Zo kun je 't ook verwoorden ja..quote:Op woensdag 14 december 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
Krijg cholera achter je oren duivelse kuthoer.
de een uit zich anders dan de andere!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
Je bent niet origineel dit zei je net ook al in een ander topicquote:Op woensdag 14 december 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
En dat is iets om blij over te zijn?
Omdat het bestuur onze vrijheid onderdrukt!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent niet origineel dit zei je net ook al in een ander topic
waarom veranderd er nooit wat op fok
Paultjuhhh staat gelijk aanquote:
ook wel,quote:Op woensdag 14 december 2005 00:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Omdat het bestuur onze vrijheid onderdrukt!
Opstand, Opstand, Opstand!!!!
Oh?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent niet origineel dit zei je net ook al in een ander topic
waarom veranderd er nooit wat op fok
Doe maar niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ook wel,
DRIBBBEL TERUG DRIBBEL TERUG !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh?
Mmmm, geef een link want van fouten leer ik.... in tegenstelling tot jou.
En dat is iets om blij over te zijn!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:55 schreef Aurelianus het volgende:
Paultjuhhhh!!!!1![]()
!!
SlechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Doe dan meteen deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzo..![]()
* lief doetquote:
Zo, nu weer over
Paultjuhhh?
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
SlechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Doe dan meteen deHad gekund, maar ik zou een eerbiedwaardige user als paultjuhhh nooit de grafkanker, aids, ebola en syfilis willen toewensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzo..Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.![]()
ik heb het geprobeerd! sorryquote:Op woensdag 14 december 2005 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vind dit topic de verkeerde kant op gaan
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...![]()
Dan doe je toch nu het foute leesteken gebruikenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
verander de woordvolgorde of een leesteken deel 1
Ik heb het dus ff aangepast voor je
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games![]()
Zeik niet, dit topic was verdoemd op de moment dat je het opendequote:Op woensdag 14 december 2005 00:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd! sorry![]()
![]()
Ach het moet voor bepaalde users op dit forum toch stiekem wel een opluchting zijn dat ze zich eindelijk weer lekker kunnen ergeren aan Paultjuhhh![]()
![]()
Oeh... een weddenschapje?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef Xennia het volgende:
Wat, nu al?
Naja, ik geef hem 2 maanden
Ik ga voor maximaal 6 weken voor hem.Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games![]()
Jongens zo kan ik dus nooit een nieuwe start maken he
Geef eens het goeie voorbeeld
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Minder, tenzij hij weer gaat slijmen bij yvonne,.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Oeh... een weddenschapje?
Ik ga voor maximaal 6 weken voor hem.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Yvonne is keiliefquote:Op woensdag 14 december 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Minder, tenzij hij weer gaat slijmen bij yvonne,.
Kreeg jij die kei van keilief maar eens op je slaap.quote:Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Het dizzen begint weerquote:Op woensdag 14 december 2005 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Kreeg jij die kei van keilief maar eens op je slaap.
Intrepidity is een aardige usertquote:Op woensdag 14 december 2005 01:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
ik stem voor een 48 uurs slijmbanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
96 uurquote:Op woensdag 14 december 2005 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Intrepidity is een aardige usert![]()
![]()
idd avonden achter de computer te hangen die cerrorquote:Op woensdag 14 december 2005 01:08 schreef remlof het volgende:
cerror, krijg eens een leven!
daar fleur je misschien van op
is niet goed voor je knul
Ons knuppeltje is 19 en beschikbaar dus?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Minder, tenzij hij weer gaat slijmen bij yvonne,.Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
Forum Opties Forumhop: Hop naar: