dan heb ik de klant weer van de lijnquote:Op woensdag 14 december 2005 01:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, het is wel te merken dat jij bij KPN werkt, ook zo'n technische club.
De hele nacht computerspelletjes spelen en cola drinken tot ze er al boerend bij in slaap vallen?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dingen die 14 jarige jongetjes met elkaar doen als je ze bij elkaar in één klein tentje stopt, zonder ouderlijk toezicht..
nooit iets gedaan. wij sliepen in zo'n grote super legertentquote:Op woensdag 14 december 2005 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dingen die 14 jarige jongetjes met elkaar doen als je ze bij elkaar in één klein tentje stopt, zonder ouderlijk toezicht..
Zaterdag a.s. innercity. Ang3l, vlarp, Wiz, CDP et moiquote:Op woensdag 14 december 2005 01:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Om daar nog even op terug te komen:
Zit er weer een meeting aan te komen dan binnenkort?
Doe mij ook zo'n baantje.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan heb ik de klant weer van de lijn
alles de-installeren en opnieuw installeren precies volgens het boekje..
en eventueel eerst resetten..
kan de klant zelf mooi, ik van de klant af, en 8 van de 10 keer werkt alles dan wel in een keer goed
en anders weet je zeker dat het daar niet aan ligt en stuur je de Technische dienst er op af
Kee, leuk clubje mensen denk ik, maar Innercity is toch niet echt mijn ding, zeg maar.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
nooit iets gedaan. wij sliepen in zo'n grote super legertent
[..]
Zaterdag a.s. innercity. Ang3l, vlarp, Wiz, CDP et moi
In een tentje in the middle of nowhere?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De hele nacht computerspelletjes spelen en cola drinken tot ze er al boerend bij in slaap vallen?
Verstandig van de leiding dan.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:31 schreef petre86 het volgende:
Dan word er gespeeld met elkaars joysticksquote:Op woensdag 14 december 2005 01:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In een tentje in the middle of nowhere?.
Ja, met van die Gameboy PSP-DS-SP dingskes,quote:Op woensdag 14 december 2005 01:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In een tentje in the middle of nowhere?.
Hangt er vanaf wie er naar toegaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:38 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Eng, allee, maar toch niet Griezelig?
Die bestonden 15 jaar geleden nog niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, met van die Gameboy PSP-DS-SP dingskes,.
Die wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan word er gespeeld met elkaars joysticks
Me2.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie er naar toegaan..
Maar ik ga ook maar gauw slapen.![]()
ZAT! maar wel in Enschedequote:Op woensdag 14 december 2005 01:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n baantje.![]()
Nee, maar serieus, zijn er nog vacatures?
[..]
Kee, leuk clubje mensen denk ik, maar Innercity is toch niet echt mijn ding, zeg maar.
Even goed alvast veel plezier daar en trusten voor nu!
Gameboy bestond 15 jaar geleden echt wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die bestonden 15 jaar geleden nog niet..
[..]
Die wel..
Hmm, da's de verkeerde E.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
ZAT! maar wel in Enschede
truste
in E zijn ze ook bezig met de opbouw van bepaalde diensten.. dus is vast ook wel werkquote:Op woensdag 14 december 2005 01:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hmm, da's de verkeerde E.
Trusten! (alweer)
Thanx again!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
in E zijn ze ook bezig met de opbouw van bepaalde diensten.. dus is vast ook wel werk
bel eens een tempoteam ( call flex) of direct naar SNT ( zo heet het bedrijf)
truste
ik ga ook
ik was ooit Baloe, welpenleider bij de scouting, zeker een jaar of 6quote:Op woensdag 14 december 2005 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik was een kei-onschuldig padvindertje. Sliep altijd in de brave tent, niet wetend dat in de tent naast ons mijn mede-padvindertjes 's nachts met elkaar ehn... Nou ja. Enzovoort..
[..]
Ik durf niets meer te zeggen, straks wordt ik ook hier bestookt met allerlei vragen..
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
helaas staan er momenteel nauwelijks duidelijke foto's bij, maar het is een enorme kappers-nicht geworden
Destijds zij zij vader al, onze Bram wordt later net als jij .........ongemakkelijke stilte
die gaat ook het theater in![]()
was ik blij dat ik mijn mond lang genoeg had gehouden
Juist nietquote:Op woensdag 14 december 2005 02:26 schreef wonderer het volgende:
Hoeveel stekkers heb je nodig dan? Eentje voor kast, eentje voor monitor... ? Boxen enzo kun je wel even zonder?
Ahh, ja, da's vervelend. Je wil ook niet dat er een stop doorslaat of zo. verlengsnoer geen optie vanuit een ander stopcontact?quote:Op woensdag 14 december 2005 02:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is meer qua stroom dan qua aantal stekkers
lol kheb ook geen ruimtequote:Op woensdag 14 december 2005 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, ja, da's vervelend. Je wil ook niet dat er een stop doorslaat of zo. verlengsnoer geen optie vanuit een ander stopcontact?
Wat dat betreft zijn laptopws wel handig
Jammer. Succes morgen.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol kheb ook geen ruimtedus t zal wel
You've got mailquote:Op woensdag 14 december 2005 02:16 schreef petre86 het volgende:
succes CDP
en ander maar in de bieb? of in city hall achter bureau van die vvd donkere wethoudster waar ik de naam van kwijt bendie ex 2e kamerster
en Wonderer ook trusten
en rest ook
en des![]()
i'm waiting
Ik al 4 grote mokken!quote:Op woensdag 14 december 2005 10:29 schreef Semisane het volgende:
Mogge.
Ik heb nog geen eens thee gehad. Schande!
jij deelt ook nooit hequote:
Wij sliepen wel in die kleine tentjes......Maar wij gingen gewoon braaf slapen hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 01:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
[..]
Zaterdag a.s. innercity. Ang3l, vlarp, Wiz, CDP et moi
Stiekem bier drinkenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |