Kom je net tot dat besef?? WEes blij dat je mag werken...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:13 schreef peaceman het volgende:
Nu moet ik in februari nog werken ook
![]()
En Fok! dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kom je net tot dat besef?? WEes blij dat je mag werken...
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:32 schreef Gellius het volgende:
Spreekwoordelijk dan hè?
In het echt ben ik een ongezond ogend halfwassen meisje dat met een rood mutsje op lijdend achteroverleunt met geloken ogen.quote:
Je hebt teveel Herenleed gekekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
In het echt ben ik een ongezond ogend halfwassen meisje dat met een rood mutsje op lijdend achteroverleunt met geloken ogen.
Of hij kan dankzij jouw werk fokkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met Fok verdien je geen rode cent.... dankzij je werk kun je Fokken..![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef Gellius het volgende:
In het echt ben ik een ongezond ogend halfwassen meisje dat met een rood mutsje op lijdend achteroverleunt met geloken ogen.
Tja dat is waar..... maar dat hoeft nu niet....quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of hij kan dankzij jouw werk fokken![]()
Groenten, zelfs.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heen, helaas. bedoelde SF roman featured groente.
Herstel: een niet-erkende groente.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
Return of the killer tomatoes ?
Dat is Frederik van Eeden. Dat zag ik meteenquote:
Ik lieg nooit. Jij bent toch zeker ook wel dat wichtje met de opgetuigde hamster? Anders hou ik op met dit onbetrouwbare spel hoor.quote:
Het spel is niet onbetrouwbaar; slechts enkele spelers...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef Gellius het volgende:
Ik lieg nooit. Jij bent toch zeker ook wel dat wichtje met de opgetuigde hamster? Anders hou ik op met dit onbetrouwbare spel hoor.
Hallo, ik ben Wicky de viking.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik lieg nooit. Jij bent toch zeker ook wel dat wichtje met de opgetuigde hamster? Anders hou ik op met dit onbetrouwbare spel hoor.
.quote:
I.
THE END BEGINS.
When a day that you happen to know is Wednesday starts off by sounding like Sunday, there is something seriously wrong somewhere.
Engels toch ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
Prefab Sprouts ?
Orginele suggestie. Zo had ik nog nooit over de Sprouts nagedacht.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
Prefab Sprouts ?
Doe liever een hint waar we wél iets aan hebben...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:07 schreef Gellius het volgende:
Tweede alinea van het boek dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |