinejad passed in a motorcade, the report said.

The motive for the attack was unclear.

"Het motief voor de aanslag is onduidelijk"
pi_33184206
quote:
Op zondag 18 december 2005 07:22 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"Het motief voor de aanslag is onduidelijk"
Schuld van Israel, NS. Sinds je mod af bent is ben je trouwens wel erg snel overgelopen richting de pro-moslim anti-Westen kant he?
Nog wat conspiricy-theorieen erbij en eet smakelijk
pi_33184847
Het zuidoosten van Iran is al heel lang een problematisch gebied:
quote:
Baloch people in Iran are treated as third class citizens, and are deprived of their cultural, social and economic rights. Some highlights of Iranian government’s chauvinistic policies are:

1) The use of the Balochi language is forbidden in public places and Baloch children are deprived of using their mother tongue as the medium of instruction at school. The Iranian government does not allow any kind of freedom of press in Balochistan.

2) Successive Iranian governments have been engaged in demographic manipulations to systematically reduce the population of Baloch people to a minority in their own homeland.

3) Government policy has been based on giving easy access and facilities to non-Baloch to purchase land at a cheap price and set up businesses.

4) The policy of keeping the Baloch backward has resulted in the lack of job opportunities and impoverishment of the entire Baloch population.
There is no Baloch representation in the central government in Tehran e.g. minister or even a Baloch deputy. The high ranking officials and decision makers in Balochistan are outsider or non-Baloch locals who have been helped to migrate from other areas.
The successive Iranian regimes have never trusted Baloch even those who are willing to voluntarily corporate with the regime’s own conditions to represent Baloch in some high post.
http://www.unpo.org/news_detail.php?arg=66&par=2794

Het lijkt wel wat op een andere situatie elders in het Midden Oosten, behalve dat daar een paar miljoen keer zoveel aandacht voor is.
  zondag 18 december 2005 @ 11:09:07 #185
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33184878
quote:

Zo krijg je inderdaad wel een wat genuanceerder beeld op de zaak.
Via het nieuws krijg je de induk, dat hij de stem van Iran is.
Thanks voor deze post
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33184886
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:07 schreef CeeJee het volgende:
Het zuidoosten van Iran is al heel lang een problematisch gebied:
[..]

http://www.unpo.org/news_detail.php?arg=66&par=2794

Het lijkt wel wat op een andere situatie elders in het Midden Oosten, behalve dat daar een paar miljoen keer zoveel aandacht voor is.
Ach ja. De hypocrisie van dergelijke landen kent geen grenzen, maar vreemd genoeg hoor je de NS-en onder ons daar dan weer niet over. Want Iran is toch zo goed dat ze tegen Israel en de VS zijn.
Kijken hoe goed hij Iran nog vind als de 1e nuke Tel Aviv en daarna Rome bereikt.
  zondag 18 december 2005 @ 11:13:25 #187
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33184950
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:09 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Ach ja. De hypocrisie van dergelijke landen kent geen grenzen, maar vreemd genoeg hoor je de NS-en onder ons daar dan weer niet over. Want Iran is toch zo goed dat ze tegen Israel en de VS zijn.
Kijken hoe goed hij Iran nog vind als de 1e nuke Tel Aviv en daarna Rome bereikt.
Die Nuke's komen er niet, als Amerika mee zou doen met de europese onderhandelingen.
Maar ja dat willen ze niet, stel je voor dat ze redelijk zouden blijken.
Dan zouden ze een oorlog natuurlijk moeilijk kunnen verkopen.
[btw, Het regime in Iran keur ik af]
gelijk
pi_33184983
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:13 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Die Nuke's komen er niet, als Amerika mee zou doen met de europese onderhandelingen.
Maar ja dat willen ze niet, stel je voor dat ze redelijk zouden blijken.
Dan zouden ze een oorlog natuurlijk moeilijk kunnen verkopen.
[btw, Het regime in Iran keur ik af]
Kom op die onderhandelingen hebben niets bereikt en zullen ook niets gaan bereiken. Iran wil helemaal niet onderhandelen, Iran wil alleen tijdrekken.
  zondag 18 december 2005 @ 11:24:41 #189
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33185151
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:15 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Kom op die onderhandelingen hebben niets bereikt en zullen ook niets gaan bereiken. Iran wil helemaal niet onderhandelen, Iran wil alleen tijdrekken.
Dat kan je alleen maar weten als je het eerst probeerd.
Zonder Amerika hebben die onderhandelingen idd geen zin.
gelijk
pi_33185372
Wat ik nu al meerdere malen gelezen heb is dat Iran militariseert. Dat een een sluipende militaire staatsgreep plaatsvindt.
quote:
........
Die Islamische Republik Iran ist drauf und dran, zu einem Militärregime zu mutieren. Einem Militärregime mit der Option auf Nuklearwaffen. Schwierig ist der Umgang mit einem solchen Mann. Er überschreitet im vollen Bewusstsein eine rote Linie, hinter die es kein Zurück mehr gibt. Er zwingt die internationale Gemeinschaft durch seine Aussagen zu einer Reaktion, und er hofft, dass sie hart ausfallen wird. Dann, glaubt er, werde sich das Volk hinter seine Gardisten scharen..............
http://www.zeit.de/2005/51/Teheran
pi_33185465
Warum trägt der neue Präsident seit Neuestem einen Mittelscheitel? Um die männlichen von den weiblichen Flöhen zu trennen.

http://www.zeit.de/2005/48/kermani?term=Iran

pi_33185903
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:24 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Dat kan je alleen maar weten als je het eerst probeerd.
Zonder Amerika hebben die onderhandelingen idd geen zin.
Hoezo niet?
De VS en Iran hebben trouwens geen diplomatieke betrekkingen dus kunnen ze helemaal niet onderhandelen.
Ik zie niet in wat de VS perse te maken hebben met de onderhandelingen tussen de EU en Iran.

Iran speelt gewoon een spelletje en je bent mi wel erg naief om ze te geloven.
pi_33185986
Het zwaarste machtsmiddel van de EU zou een uitsluiting bij het WK voetbal voor Iran zijn.
pi_33186003
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:06 schreef CeeJee het volgende:
Het zwaarste machtsmiddel van de EU zou een uitsluiting bij het WK voetbal voor Iran zijn.
Oh jee, nou dat zal ze leren.
  zondag 18 december 2005 @ 12:08:29 #195
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_33186048
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:06 schreef CeeJee het volgende:
En hoe zie jij dat voor je als de EU niks met het particulier initiatief als het WK voetbal te maken heeft?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 18 december 2005 @ 12:09:22 #196
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33186072
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:03 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Hoezo niet?
De VS en Iran hebben trouwens geen diplomatieke betrekkingen dus kunnen ze helemaal niet onderhandelen.
Ik zie niet in wat de VS perse te maken hebben met de onderhandelingen tussen de EU en Iran.

Iran speelt gewoon een spelletje en je bent mi wel erg naief om ze te geloven.
Ik zeg niet dat ik ze bijvoorbaat geloof, Ik zeg ook niet dat ik ze bijvoorbaat niet geloof.
Ik zeg iig niet van, o ze zijn toch zo, dus laat maar vallen die bommen.

De eu kan geen afspraken maken met Iran als Amerika een bedreiging voor ze blijft.
Das logisch
gelijk
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 12:16:25 #197
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33186259
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:09 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Ik woon in het westen en maak me in de eerste plaats druk wat er "in mijn naam" wordt uitgevreten, gek hé?

Naar anderen wijzen is wel veel gemakkelijker, dat wel.
pi_33186308
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:16 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik woon in het westen en maak me in de eerste plaats druk wat er "in mijn naam" wordt uitgevreten, gek hé?
Oh, vandaar dat je je zo druk maakt om wat Israel allemaal doet terwijl de Palestijnse shit je compleet laveloos laat. Kanker nog eens op de VS en bejubel het neo-fascistische regime van landen als Iran. Goed hoor.

Wist niet dat je in Israel woonde.
quote:
Naar anderen wijzen is wel veel gemakkelijker, dat wel.
Dat weet jij maar al te goed ja.
pi_33186316
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:07 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Oh jee, nou dat zal ze leren.
Ook daarover is in Die Zeit geschreven. De auteur beweert dat dat de ayatolahs & Ahmehuppeldepup geen zier zal uitmaken, die hebben hoe dan ook een bloedhekel aan voetbal, en vooral de feesten en vrolijkheid erom heen.

Mullahs hassen Fußball
Was für ein unsinniger Vorschlag, den Iran von der Weltmeisterschaft auszuschließen! Ein Kommentar
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 12:23:14 #200
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33186478
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Oh, vandaar dat je je zo druk maakt om wat Israel allemaal doet terwijl de Palestijnse shit je compleet laveloos laat. Kanker nog eens op de VS en bejubel het neo-fascistische regime van landen als Iran. Goed hoor.

Wist niet dat je in Israel woonde.
Israels misdragingen konden en kunnen alleen plaatsvinden met de steun van het westen. Dat probleem had allang opgelost kunnen zijn. In plaats van laten wij (de VS en Europa) het dooretteren en het de internationale verhoudingen nu al 60 jaar lang verzieken.

En waar bejubel ik Iran?
quote:
Dat weet jij maar al te goed ja.
Lezen blijft lastig?

Blijf je maar druk maken over "the axis of eeevul" hoor, veel beter voor je gemoedsrust.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')