quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
onze schoolfeesten waren top! er ging altijd zo'n gast van school draaien en met lichten kutten, net niet profesioneel! (ik hielp met opbouwen, en daarna biertje zuipenandere kregen niet aangezien het vmbo was
)
Gelukkig heb jij t goed bekeken met je Armin van Burenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:22 schreef Messenga het volgende:
Uiteraard! altijd Zuipen.. alleen de Party Animals
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef Paltos het volgende:
Ik heb hem toch van je gekocht!!!1!!1& 1!
Ik was eerst.quote:
ja, was daar maf aan?quote:
Scholier klinkt pauperquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:18 schreef ChRoNiC het volgende:
Even offtopic, in je profiel staat studentje.. Maar opleiding HAVO4. Je bent dus gewoon scholier begrijp ik??
gaar
Ze zijn terug in ene andere samenstelling, het is nu nóg triester.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef Marruk het volgende:
Wij krijgen Heino und Heino!!!!![]()
![]()
Party Animals......dacht dat die al lang dood waren.
ik word zeeziek van dat plaatjequote:
Dan zou ik toch liever de Party Animals hebben.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:26 schreef _dirkjan_ het volgende:
Bij ons kwamen lange frans en baas b langs
Iets waar je niet de hele avond : I wanna be a hippy and I want to be stonedquote:Op woensdag 14 december 2005 11:30 schreef bart83 het volgende:
[..]Lekker toch?
Maar TS : wat voor artiesten wou jij horen dan?
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Iets waar je niet de hele avond : I wanna be a hippy and I want to be stonedhoort.
Greatquote:Op woensdag 14 december 2005 16:38 schreef bart83 het volgende:
[..]Heerlijk toch? Net als in groep 8 alleen dan helemaal bezopen meehakken op die ouwe nummers
Nee, elke week uitquote:Op woensdag 14 december 2005 18:42 schreef bart83 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n figuur dat niet van uitgaan houdt en liever naar een lan-party gaat?
Jij bent afgelopen zaterdag nog naar the party animals gegaan joh mafkeesquote:
Zinloze kick van een toch al niet zo bijzonder geweldig topicquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Even het volgende:
[..]
Jij bent afgelopen zaterdag nog naar the party animals gegaan joh mafkees![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |