Niet heel slecht, hooguit een beetje slecht.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:20 schreef Hihat het volgende:
- Hoe voelt het om uitsluitend andermans geld uit te geven?
Nee.quote:- Praten jij en Daniël wel eens over je moeder?
Nee.quote:- Of over de band tussen jou en je vader?
Dat heeft hij dus uitgelegd (zie boven). Ik weet niet of hij 'oprecht' verliefd is; wel verliefd. Is verliefdheid ooit oprecht? Het is een vorm van verstandsbeneveling - oprecht verliefd zijn is volgens mij hetzelfde als oprecht dronken zijn.quote:- Hoe rijm je zijn 'oprechte' verliefdheid met de aanwezigheid van een vaste partner en zelfs nóg een bijvrouw aan zijn kant?
Dat ik (oprecht) verliefd ben...?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef Revolverheld het volgende:
En wat, lieve onschuldige Nadine, is dan precies 't verschil tussen jou en je Chinese vriendinnetje Rainbow..?![]()
Nou... ik schreef dat hij wil imponeren: "Je ziet van kilometers afstand dat hij wil imponeren", ik bedoel: dat hij een uitslover is, een egotripper. Zijn levenswandel op zich imponeert me niet. Maar ik kan het wel begrijpen. Hij is niet de enige op deze wereld die een puinhoop van zijn huwelijk heeft gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2005 00:40 schreef Gajus het volgende:
Tjonge, tjonge ... wat maakt D. een puinhoop van zijn leven ... dat zoiets jou imponeert ...![]()
Wil hij imponeren door een hotelkamer te verbouwen, door zich in een chantabele positie te manoeuvreren enz.?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:58 schreef Nadine26 het volgende:
Nou... ik schreef dat hij wil imponeren: "Je ziet van kilometers afstand dat hij wil imponeren", ik bedoel: dat hij een uitslover is, een egotripper. ...
Ik vind het niet meelijwekkend maar beklagenswaardig.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wil hij imponeren door een hotelkamer te verbouwen, door zich in een chantabele positie te manoeuvreren enz.?
Ik vind dat niet imponerend maar meelijwekkend.![]()
Zeer quote-waardig.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:51 schreef Nadine26 het volgende:
Is verliefdheid ooit oprecht? Het is een vorm van verstandsbeneveling - oprecht verliefd zijn is volgens mij hetzelfde als oprecht dronken zijn.![]()
Vrouwen... meisjes... daar geilen ze op: woeste, gevaarlijke gekken.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:34 schreef Gajus het volgende:
Wil hij imponeren door een hotelkamer te verbouwen, door zich in een chantabele positie te manoeuvreren enz.?
Ik vind dat niet imponerend maar meelijwekkend.![]()
Herkende jij jezelf ook in deze beschrijving?quote:Op woensdag 21 december 2005 02:53 schreef cioran63 het volgende:
En knieen in je corduroy pantalon.
Ja, man. Ik ben er nog kapot van. Ook die buik.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:08 schreef Gajus het volgende:
[..]
Herkende jij jezelf ook in deze beschrijving?![]()
M.u.v. het roze poloshirt, zie ik een rake typering. Is hier sprake van een persiflage?quote:Op woensdag 21 december 2005 03:19 schreef cioran63 het volgende:
Ja, man. Ik ben er nog kapot van. Ook die buik.
Hoewel ik een nette man ben, met een vaste betrekking moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat ook ik nog niet eens zo heel lang geleden in een dronken bui het verlaagde plafond van een hotelkamer in Nice zodanig verlaagd heb dat je er over kon lopen. Groot was ook mijn onsteltenis toen ik 's ochtends weer wakker tussen de kalkresten in mijn bed.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:37 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Vrouwen... meisjes... daar geilen ze op: woeste, gevaarlijke gekken.![]()
Nadine is geen uitzondering.
Hotelkamers verbouwen is niet voor niets een hobby van over 't paard getilde filmsterren en drugsverslaafde rockers. Gevaarlijk leven, over 't randje,sex en rock 'n roll. Daar sta je dan, als man met een nette vaste betrekking.![]()
Ik kan het niet geweest zijn (zie boven). Er is dus nog hoop voor mij.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:42 schreef Gajus het volgende:
[..]
M.u.v. het roze poloshirt, zie ik een rake typering. Is hier sprake van een persiflage?
maar wie is dan de vierde man in gezelschap van cioran, dvr en gajus?
Ik geef 't niet graag toe, maar ik bezit een roze poloshirtquote:Op woensdag 21 december 2005 03:42 schreef Gajus het volgende:
[..]
M.u.v. het roze poloshirt, zie ik een rake typering. Is hier sprake van een persiflage?
maar wie is dan de vierde man in gezelschap van cioran, dvr en gajus?
Het was niet persoonlijk bedoeld (zeg je dan, in zo'n geval)quote:Op woensdag 21 december 2005 03:19 schreef cioran63 het volgende:
Ja, man. Ik ben er nog kapot van. Ook die buik.
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:07 schreef Hihat het volgende:
Hoewel ik een nette man ben, met een vaste betrekking moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat ook ik nog niet eens zo heel lang geleden in een dronken bui het verlaagde plafond van een hotelkamer in Nice zodanig verlaagd heb dat je er over kon lopen. Groot was ook mijn onsteltenis toen ik 's ochtends weer wakker tussen de kalkresten in mijn bed.
Ik ook. Tegen mijn vriendinnen zeg ik dat D. een nette man is met een vaste betrekking en een spaarrekening en gladgeschoren wangen en een golfvaardigheidsbewijsquote:Eigenlijk schaam ik me kapot voor deze actie, maar in deze anonieme omgeving durf ik het wel toe te geven.![]()
Ja, dat mis ik ook wel bij hem, die zorgzaamheid. Dat heeft Thijs veel meer, die is zorgzaam en beschermend...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:03 schreef Francesca het volgende:
Hij geeft je maar liefst twee pillen, vervolgens verdwijnt hij urenlang met die Rambo in een of ander privékamertje, zonder zich om jou te bekommeren. Er had ik weet niet wat kunnen gebeuren. Fijne vent, die Daniel, en zo zorgzaam, dát vooral...
![]()
Precies. Technisch gezien kunnen jullie best allemaal Kitty heten.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Tsja, technisch gezien is het forum jouw Kitty, dus valt het niet in de verkeerde handen. Je hebt immers niet gezegd dat het een schriftelijk dagboek was.
Maar ja ... van een minnaar werkgever mag jij zoiets niet verwachten.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:25 schreef Nadine26 het volgende:
Maar ja... Thijs zette wel altijd kopjes thee voor mij![]()
quote:Misschien, dacht ik bij mezelf, verander ik straks ook in goud.
Het zou me niet eens verbazen.
Mooi gevonden! Deze zinnen blijven echt hangen bij mij.quote:Dat heeft hij dus uitgelegd (zie boven). Ik weet niet of hij 'oprecht' verliefd is; wel verliefd. Is verliefdheid ooit oprecht? Het is een vorm van verstandsbeneveling - oprecht verliefd zijn is volgens mij hetzelfde als oprecht dronken zijn.
Nee, ik weet het niet zeker. Hij beweerde dat hij mensen kent die er 12 per dag slikken, dat lijkt me wat véél voor speed. Maar goed, ik ben niet thuis in het onderwerp. Ik vond het effect trouwens ook niet echt overweldigend.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:06 schreef Xennia het volgende:
Weet je zeker dat die pillen speed waren? Ik vind het vreemd dat je nog gewoon kon slapen, dat Daniel gewoon kon eten en dat hij tot seks in staat was.
Niet zo handig van hem dat hij je aan je lot overlaat terwijl je voor het eerst van je leven aan de speed zit. Hij had je zeker ook niet verteld dat je veel moet drinken (geen alcohol)?
Ik dacht altijd dat 't een fabeltje was.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:06 schreef Francesca het volgende:
Het zullen de oesters wel geweest zijn....![]()
Koning Midas, wel eens van gehoord?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:15 schreef Nadine26 het volgende:
Alles wat Daniël aanraakt, verandert in goud. Misschien, dacht ik bij mezelf, verander ik straks ook in goud.
Het zou me niet eens verbazen.
Met een vrijwillig verkrachtinkje op zijn tijd is toch ook niks mis?quote:Op donderdag 22 december 2005 06:01 schreef JAM het volgende:
En verkrachtingen! Waar zijn die verkrachtingen nu toch! Laat eindelijk iemand eens een flinke partij verkracht worden!.
Oh, dat is waar ook! Midas, de dwaze Midas die zichzelf tot de hongerdood veroordeelde toen hij wenste dat alles wat hij aanraakte... enzovoort. Hebzucht wordt in sprookjes, mythes en legenden altijd zwaar afgestraft.quote:
Ja, misselijkmakende prietpraat allemaal.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:32 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Oh, dat is waar ook! Midas, de dwaze Midas die zichzelf tot de hongerdood veroordeelde toen hij wenste dat alles wat hij aanraakte... enzovoort. Hebzucht wordt in sprookjes, mythes en legenden altijd zwaar afgestraft.![]()
Verkrachting of verkrachtinkje, om aan de definitie te voldoen moet het in ieder geval tegen de zin van degene die het ondergaat gebeuren. In jouw geval lijkt me dat niet aan de orde en heet het gewoon 'een beurt krijgen'quote:Op donderdag 22 december 2005 18:15 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Met een vrijwillig verkrachtinkje op zijn tijd is toch ook niks mis?![]()
Of je kut laten volkotsen door de kale bisschop, om het nog platter uit te drukken!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Hihat het volgende:
[..]
Verkrachting of verkrachtinkje, om aan de definitie te voldoen moet het in ieder geval tegen de zin van degene die het ondergaat gebeuren. In jouw geval lijkt me dat niet aan de orde en heet het gewoon 'een beurt krijgen'om het maar eens plat uit te drukken...
![]()
Ja, druk je maar plat uit...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Hihat het volgende:
Verkrachting of verkrachtinkje, om aan de definitie te voldoen moet het in ieder geval tegen de zin van degene die het ondergaat gebeuren. In jouw geval lijkt me dat niet aan de orde en heet het gewoon 'een beurt krijgen'om het maar eens plat uit te drukken...
![]()
Is dat een oud-Hollandsche uitdrukking, van die kale bisschop, of ben jij gewoon weer on a roll, JAM?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef JAM het volgende:
Of je kut laten volkotsen door de kale bisschop, om het nog platter uit te drukken!!
Ik ga nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:46 schreef Xennia het volgende:
Een kerstdiner met Ute (getuige van seks op de keukentafel tussen jou en D.), Kim, de ex van D. die nog niet weet dat ze is ingeruild voor een jonger exemplaar en Madame, de ex van D. die nog niet weet dat hij het met het kindermeisje doet. Dit voorspelt niet veel goeds.
Ík hoop niet dat je overweegt te gaan en mocht je wel gaan, drink dan geen alcohol
Ja, nee: wacht. Die witte glitterrozen zijn nep, maar de lelies en de rode bessentakken zijn wel degelijk echt, vandaar dat het me niet eerder was opgevallen. Het is dus een soort combinatieboeket, ik denk dat de bloemist het zo verkoopt, als een 'combinatieboeket' of zelfs als een 'combinatiekerstboeket'.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Meneer geeft bloemen aan mevrouw,
die pas tijdens het schrijven -over hoe romantisch en lief het toch is van meneer dat ze bloemen heeft gekregen- tot de ontdekking komt dat het hier nepbloemen betreft.
Ok.
Tot zover de romantiek.
Er mag weer gewoon geneukt worden.
Heel verstandig !!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |