"Verder zal 'het zaakje' ook digitaal worden bijgewerkt. "quote:
Nu ja, mijn naam is maar vier letters, zonder streepje ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou bij ging Gert - Jan dus ook verkeerd
dus toen maar gertjan genomen![]()
Arme jijquote:Op woensdag 14 december 2005 17:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, mijn naam is maar vier letters, zonder streepje ofzo
ja gekkenhuis hier op kantoorquote:
Je moet de koffiekopjes nog opruimen?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:44 schreef Stroekie het volgende:
ja gekkenhuis hier op kantoor
ik moet nog minimaal een uurtje doorploeteren voordat ik naar huis toe kan![]()
Neuh die bekertjes stapel ik hier op mijn bureau, zit meestal alleen maar helder koel water in hoor, alleen voor 11.00 uur van dat zwarte slootwaterquote:Op woensdag 14 december 2005 17:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je moet de koffiekopjes nog opruimen?.
SQL scriptjes in Oracle 8.1.7 of 9.0.6.2 database zodat ook de gemeente ambtenaren op 1 jan klaar zijn voor alle komende niieuwe wet en regelgeving.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
Wat voor scripts moeten klanten uitvoeren?
met Miguel?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:29 schreef Ang3l het volgende:
........ getverrrrdemme.
Ik heb morgen een date.
Jah.quote:
Wat schattigquote:Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, en ik hoef m'n wiskundecijfer niet aan te horen. Ik ga naar de toko.
Ach kom. Het wordt vast leuk. Lekker friemelen in het donker terwijl er een reuzeaap op zijn borst trommelt.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah.
We gaan naar King Kong....
Ik heb nooit dates.
En tis ook niet echt een "date".
Denk ik. Of zo.
Bah.
great expectations is so confusingquote:Op woensdag 14 december 2005 15:36 schreef Semisane het volgende:
http://www.googlism.com/ <-- Leuke siteTik je naam in....das echt grappig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |