Klopt, maar je betaalt dan wel maandelijks de helft minder aan kosten. Nu betaal je 19.66 dat wordt dan 9,67 p/m. In dat geval bespaar je 9.99 per maand op je telefoon. Als je dat maal 12 doet is dat 119.88 op jaarbasis. Dat kan je beter besteden neem ik aanquote:Op woensdag 14 december 2005 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik nog steeds én een internetprovider én een kpn abo en dat wil ik dus niet meer.
Als een bepaald iemand me nu eerder eraan had herinnerd dat ik even moest bellen met mijn provider!
Je kunt tegenwoordig ook niets meer aan anderen overlaten.
Dat moet je me nog maar eens een keer op zijn Jip en Janneke's uitleggen.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:34 schreef Duiveltja het volgende:
Klopt, maar je betaalt dan wel maandelijks de helft minder aan kosten. Nu betaal je 19.66 dat wordt dan 9,67 p/m. In dat geval bespaar je 9.99 per maand op je telefoon. Als je dat maal 12 doet is dat 119.88 op jaarbasis. Dat kan je beter besteden neem ik aan
Welke rel?quote:
De vernedering!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
ZIE JE ZHENAR!!1!1!! HET KAN WEL!!!!1!1
Alles voor het goede doel Bupa... alles voor het goede doel.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vernedering!
En public belachelijk gemaakt worden!
Mijn verlies open en bloot ten toon spreiden op een publiekelijk forum!
Grrmbl! Ik zal je eens een poepie laten ruiken!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alles voor het goede doel Bupa... alles voor het goede doel.
Ik had expres onze namen eraf geknipt voor je privacy trouwens, dus je verraadt jezelfquote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grrmbl! Ik zal je eens een poepie laten ruiken!
Je had de namen er niet af geknipt.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had expres onze namen eraf geknipt voor je privacy trouwens, dus je verraadt jezelf
Ik bedoelde die aan de onderkantquote:Op woensdag 14 december 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je had de namen er niet af geknipt.![]()
Enne...
[afbeelding]
Welke? Die waar jij 123 punten hebt en ik 94?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedoelde die aan de onderkant
Die jaquote:Op woensdag 14 december 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke? Die waar jij 123 punten hebt en ik 94?
Dat wou ik altijd alquote:Op woensdag 14 december 2005 17:19 schreef Copycat het volgende:
Ik heb in twee weken tijd al twee Nederlandse wereldkampioenen gesproken.
Willen jullie me nu aanraken?
![]()
Maar nu nog meer, hè!quote:
Boeiendquote:Op woensdag 14 december 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
Ik heb een vraag over Anouk - Girl, maar gaat dat nummer precies over, wat is het verhaal?
quote:
Beetje laat hequote:Ik ga vanavond sinterklaas vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |