Daaromquote:Op woensdag 14 december 2005 12:41 schreef Duiveltja het volgende:
Of iets ordi is hangt heel erg van de persoon af. Wat bij de een ordi is, kan bij de de ander sexy staan
Vind je dat écht?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie afhangende schouder met zichtbaar bh-bandje vaak een beetje ordinair.![]()
Maar zo te horen kijkt daar bij jou toch niemand naar met al die afleidende lichaamsdelen.![]()
Dat is wel zo ja. Ik had een vriendin en die kon niet eens een hempje aandoen zonder er sletterig uit te zien. Gelukkig heb ik dat nietquote:Op woensdag 14 december 2005 12:41 schreef Duiveltja het volgende:
Of iets ordi is hangt heel erg van de persoon af. Wat bij de een ordi is, kan bij de de ander sexy staan
Foto + NAW gegevens?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Ik had een vriendin en die kon niet eens een hempje aandoen zonder er sletterig uit te zien. Gelukkig heb ik dat niet
Dat hoeft voor bepaalde zaken in principe weinig uit te makenquote:
Nee, maar het was meer als in: trut dus geen contact meer met haarquote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoeft voor bepaalde zaken in principe weinig uit te maken.
Jou ken ik al (min of meer)quote:Op woensdag 14 december 2005 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fotoboek van MissBliss
Maar je bedoelde haar zeker?
Pech, want het is een trut
Trutten hebben vaak wel de neiging om vals te spelen, mens-erger-je-niet zal ik er dus niet snel mee spelen.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoeft voor bepaalde zaken in principe weinig uit te maken.
Potje pesten?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Trutten hebben vaak wel de neiging om vals te spelen, mens-erger-je-niet zal ik er dus niet snel mee spelen.
Hey, ik ben heel lief!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jou ken ik al (min of meer)
Ik heb ervaring met trutten. [afbeelding] Niks mis mee, een beetje trut zijn vind ik zelfs beter.
Dierenbeul!quote:
Die 2 zinnen kwamen zo overquote:Op woensdag 14 december 2005 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je dat niet was.
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:
Geez! Hij heeft het over die vriendin van je, DOOS!quote:
Hemd met daarover een gestreepte vestquote:Op woensdag 14 december 2005 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Geitenwollen trui, mickey mouse sokken, spijkerbroek (met een lapje erop), jampotglazen en dikke bretels (rood met witte stippen)? Ofzo...?
NATUURLIJK NIET BEMOEIALquote:Op woensdag 14 december 2005 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geez! Hij heeft het over die vriendin van je, DOOS!![]()
Jaja, jij bent ook liefquote:
Nou hequote:Op woensdag 14 december 2005 13:44 schreef LeBeau het volgende:
Wat heerlijk zo, al die liefde aan het begin van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |