abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33417752
Et Tu, Vivi? Wat is dit voor collectieve zondeval?!

Enfin, op een bepaalde manier is deze verwarring wel begrijpelijk.. toch, dames, is dat NIET wat er met de Kruisgang bedoeld werd.

Gelieve u de rest van de dag kuis rond de kerstboom te scharen. Niet aan boterstaven denken, en niet zo verlekkerd naar die piek staren.

pi_33418619

... jong geleerd is oud gedaan
pi_33424338
Nadine komt compleet uitgewoond terug van haar Kerstweekend waarschijnlijk. Zou ze nu nog bezig zijn? Ik ben bijna jaloers op die D.
pi_33443516
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:51 schreef Martel het volgende:
[afbeelding]
Oeh, Martel... ik word helemaal nostalgisch van die foto .

Zo was het!
Die witte badjassen!

Ik ben zooooo moe. Ik heb zoooo'n enorme champagnekater. Ik ga D. zooooo verschrikkelijk missen. Ik ben zooooo verliefd. En zooooo moe.

Vanochtend heeft D. zijn vlucht naar Nice gemist. We hadden ons verslapen. Hij zei: "Ik wil je nog één keer horen zuchten." En ik zuchtte, en daarna zei hij: "Ik wil je nog één keer horen schreeuwen." En ik schreeuwde, en daarna was het middag en moest hij écht-écht zijn vliegtuig halen, en toen was ik weer thuis.

Hij blijft tot 2 januari in Monaco, op het jacht van Kims vader.

Ik hoop dat jullie allemaal een mooi feest hebben gevierd.
pi_33444454
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:48 schreef Nadine26 het volgende:
txt
Ze is er weer. Leuke samenvatting. Wanneer krijgen we het hele verhaal?
pi_33444965
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:17 schreef Shakermaker het volgende:

Ze is er weer. Leuke samenvatting. Wanneer krijgen we het hele verhaal?
Als ze lichamelijk wat hersteld is...
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:50:58 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33451615
Zou Kim ook zuchten en schreeuwen op dat jacht?

Sorry Nadine, ik sta aan jouw kant hoor
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_33452577
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:50 schreef Vivi het volgende:
Zou Kim ook zuchten en schreeuwen op dat jacht?
Tuurlijk, daarbij aangemoedigd door de vader van Kim: ''Hup Daniel, goed zo geef mijn dochter ervan langs''
pi_33453141

... verzadigd en verzaligd
pi_33455110
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:37 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
... verzadigd en verzaligd
Wie?
pi_33455855
Gajus!! Ik dacht even dat Cioran had toegeslagen... :-)

pi_33456009
Ja, ho eens even zeg. Daar heb ik niks mee van doen hoor.
pi_33456911
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:36 schreef Francesca het volgende:
Wie?
Wie anders dan onze protagoniste!
... een bevestiging hiervan verwacht ik in haar komende verslaggeving
... maar als D. ook "verzadigd & verzaligd" is, dan heeft hij de komende dagen een probleempje
pi_33457163
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:58 schreef dvr het volgende:
Gajus!! Ik dacht even dat Cioran had toegeslagen... :-)
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:02 schreef cioran63 het volgende:
Ja, ho eens even zeg. Daar heb ik niks mee van doen hoor.
Het is géén Cioran-schets ... maar het had een Cioran-schets kunnen zijn ...
pi_33459738
Ik vind het toch geen erg apetijtelijk beeld hoor Gajus. Ik ga er niet van kwispelen.

Maar nu we toch het domein der bestialiteiten betreden wil ik jullie dit meesterwerkje van Joost Veerkamp niet onthouden. Een verrukte parelduikster -die wel iets weg lijkt te hebben van onze heldin!- in de glibberige maar souvereine greep van een aziatische befkoning uit de orde der Octopi:

(overigens naar een 19e eeuwse prent van Katsushika Hokusai, die daarmee een belangrijke bijdrage leverde aan de verrassend grote Japanse catalogus van aan dit thema gewijde kunstwerken.
pi_33460273
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef dvr het volgende:
Een verrukte parelduikster -die wel iets weg lijkt te hebben van onze heldin!- in de glibberige maar souvereine greep van een aziatische befkoning uit de orde der Octopi:
Arme Nadine... een hond, een octopus... alsof 't meiske de afgelopen dagen niet alle hoeken heeft gezien... (Waar eigenlijk? Is N*** toevallig Noordwijk aan Zee?)

Maar ik ben 't ermee eens dat dat "zuchten en schreeuwen" best wat ondersteunend beeldmateriaal kan gebruiken.
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_33460555
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef dvr het volgende:
... in de glibberige maar souvereine greep van een aziatische befkoning uit de orde der Octopi:
[afbeelding]
Hi, hi ... BdT 29: Hoezo Schone Kunsten? ... leidend tot (typisch vrouwelijke) reactie ...
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 00:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrruwell.
Bij nader inzien moet ik met hangende schouders bekennen dat ik deze niet kan handle.
Voor dit soort afbeeldingen, die tentakels... lijkend op... die enge beesten waarvan ik de naam niet eens uit wil spreken ... ben ik nogal fobisch.
pi_33461275
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:24 schreef Gajus het volgende:

Hi, hi ...
Inderdaad! Denk ik eens een fascinerende seksuele deviatie te introduceren, blijkt mijnheer alweer geheel op de hoogte!

Die octopussen (-pi?) roepen natuurlijk wel de vraag op of er in heel God's wonderbare zeedierenrijk ook geen creatuurtje is, dat meer aan de mannelijke behoeften appelleert. Daar is natuurlijk de zeekoe, maar mijn gedachten gingen ook uit naar de zeekomkommer. Hoe heet die in het Japans?

Al met al blijft het voorwerp van onze adoratie weer verdacht afwezig vannacht!
  woensdag 28 december 2005 @ 04:03:24 #194
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_33461285
quote:
Op woensdag 28 december 2005 04:00 schreef dvr het volgende:

[..]

Inderdaad! Denk ik eens een fascinerende seksuele deviatie te introduceren, blijkt mijnheer alweer geheel op de hoogte!

Die octopussen (-pi?) roepen natuurlijk wel de vraag op of er in heel God's wonderbare zeedierenrijk ook geen creatuurtje is, dat meer aan de mannelijke behoeften appelleert. Daar is natuurlijk de zeekoe, maar mijn gedachten gingen ook uit naar de zeekomkommer. Hoe heet die in het Japans?

Al met al blijft het voorwerp van onze adoratie weer verdacht afwezig vannacht!
海牛. Kaigyuu. (Zeekoe.)
海鼠. Gikun. (Zeekomkommer.)

El Jammos. Voor al uw vragen over het Japans en parafilieën. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_33461324
Jam, je beschikt weer over onvermoede talenten! (5 jaar Japankunde gedaan of gewoon een Prisma in de kast?)

Helaas levert Google bij 'gikun' slechts culinair getinte afbeeldingen van zeekomkommers. Misschien is hun toepassingsgebied toch beperkter dan ik dacht..

Maar hoe komt de Japanse parelvisser dan toch aan zijn gerief? Ach de vragen die mij op dit uur kwellen!
  woensdag 28 december 2005 @ 04:26:59 #196
37950 JAM
pi_33461348
quote:
Op woensdag 28 december 2005 04:19 schreef dvr het volgende:
Jam, je beschikt weer over onvermoede talenten! (5 jaar Japankunde gedaan of gewoon een Prisma in de kast?)

Helaas levert Google bij 'gikun' slechts culinair getinte afbeeldingen van zeekomkommers. Misschien is hun toepassingsgebied toch beperkter dan ik dacht..

Maar hoe komt de Japanse parelvisser dan toch aan zijn gerief? Ach de vragen die mij op dit uur kwellen!
Ik zag dit ergens op een site...

.
De enige 'still image' van die film die nog wel door de beugel kon, op dit forum dan, die ik zo snel kon vinden.

Onder het kopje 'Pearl Divers (Japanese Lesbian Action. Uncensored).' Vraag me niet waar. Het zijn ook trouwens altijd vrouwen, parelvissers. Alleen vrouwen doen dat. Waarom, daar zou ik even mijn naslag werk moeten bijhalen.
Oh, trouwens; veel Japanse touristen in Den Haag, meer dan men denkt. (Binnenhof, gemeentemusuem, Scheveningen, je vindt ze wel als je even zoekt.) Goed voor je Japans, die toeristen. Die toeristjes. Die toeristenmeisjes.

.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 28 december 2005 @ 04:30:02 #197
37950 JAM
pi_33461355
Oh, ik heb die film trouwens gezien. Viel tegen. Doe mij maar de Biyoushou Soap Series. .
pi_33461375
quote:
Op woensdag 28 december 2005 04:19 schreef dvr het volgende:
Welk een voldoening geeft het om een oester te ontsluiten en vervolgens de stralende parel binnen het sappige oestervlees te bemachtigen ...
  woensdag 28 december 2005 @ 10:47:51 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33463778
quote:
Op woensdag 28 december 2005 04:39 schreef Gajus het volgende:

[..]

Welk een voldoening geeft het om een oester te ontsluiten en vervolgens de stralende parel binnen het sappige oestervlees te bemachtigen ...
Dirty talk
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_33464464
Wat zo'n dagboek al niet losmaakt.... De reacties zijn vaak bijna net zo interessant om te lezen
en te bekijken

Ben benieuwd hoe Nadine hier weer op inspeelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')