Zo kun je 't ook verwoorden ja..quote:Op woensdag 14 december 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
Krijg cholera achter je oren duivelse kuthoer.
de een uit zich anders dan de andere!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
Je bent niet origineel dit zei je net ook al in een ander topicquote:Op woensdag 14 december 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
En dat is iets om blij over te zijn?
Omdat het bestuur onze vrijheid onderdrukt!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent niet origineel dit zei je net ook al in een ander topic
waarom veranderd er nooit wat op fok
Paultjuhhh staat gelijk aanquote:
ook wel,quote:Op woensdag 14 december 2005 00:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Omdat het bestuur onze vrijheid onderdrukt!
Opstand, Opstand, Opstand!!!!
Oh?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent niet origineel dit zei je net ook al in een ander topic
waarom veranderd er nooit wat op fok
Doe maar niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ook wel,
DRIBBBEL TERUG DRIBBEL TERUG !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh?
Mmmm, geef een link want van fouten leer ik.... in tegenstelling tot jou.
En dat is iets om blij over te zijn!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:55 schreef Aurelianus het volgende:
Paultjuhhhh!!!!1![]()
!!
SlechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Doe dan meteen deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzo..![]()
* lief doetquote:
Zo, nu weer over
Paultjuhhh?
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
SlechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Doe dan meteen deHad gekund, maar ik zou een eerbiedwaardige user als paultjuhhh nooit de grafkanker, aids, ebola en syfilis willen toewensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzo..Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.![]()
ik heb het geprobeerd! sorryquote:Op woensdag 14 december 2005 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vind dit topic de verkeerde kant op gaan
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...![]()
Dan doe je toch nu het foute leesteken gebruikenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
verander de woordvolgorde of een leesteken deel 1
Ik heb het dus ff aangepast voor je
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games![]()
Zeik niet, dit topic was verdoemd op de moment dat je het opendequote:Op woensdag 14 december 2005 00:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd! sorry![]()
![]()
Ach het moet voor bepaalde users op dit forum toch stiekem wel een opluchting zijn dat ze zich eindelijk weer lekker kunnen ergeren aan Paultjuhhh![]()
![]()
Oeh... een weddenschapje?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef Xennia het volgende:
Wat, nu al?
Naja, ik geef hem 2 maanden
Ik ga voor maximaal 6 weken voor hem.Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games![]()
Jongens zo kan ik dus nooit een nieuwe start maken he
Geef eens het goeie voorbeeld
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Minder, tenzij hij weer gaat slijmen bij yvonne,.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Oeh... een weddenschapje?
Ik ga voor maximaal 6 weken voor hem.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Yvonne is keiliefquote:Op woensdag 14 december 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Minder, tenzij hij weer gaat slijmen bij yvonne,.
Kreeg jij die kei van keilief maar eens op je slaap.quote:Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Het dizzen begint weerquote:Op woensdag 14 december 2005 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Kreeg jij die kei van keilief maar eens op je slaap.
Intrepidity is een aardige usertquote:Op woensdag 14 december 2005 01:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
ik stem voor een 48 uurs slijmbanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
96 uurquote:Op woensdag 14 december 2005 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Intrepidity is een aardige usert![]()
![]()
idd avonden achter de computer te hangen die cerrorquote:Op woensdag 14 december 2005 01:08 schreef remlof het volgende:
cerror, krijg eens een leven!
daar fleur je misschien van op
is niet goed voor je knul
Ons knuppeltje is 19 en beschikbaar dus?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Minder, tenzij hij weer gaat slijmen bij yvonne,.Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games![]()
NEE! Dit meen je niet. Als je beloofd geen kuttopics te openen, dan kan ik ermee leven.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.![]()
![]()
Paultjuhhh
![]()
dribbel?
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!![]()
hee lenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:11 schreef Avani het volgende:
NEE! Dit meen je niet. Als je beloofd geen kuttopics te openen, dan kan ik ermee leven.![]()
hoest met je boekenwinkeltje
Tja, niemand die ontopic reageert. Dan moet ik maar het goede voorbeeld gevenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kijk het goeie voorbeeld
vertrouwen hebben in de user![]()
![]()
![]()
hee menquote:![]()
wat een aandacht weer
jullie hebben me echt gemist he
Eyquote:Op woensdag 14 december 2005 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hee len
hoest met je boekenwinkeltje![]()
![]()
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik daar allang niet meer werk
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.![]()
Tot paul een permban ontvangt van mevrouw yvonnequote:Op woensdag 14 december 2005 01:15 schreef Avani het volgende:
[..]
Ey![]()
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik daar allang niet meer werk![]()
![]()
doe is liefquote:Op woensdag 14 december 2005 01:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tot paul een permban ontvangt van mevrouw yvonne
wie ben jij eigenlijk ??
je loopt cker lekker mee met de rest om mij hier verrot te schelden
zwak hoor
Klopt, ik ben best zwak, maar daarvoor zit ik hier toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
doe is lief
wie ben jij eigenlijk ??
zwak hoor![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt, ik ben best zwak, maar daarvoor zit ik hier toch?
Je straalt gewoon "kuthomo" uit, accepteer het nu maar.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
doe is lief
wie ben jij eigenlijk ??
zwak hoorHoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Je straalt gewoon "kuthomo" uit, accepteer het nu maar.
Godver.... is die malloot weer terug? Ik vond FoK! al zo anders de laatste tijd, ik had direkt moeten zien dat paultjuhhhh&co opgesodemieterd waren....![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:20 schreef SolidasRock het volgende:
Godver.... is die malloot weer terug? Ik vond FoK! al zo anders de laatste tijd, ik had direkt moeten zien dat paultjuhhhh&co opgesodemieterd waren....![]()
ik zal weer zorgen voor het evenwicht op fok
Of beter gezegd het gebrek daaraanquote:Op woensdag 14 december 2005 01:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]ik zal weer zorgen voor het evenwicht op fok
![]()
![]()
nee neequote:Op woensdag 14 december 2005 01:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Of beter gezegd het gebrek daaraan![]()
Je moet eens voorstellen fok zonder mij he
Jullie zouden je kapot vervelen
Ik heb je niet gemist, ik had niet eens aan jouw bestaan gedacht.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee nee![]()
Je moet eens voorstellen fok zonder mij he
Jullie zouden je kapot vervelen![]()
Ik zag dit topic en ik dacht... paultjuhhh?
...
o, DIE kutuser!
Valt wel mee dus![]()
![]()
dude ik heb je nog nooit op fok gezienquote:Op woensdag 14 december 2005 01:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb je niet gemist, ik had niet eens aan jouw bestaan gedacht.
...
o, DIE kutuser!
Valt wel mee dus
oh vandaar... nee ik heb geloof ik wel eens vaker met je in een topic gezetenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dude ik heb je nog nooit op fok gezien![]()
Boeiend, ik heb zoveel users nog nooit op fok gezien![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:28 schreef paultjuhhh het volgende:
en gaande ik slaapje doenik ook maar eens, de wekker gaat over 7 uur
![]()
![]()
ga je mee naar bed?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:30 schreef moemoe het volgende:
Uiteindelijk zijn we allemaal lief voor elkaar.![]()
Wel in lapjesquote:
Games![]()
Herkenbaar.... heel herkenbaar....quote:Op woensdag 14 december 2005 01:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb je niet gemist, ik had niet eens aan jouw bestaan gedacht.
...
o, DIE kutuser!
Valt wel mee dus![]()
Weet je dat er een balkje voor je ogen zit? Tis nogal moeilijk gokken voor me welk kleur ogen je hebt maar uuuuh bruin misschien... ?quote:![]()
![]()
We zullen het nooit weten...quote:Op woensdag 14 december 2005 01:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je dat er een balkje voor je ogen zit? Tis nogal moeilijk gokken voor me welk kleur ogen je hebt maar uuuuh bruin misschien... ?![]()
![]()
![]()
Pas als je geen melk meer geeft uiteraardquote:
Games![]()
als printdscreen het niet doet dan doe ik het wel
nja paull....nog nooit van je gehoort ,...velgens my is dat maar beter ook als ik de reacties hier lees :/![]()
En wat heeft u gebruikt vanavond?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:40 schreef NeoPhythe het volgende:
als printdscreen het niet doet dan doe ik het wel
nja paull....nog nooit van je gehoort ,...velgens my is dat maar beter ook als ik de reacties hier lees :/
Games![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En wat heeft u gebruikt vanavond?![]()
![]()
ik zou der wel een mooi dekentje vanmaken hoorquote:
![]()
Speciale knuffel voor Paultjuhhh
Games
Forum Opties Forumhop: Hop naar: