Waarvan dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:55 schreef TehRockstar het volgende:
Taxi naar huis genomen.. Ik heb overal pijn.
Ja, ik had me op school verstapt, en toen ging m'n enkeltje *knak* en pleurde ik van een trap af. Toen ben ik met de taxi naar huis gegaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarvan dan?Ben je gevallen ofzow?
Lees net weer, pijn weg, rare jongen die TRS.
Volgens mij ben jij ook een echte huismus, en voel jij je het meest thuis op je eigen kamerrtje met de laptopquote:Op woensdag 14 december 2005 14:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb tenminste een goed excuus om niet naar school te gaan..
*AHUM*quote:Op woensdag 14 december 2005 14:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb tenminste een goed excuus om niet naar school te gaan..
Hallo Wondererquote:Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef wonderer het volgende:
Morgen jongens.
Auw....klinkt allemaal pijnlijk.....maar ja je voelt het nu niet meer als je je niet beweegt...dus das mooiquote:Op woensdag 14 december 2005 13:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik had me op school verstapt, en toen ging m'n enkeltje *knak* en pleurde ik van een trap af. Toen ben ik met de taxi naar huis gegaan.
En nu is de pijn weg.Als ik niet loop tenminste
Ach...hij kan altijd nog een "suger-daddy-met-platium-credit-card" aan de haak slaan....lukt vast wel nu die nog zo lekker jong is.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:12 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dan moet je 't maar zien... Het is jouw toekomst.
Nou bij ging Gert - Jan dus ook verkeerdquote:Op woensdag 14 december 2005 17:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Googlism op mijn naam:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /usr/dbs_share/www/shared/include/googlism.com/private/googlism.inc on line 41
En daarom geef ik mijn naam niet vrij
"Verder zal 'het zaakje' ook digitaal worden bijgewerkt. "quote:
Nu ja, mijn naam is maar vier letters, zonder streepje ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou bij ging Gert - Jan dus ook verkeerd
dus toen maar gertjan genomen![]()
Arme jijquote:Op woensdag 14 december 2005 17:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, mijn naam is maar vier letters, zonder streepje ofzo
ja gekkenhuis hier op kantoorquote:
Je moet de koffiekopjes nog opruimen?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:44 schreef Stroekie het volgende:
ja gekkenhuis hier op kantoor
ik moet nog minimaal een uurtje doorploeteren voordat ik naar huis toe kan![]()
Neuh die bekertjes stapel ik hier op mijn bureau, zit meestal alleen maar helder koel water in hoor, alleen voor 11.00 uur van dat zwarte slootwaterquote:Op woensdag 14 december 2005 17:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je moet de koffiekopjes nog opruimen?.
SQL scriptjes in Oracle 8.1.7 of 9.0.6.2 database zodat ook de gemeente ambtenaren op 1 jan klaar zijn voor alle komende niieuwe wet en regelgeving.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
Wat voor scripts moeten klanten uitvoeren?
met Miguel?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:29 schreef Ang3l het volgende:
........ getverrrrdemme.
Ik heb morgen een date.
Jah.quote:
Wat schattigquote:Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, en ik hoef m'n wiskundecijfer niet aan te horen. Ik ga naar de toko.
Ach kom. Het wordt vast leuk. Lekker friemelen in het donker terwijl er een reuzeaap op zijn borst trommelt.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah.
We gaan naar King Kong....
Ik heb nooit dates.
En tis ook niet echt een "date".
Denk ik. Of zo.
Bah.
great expectations is so confusingquote:Op woensdag 14 december 2005 15:36 schreef Semisane het volgende:
http://www.googlism.com/ <-- Leuke siteTik je naam in....das echt grappig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |