Geen koffie, wel een Internal Server Error?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:38 schreef poepschaap het volgende:
Geen koffie, wel:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 09:40 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Geen koffie, wel een Internal Server Error?
Yoghurt is net zo vies als koffiequote:Op woensdag 14 december 2005 09:37 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Geniet jij maar lekker van je yoghurt drank![]()
Wat heb jij een kut levenquote:Op woensdag 14 december 2005 09:59 schreef Scorpie het volgende:
1 koffie, en vanavond nog 1. Klaar.
thee is voor zieke luiquote:
dat los ik op met irish coffee thuis...quote:Op woensdag 14 december 2005 10:23 schreef Gripper het volgende:
![]()
![]()
En nu even de derde halen. De 10 haal ik wel op een werkdag, thuis 's avonds niet meer, anders slaap ik niet
oh ja. homo's. die was ik nog vergetenquote:Op woensdag 14 december 2005 10:16 schreef Remco_h het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cappucino's
vanaf half 9...
in de loop van de dag zal dat oplopen tot 10-15
thee is voor homo's en zieke hoeren...
huiliequote:Op woensdag 14 december 2005 10:53 schreef Reneuh het volgende:
![]()
nu
Bah, die tweede is ontzettend slap
HOE MOET IK NU GVD FUNCTIONEREN!![]()
Same here.,quote:Op woensdag 14 december 2005 10:57 schreef Classics het volgende:
![]()
maar da's een senseo dus klein klotekopje![]()
nou nouquote:Op woensdag 14 december 2005 10:16 schreef Remco_h het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cappucino's
vanaf half 9...
in de loop van de dag zal dat oplopen tot 10-15
thee is voor homo's en zieke hoeren...
Optiefe,quote:Op woensdag 14 december 2005 10:56 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
huilie![]()
Mensen die teren op koffie om goed te functioneren zijn slap
Ben je dan niet ontzettend aan de slappequote:Op woensdag 14 december 2005 12:24 schreef Remco_h het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tussenstand...
koffie koffie lekker bakkie koffie....
AHHHHHHHH zielig hoorquote:
Koffie is jouw drugquote:Op woensdag 14 december 2005 13:00 schreef DrugTherapy het volgende:
[..]
AHHHHHHHH zielig hoor![]()
zit inmiddels op 9
neuh...quote:Op woensdag 14 december 2005 12:59 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ben je dan niet ontzettend aan de slappe![]()
onder anderequote:
Whehequote:Op woensdag 14 december 2005 13:43 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
ff de stagiair duidelijk maken dat m'n mok leeg is.
Verdomde luie donders ook altijd. Zet je ze aan het kopieeren vergeten ze je koffie. Dat zal ie merken in z'n stageverslag beoordeling. Ik krijg ook altijd de verkeerden
Dan is het op z'n minst toch wel een mooie vrouw met flinke jopen?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:43 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
ff de stagiair duidelijk maken dat m'n mok leeg is.
Verdomde luie donders ook altijd. Zet je ze aan het kopieeren vergeten ze je koffie. Dat zal ie merken in z'n stageverslag beoordeling. Ik krijg ook altijd de verkeerden
niet eensquote:Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Dan is het op z'n minst toch wel een mooie vrouw met flinke jopen?
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:51 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
niet eens![]()
De stagiairs hier komen van een technische school. En als het al een vrouw is dan heeft ze inderdaad vast flinke jopen maar dan sluit de rest daar goed bij aan zeg maar.
Je moet er wel bij zeggen: HINT, HINTquote:Op woensdag 14 december 2005 13:52 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
hmm.... maar eens even opvallend rammelen met m'n lege mok. Kijken of ie de hint snapt
luilakquote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
*hoort het koffiezetapparaat pruttelen*
Zware baan ?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:31 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
tel d'r bij mij maar weer 1 bij
bouwkundig tekenaar met een mucho grande deadlinequote:
en veel suikerquote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Mieks het volgende:
Koffie bah, ik drink altijd cola, zit ook caffeine in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |