abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33296241
quote:
Misschien, dacht ik bij mezelf, verander ik straks ook in goud.
Het zou me niet eens verbazen.
quote:
Dat heeft hij dus uitgelegd (zie boven). Ik weet niet of hij 'oprecht' verliefd is; wel verliefd. Is verliefdheid ooit oprecht? Het is een vorm van verstandsbeneveling - oprecht verliefd zijn is volgens mij hetzelfde als oprecht dronken zijn.
Mooi gevonden! Deze zinnen blijven echt hangen bij mij.

Weet je zeker dat die pillen speed waren? Ik vind het vreemd dat je nog gewoon kon slapen, dat Daniel gewoon kon eten en dat hij tot seks in staat was.
Niet zo handig van hem dat hij je aan je lot overlaat terwijl je voor het eerst van je leven aan de speed zit. Hij had je zeker ook niet verteld dat je veel moet drinken (geen alcohol)?
  donderdag 22 december 2005 @ 05:59:35 #127
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_33298517
Er moet bloed gekotst worden. Als er niet snel een goede lading bloed gekotst wordt -ofwel; als iemand niet snel iets krijgt of doet waardoor hij of zij minimaal twee weken lang elke dag bloed kotst- houd ik het voor gezien. .

Die funky chinamen, chopping 'm up and choppin 'm down, zijn me ook door de neus geboord!

[ Bericht 1% gewijzigd door JAM op 22-12-2005 06:09:03 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 22 december 2005 @ 06:01:56 #128
37950 JAM
pi_33298522
En verkrachtingen! Waar zijn die verkrachtingen nu toch! Laat eindelijk iemand eens een flinke partij verkracht worden!

.

Buiten dat om; mijn grote complimenten.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 22 december 2005 @ 06:06:23 #129
37950 JAM
pi_33298533
Gut, ik bedenk me net; ik heb iets vreselijks gesuggereerd. Men zou dit kunnen opvatten -alhoewel de opvattingen van anderen niet iets is dat ik voor mijn rekening hoef te nemen; zeg nou zelf; wie doet dat opvatten nu- dat ik wens dat jij, Nadine, dat jij verkracht wordt! Dat komt, omdat jij natuurlijk autobiografisch schrijft (voor zover wij dat moeten geloven).
Zulks wens ik natuurlijk niet te beweren! Nee, dat lijkt me vreselijk als je dat zou overkomen. Ik denk dat dat een hele nare ervaring is. Dus, nee; dat wens ik je niet toe.
Wat ik enkel even kwijt wou is mijn overtuiging, dat een verhaal er enkel beter van kan worden als er iemand of beter; iets of iemand (van mijn part is het H.M. de K., het een of andere harige zoogdier of een chocomelpak) verkracht wordt en als iemand (hier is geen iets aan de orde) gedurende een periode van twee weken lang elke dag bloed kotst.
Dat was alles! Dat wou ik even kwijt. Nu houd ik maar weer op.

Dag schatten! .
  donderdag 22 december 2005 @ 06:17:59 #130
37950 JAM
pi_33298560
Nee, 't is niets voor mij. Dat auto-biografische schrijven. Wat moet ik dan in hemelsnaam schrijven. Dagboek van Paul, Den Haag, de dag had geen nummer, de maand was er ook al niet. Wakker geworden rond vier uur, 'ontbeten', op de bank gelegen, sigaretten gerookt, jazz geluisterd, mezelf afgetrokken, pizza besteld, pizza gegeten, getelefoneerd, nog meer op de bank gelegen gerook en jazz geluisterd, booty-call meisje van dat telefoontje zojuist afgehandeld, naar het een of andere café of club gegaan waar live jazz werd gespeeld, dronken geworden, meisje ontmoet, naar huis gegaan (eventueel geneukt of in de telefoonlijst gegooid voor later), nachtelijk WC-bezoek gepleegd (plassen, kotsen, bloed kotsen of poepen), misschien nog even iets pseudo-constructiefs zoals een stukje op FOK-geschreven, afgetrokken op de bank met jazz op de achtergrond en een sigaret in mijn mondhoek, lichten uit gedaan en gaan slapen. Dag 2. Wakker geworden rond vier uur, etc. Drieduizend keer herhaling van al het voorgaande. Paul komt te overlijden. Begrafenis in kleine kring; iedereen huilt en Miles Davis speelt My Funny Valentine. Case fucking closed.

[ Bericht 0% gewijzigd door JAM op 22-12-2005 06:55:15 ]
pi_33306847
tvp

Errug leuk om te lezen, Nadine.
pi_33306859
DRIE MINUTEN MET DOUCHE

Madame is gek op me. Anne-Sophie. Ze heeft me uitgenodigd voor het kerstdiner. Ute is ook uitgenodigd, het is dus een soort personeelsfeestje, en toch, en toch, zeg ik bij mezelf... het is niet in de haak. Mijn gedrag bedoel ik, en mijn enthousiaste reactie op haar uitnodiging: "Een kerstdiner! Wat leuk, wat aardig."

Ik denk aan mijn moeder, en aan haar goede vriendin de secretaresse. 'Vriendin' is misschien wat overdreven; ze waren lotgenoten, ze konden elkaar steunen en van psychologisch advies voorzien. Vrouwen onder elkaar, hè? Om de een of andere reden moet het bij vrouwen altijd over problemen gaan, relatieproblemen en seksproblemen en hoe je naast een egoïstische klootzak toch je gevoel van eigenwaarde kunt behouden, dat soort thema's doet het goed. Daarna is er nog alle tijd om fitnesstips en recepten uit te wisselen, maar eerst moet de beerput open. Dat schept een band, zeker als er een beetje bij gehuild wordt. De secretaresse moest soms huilen. "Kop op, meid," zei mijn moeder dan. "Kop op, die man is nou eenmaal zo. Laat je er niet niet onder krijgen." Pikant, als je erbij stilstaat, want de secretaresse liet zich er toen al jaren onder krijgen, ze liet zich er elke lunchpauze onder krijgen in het pied-à-terre van mijn vader en dan tel ik de vluggertjes onder werktijd niet mee, maar dat kon mijn moeder natuurlijk niet weten. Er waren zo veel dingen die ze niet kon weten. Dat hij in de wandelgangen bekend stond als 'Drie minuten met douche', hoe had zij dat kunnen weten?

Drie minuten met douche, zo werd die ouwe vader van mij genoemd! Ze lachten zich een breuk, de collega's, chauffeurs en telefonistes. Ze bescheurden zich. Elke lunchpauze haastte de baas zich naar zijn pied-à-terre, op kleine loopafstand van de bank, en daar voltrok zich telkens hetzelfde ritueel, of laten we zeggen ritueeltje, want daar kwam het feitelijk op neer: erin en eruit, en dan een snelle douche. Binnen het kwartier was hij terug op de bank. Alle tijd om nog een dozijn oesters te bestellen in het restaurant op de hoek. Alle tijd.

De secretaresse was overigens niet de enige vaste bezoekster van het pied-à-terre. Wist zij dat? Nee, ik durf er een eed op te doen van niet; de trut had absoluut niets in de gaten. Het verschil met zijn andere minnaressen was namelijk dat zij het acht jaar volhield. Acht jaar, dat komt neer op... hoe vaak drie minuten met douche? Honderden keren, mogelijk liep de totaalscore tegen de duizend. Ga er maar aan staan. Een vrouw met een lange adem, kortom. Een doorzettertje.

Ik moet eens ophouden om aan mijn vader te denken; ik moet eens ophouden om aan Daniël en mijn vader te denken, en aan het voorspelbare pad dat ik bewandel. Wat wil ik eigenlijk bewijzen? Wil ik iets bewijzen, of is het allemaal genetisch bepaald? Dat zou mooi zijn. Het zou zelfs fantastisch zijn, het zou mij ontslaan van elke verantwoordelijkheid - het is aangeboren, dokter, ik kan het niet helpen.

Het is te sterk, ik kan me niet beheersen: ik ben een slappe washand, ik ben als slappe washand geboren en daarom zal ik altijd een slappe washand blijven, dat is nu eenmaal het lot van slappe washanden, en op een dag zal ik als een slappe washand naar mijn graf worden gedragen, en de mensen zullen zeggen: "Het geeft niet, het is beter zo."

Madame beseft het niet, ze beseft niet met wie ze te maken heeft; gisteren had ik even het gevoel dat ze me wilde adopteren. Om toch een gebaar te maken met de feestdagen, een warme kerstgedachte, zoiets. Ze zou vast van me houden als van haar eigen dochter.
"Je weet niet wat jij voor me betekent," zei ze, "zonder jou zou ik stapelgek worden. Stapelgek!" En natuurlijk wilde ze alles weten over mijn reisje naar Bali, en over mijn vader.
"Heb je een goede band met hem?" vroeg ze.
"Gaat wel," zei ik. "Hij is eigenlijk meer mijn opa. Hij is in de zeventig."
"Wat heeft leeftijd ermee te maken?" vroeg ze verbaasd. "Een vader van in de zeventig kan toch een heel lieve vader zijn?"
Terwijl ik snel mijn glas cola opdronk legde ik haar uit dat mijn vader bij mijn geboorte eigenlijk al te oud was geweest om nog met goed fatsoen op het speelplein te verschijnen, laat staan dat hij zich in het openbaar had kunnen vertonen met een draagzak, zo'n buiktas met een baby erin, dat bestond helemaal niet in de tijd, dat was totaal ondenkbaar, ze hadden je zien aankomen als ouwe lul, en dat het dus min of meer voor de hand had gelegen dat hij buiten beeld bleef, tenminste als vader, want als opa kon hij er prima mee door.
Madame luisterde met een meelevend gezicht toe, het was duidelijk dat zij de draagzak een van de betere uitvindingen van de afgelopen jaren vond.
"En hij zit nog op Bali?" vroeg ze.
Ik knikte.
"Je bent dus alleen met de feestdagen," concludeerde ze.
"Ik vermaak me wel."
"Maar je vriendje dan?" vroeg ze. "Je had toch dat leuke vriendje, die... Gijs?"
"Thijs. Ja, dat is..." Snel nam ik een slok cola. "We zien elkaar niet meer. Het is uit. Maar ik kom de kerstdagen wel door, dat loopt wel los."
"Pas question!" riep ze, en ze sloeg met haar hand op tafel. "Jij gaat niet alleen zitten, jij hebt net je moeder verloren. Ik geef zaterdag een dineetje. Ute is er ook bij. En Daniël en Kim, daar kom ik niet onderuit, ik moet aan de kinderen denken." Ze verzonk even in gepeins. Toen besloot ze: "Nou, denk erover na."
"Dat zal ik doen," zei ik laf.

pi_33307901
Aangenomen dat je vader werkelijk in de zeventig is en jij ergens in de twintig (heb geen zin om dat te checken), moet die man een enorm libido gehad hebben!

Nog steeds, schat ik zo in... Hoezo ouwe lul?

Het zullen de oesters wel geweest zijn....
pi_33308848
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:06 schreef Xennia het volgende:
Weet je zeker dat die pillen speed waren? Ik vind het vreemd dat je nog gewoon kon slapen, dat Daniel gewoon kon eten en dat hij tot seks in staat was.
Niet zo handig van hem dat hij je aan je lot overlaat terwijl je voor het eerst van je leven aan de speed zit. Hij had je zeker ook niet verteld dat je veel moet drinken (geen alcohol)?
Nee, ik weet het niet zeker. Hij beweerde dat hij mensen kent die er 12 per dag slikken, dat lijkt me wat véél voor speed. Maar goed, ik ben niet thuis in het onderwerp. Ik vond het effect trouwens ook niet echt overweldigend.
Niet voor herhaling vatbaar, in elk geval.
pi_33308850
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:06 schreef Francesca het volgende:
Het zullen de oesters wel geweest zijn....
Ik dacht altijd dat 't een fabeltje was.

Daar begin ik nu aan te twijfelen... jammer dat ik niet van oesters hou
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  donderdag 22 december 2005 @ 16:21:29 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33312458
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:15 schreef Nadine26 het volgende:
Alles wat Daniël aanraakt, verandert in goud. Misschien, dacht ik bij mezelf, verander ik straks ook in goud.
Het zou me niet eens verbazen.
Koning Midas, wel eens van gehoord?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_33315716
quote:
Op donderdag 22 december 2005 06:01 schreef JAM het volgende:
En verkrachtingen! Waar zijn die verkrachtingen nu toch! Laat eindelijk iemand eens een flinke partij verkracht worden!

.
Met een vrijwillig verkrachtinkje op zijn tijd is toch ook niks mis?
pi_33316076
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:21 schreef Vivi het volgende:
Koning Midas, wel eens van gehoord?
Oh, dat is waar ook! Midas, de dwaze Midas die zichzelf tot de hongerdood veroordeelde toen hij wenste dat alles wat hij aanraakte... enzovoort. Hebzucht wordt in sprookjes, mythes en legenden altijd zwaar afgestraft.
  donderdag 22 december 2005 @ 18:42:22 #139
37950 JAM
pi_33316306
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:32 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Oh, dat is waar ook! Midas, de dwaze Midas die zichzelf tot de hongerdood veroordeelde toen hij wenste dat alles wat hij aanraakte... enzovoort. Hebzucht wordt in sprookjes, mythes en legenden altijd zwaar afgestraft.
Ja, misselijkmakende prietpraat allemaal. .
  donderdag 22 december 2005 @ 22:40:08 #140
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_33326220
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:15 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Met een vrijwillig verkrachtinkje op zijn tijd is toch ook niks mis?
Verkrachting of verkrachtinkje, om aan de definitie te voldoen moet het in ieder geval tegen de zin van degene die het ondergaat gebeuren. In jouw geval lijkt me dat niet aan de orde en heet het gewoon 'een beurt krijgen' om het maar eens plat uit te drukken...
Een pauw is een kip die in bloei staat
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:20:56 #141
37950 JAM
pi_33330671
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Hihat het volgende:

[..]

Verkrachting of verkrachtinkje, om aan de definitie te voldoen moet het in ieder geval tegen de zin van degene die het ondergaat gebeuren. In jouw geval lijkt me dat niet aan de orde en heet het gewoon 'een beurt krijgen' om het maar eens plat uit te drukken...
Of je kut laten volkotsen door de kale bisschop, om het nog platter uit te drukken! !
pi_33330755
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Hihat het volgende:
Ja, druk je maar plat uit...

Maar om toch een beetje een romantische wending aan het geheel te geven, heb ik vandaag BLOEMEN gekregen van D. De postbode kwam ze langsbrengen. Ze zijn afzichtelijk: witte rozen waar iemand met een spuitbus rode glitters op heeft gespoten, zoiets heb ik echt in mijn hele leven nog nooit gezien - trouwens, nu ik dit zit te schrijven, bekijk ik die rozen nog eens goed, en ik kom tot de ontdekking dat het neprozen zijn, rozen van kunststof, wit-rode glitterrozen dus, maar er zitten ook een heleboel lelies bij, en van die kersttakken met rode besjes eraan. Wat je noemt een romantisch kerstboeket.

Toch wel heel lief...
pi_33330869
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef JAM het volgende:
Of je kut laten volkotsen door de kale bisschop, om het nog platter uit te drukken! !
Is dat een oud-Hollandsche uitdrukking, van die kale bisschop, of ben jij gewoon weer on a roll, JAM?
pi_33331375
Een kerstdiner met Ute (getuige van seks op de keukentafel tussen jou en D.), Kim, de ex van D. die nog niet weet dat ze is ingeruild voor een jonger exemplaar en Madame, de ex van D. die nog niet weet dat hij het met het kindermeisje doet. Dit voorspelt niet veel goeds.
Ík hoop niet dat je overweegt te gaan en mocht je wel gaan, drink dan geen alcohol
pi_33331475
Ik voorspel Festen-achtige taferelen aan de kersttafel..

vrijdag 23 december 2005 @ 00:50:40 #146
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33331499
Meneer geeft bloemen aan mevrouw,
die pas tijdens het schrijven -over hoe romantisch en lief het toch is van meneer dat ze bloemen heeft gekregen- tot de ontdekking komt dat het hier nepbloemen betreft.

Ok.
Tot zover de romantiek.

Er mag weer gewoon geneukt worden.
...dass wir fliegen.
pi_33331709
Symboliek van een nepbloem:
- zij verwelkt niet
- zij heeft reuk noch smaak
- zij vergt een éénmalige investering
- zij behoeft geen sproeibeurt
- ...
pi_33331759
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:46 schreef Xennia het volgende:
Een kerstdiner met Ute (getuige van seks op de keukentafel tussen jou en D.), Kim, de ex van D. die nog niet weet dat ze is ingeruild voor een jonger exemplaar en Madame, de ex van D. die nog niet weet dat hij het met het kindermeisje doet. Dit voorspelt niet veel goeds.
Ík hoop niet dat je overweegt te gaan en mocht je wel gaan, drink dan geen alcohol
Ik ga niet .

Ik heb vanavond tegen Madame gezegd: "Heel erg bedankt voor de uitnodiging, Anne-Sophie. Maar ik ben bij mijn zus uitgenodigd."

Een keiharde leugen. Mijn zus zit in Italië.
Nu valt het hele dineetje in duigen, aangezien Ute opnieuw is geveld door de mysterieuze tropenkolder, en Kim is uitgenodigd op het jacht van haar vader in Monaco. (Samen met D.??)

Ik ben dus vrij met kerstmis!
En alleen. Maar ik heb het romantische kerstboeket om me gezelschap te houden .
pi_33331908
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Meneer geeft bloemen aan mevrouw,
die pas tijdens het schrijven -over hoe romantisch en lief het toch is van meneer dat ze bloemen heeft gekregen- tot de ontdekking komt dat het hier nepbloemen betreft.

Ok.
Tot zover de romantiek.

Er mag weer gewoon geneukt worden.
Ja, nee: wacht. Die witte glitterrozen zijn nep, maar de lelies en de rode bessentakken zijn wel degelijk echt, vandaar dat het me niet eerder was opgevallen. Het is dus een soort combinatieboeket, ik denk dat de bloemist het zo verkoopt, als een 'combinatieboeket' of zelfs als een 'combinatiekerstboeket'.

Okay, van bloemen heeft hij geen verstand...
pi_33332001
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:59 schreef Nadine26 het volgende:
Ik ga niet .
Heel verstandig !!!

Want reken maar dat de samenstelling van dit gezelschap hoogst explosief is en dat enige dames maar al te graag de fatale vonk willen geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')