Kom je net tot dat besef?? WEes blij dat je mag werken...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:13 schreef peaceman het volgende:
Nu moet ik in februari nog werken ook
![]()
En Fok! dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kom je net tot dat besef?? WEes blij dat je mag werken...
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:32 schreef Gellius het volgende:
Spreekwoordelijk dan hè?
In het echt ben ik een ongezond ogend halfwassen meisje dat met een rood mutsje op lijdend achteroverleunt met geloken ogen.quote:
Je hebt teveel Herenleed gekekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
In het echt ben ik een ongezond ogend halfwassen meisje dat met een rood mutsje op lijdend achteroverleunt met geloken ogen.
Of hij kan dankzij jouw werk fokkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met Fok verdien je geen rode cent.... dankzij je werk kun je Fokken..![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef Gellius het volgende:
In het echt ben ik een ongezond ogend halfwassen meisje dat met een rood mutsje op lijdend achteroverleunt met geloken ogen.
Tja dat is waar..... maar dat hoeft nu niet....quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of hij kan dankzij jouw werk fokken![]()
Groenten, zelfs.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heen, helaas. bedoelde SF roman featured groente.
Herstel: een niet-erkende groente.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
Return of the killer tomatoes ?
Dat is Frederik van Eeden. Dat zag ik meteenquote:
Ik lieg nooit. Jij bent toch zeker ook wel dat wichtje met de opgetuigde hamster? Anders hou ik op met dit onbetrouwbare spel hoor.quote:
Het spel is niet onbetrouwbaar; slechts enkele spelers...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef Gellius het volgende:
Ik lieg nooit. Jij bent toch zeker ook wel dat wichtje met de opgetuigde hamster? Anders hou ik op met dit onbetrouwbare spel hoor.
Hallo, ik ben Wicky de viking.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik lieg nooit. Jij bent toch zeker ook wel dat wichtje met de opgetuigde hamster? Anders hou ik op met dit onbetrouwbare spel hoor.
.quote:
I.
THE END BEGINS.
When a day that you happen to know is Wednesday starts off by sounding like Sunday, there is something seriously wrong somewhere.
Engels toch ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
Prefab Sprouts ?
Orginele suggestie. Zo had ik nog nooit over de Sprouts nagedacht.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
Prefab Sprouts ?
Doe liever een hint waar we wél iets aan hebben...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:07 schreef Gellius het volgende:
Tweede alinea van het boek dan maar?
Verhip, dat was een bandje hè? Ik vond dat een lief meisje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:14 schreef Treinhomo het volgende:
Dune ?
Rustig, tong.quote:
Ik ben Astrid Joosten nietquote:
Zó handig is tong niet...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef Neleos het volgende:
Dan zoek je het toch op.
O, en dan heb ik het weer gedaan zeker?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij ziet in Gellius de nieuwe messias ? [afbeelding]
Oei. Zie nu pas dat het weer top 100 tijd is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:27 schreef peaceman het volgende:
Pfff top 100 af..eindelijk...![]()
Wat een klus..
wat vind je van mijn lijstje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oei. Zie nu pas dat het weer top 100 tijd is.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:32 schreef Gellius het volgende:
Heeft dan niemand hier ooit van de Triffids gehoord?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef Gellius het volgende:
O, en dan heb ik het weer gedaan zeker?
Wel van de serie. Niet van de band.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:32 schreef Gellius het volgende:
Heeft dan niemand hier ooit van de Triffids gehoord?
't Is maar een spelletje joh!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef tong80 het volgende:
Niet de Trifids één van mijn bandjes Mijn god ik ga huilend terug naar de krochten van mnijn jaren 80 platen verzameling.
Ja, mooi lijstje. Ken niet alle nummers, zelfs niet alle bands, maar ziet er wel goed uit.quote:
Helemaal mee eens...Gaat niet om de knikkers.quote:
Dat is nu al de tweede keer Tong! tsk, tsk. Overigens heb ik de Australische route steeds open gehouden hè.quote:
Echt ? Je stelt me gerustquote:
'Poedels zijn geen honden. Dat zijn homofiele mini-lama's'...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:40 schreef dartfanaat het volgende:
oja Wyccie, had je nog naar Helsen gekeken zaterdag?
Sterkte! Je komt dan nog wel voor een aantal dilemma's te staan....quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, mooi lijstje. Ken niet alle nummers, zelfs niet alle bands, maar ziet er wel goed uit.
Binnenkort ga ik ook even een lijst maken...
Ik had wel in je fb willen reageren.......maar die heb je niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:40 schreef dartfanaat het volgende:
oja Wyccie, had je nog naar Helsen gekeken zaterdag?
We gaan wandelen, dat is romantischquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Poedels zijn geen honden. Dat zijn homofiele mini-lama's'...
O jawel, ik heb (nog?) geen foto's erin staan, maar heb zeker een fbquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had wel in je fb willen reageren.......maar die heb je niet.
Ik vond 'm grappig, leuke man. Maar ik vind wel dat hij veel schreeuwde, waardoor ik sommige woorden niet kon verstaan. Hij is best wel beweeglijk, maar ik vind 'm niet zo irritant ADHD als Bert Visser.![]()
Niks ervan. "Produkt van vuile geldzucht en godslasterlijke femelarij! Stik in koffij en verdwijn!"quote:
trusten Peacemanquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:47 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
O jawel, ik heb (nog?)cgeen foto's erin staan, maar heb zeker een fb
Dus je mag alsnog een uitgebreide reactie erneer zetten (mag ook per mail/msn, staan beide in m'n profiel)
Krijg je ook alleen als er foto's staan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik zie toch echt geen icoontje....
Trusten Wyccie. Tot morgenquote:
Welkom tot de essentie van het spel, Tong.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:51 schreef tong80 het volgende:
Maar Gellius hoe moet ik nou weten hoe de Triffids eruit zien.
Rouwtquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Welkom tot de essentie van het spel, Tong.
Niet alles maar Over the Edge zal je wel kippenvel bezorgenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nooit een noot van gehoord overigens. Is't wat?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef tong80 het volgende:
Niet de Trifids één van mijn bandjes Mijn god ik ga huilend terug naar de krochten van mnijn jaren 80 platen verzameling.
quote:
Meneer heeft dan ook reden te over om vrolijk te zijn!quote:
Is het een komiek?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Meneer heeft dan ook reden te over om vrolijk te zijn!
Pssstttt...Diaan, kan jij er niet voor zorgen dat peace verder niets meer zegt?![]()
Ik zei toch niksquote:Op woensdag 14 december 2005 10:05 schreef pyl het volgende:
Pssstttt...Diaan, kan jij er niet voor zorgen dat peace verder niets meer zegt?![]()
Nee, geen komiek. Maar ik ga er stilzwijgend vanuit dat de foto werd genomen net nadat meneer zijn drankprobleem én kanker had overwonnen.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Is het een komiek?
Jouw macht over hem reikt toch veel verder? Daarvan ben ik overtuigd.quote:hmmm nee sorry Pyl... hij zit ruim 185 km bij mij vandaan....
Is hij acteur dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, geen komiek. Maar ik ga er stilzwijgend vanuit dat de foto werd genomen net nadat meneer zijn drankprobleem én kanker had overwonnen.
[..]
Mijn macht?? Je schat me te hoog in hoor... en zo gaan Peace en ik niet met elkaar om.quote:Jouw macht over hem reikt toch veel verder? Daarvan ben ik overtuigd.![]()
Hebben we het dit keer over een levend persoon dan? Dat zijn we niet gewend Pyl...quote:
Hoi! Nee helaas, ik ben trouwens principieel tegen plaatjes van mensen die hun zonnebril op houden.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen Tokay... weet jij wie die vrolijke man op het plaatje is?
Ik vind het wel een mooi principequote:Op woensdag 14 december 2005 10:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi! Nee helaas, ik ben trouwens principieel tegen plaatjes van mensen die hun zonnebril op houden.![]()
Nee, ook niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Is hij acteur dan?
Mag ik je Lysistrata van Aristophanes aanbevelen? Ter leering ende vermaeck, ook als bedlectuur.quote:Mijn macht?? Je schat me te hoog in hoor... en zo gaan Peace en ik niet met elkaar om.
Tuurlijk mag je me die aanbevelen... ik schrijf de titel in mn agenda en de eerstvolgende keer als ik bij de bieb ben moet toch Twan inschrijven zal ik hem lenen. Waar gaat dit boek over? Macht van een vrouw ?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
[..]
Mag ik je Lysistrata van Aristophanes aanbevelen? Ter leering ende vermaeck, ook als bedlectuur.
Heel goed, Dart!quote:Op woensdag 14 december 2005 10:30 schreef dartfanaat het volgende:
Zit de man in de muziek?
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
Waar gaat dit boek over? Macht van een vrouw ?
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:45 schreef Berkery het volgende:
Is het een voormalig stadsgenoot van je, pyl?
Goede poging peace, maar nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:59 schreef peaceman het volgende:
Jan Akkerman?
Zal ik maar Eddie van Halen zeggen dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef pyl het volgende:
De meest getalenteerde en invloedrijke gitarist na Jimi Hendrix, lees ik op AMG.
Dit associeer ik toch echt niet metquote:Op woensdag 14 december 2005 11:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zal ik maar Eddie van Halen zeggen dan?
Geboren in het Waterkwartier hè, die Eddie.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:06 schreef Berkery het volgende:
Zal ik maar Eddie van Halen zeggen dan?
Dat verbaast mij nietquote:Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ze staat niet in het top100 lijstje van Peaceman
Nee het is Hind niet... deze mevrouw is veel ouder.....quote:Op woensdag 14 december 2005 12:48 schreef Treinhomo het volgende:
Hind ?
En toch ken je haar wel hoor... denk ik in ieder geval het liedje. Genre volgens amg: rock. hit is uit jaren 80quote:Op woensdag 14 december 2005 13:30 schreef peaceman het volgende:
Ze ziet er niet uit alsof ik haar (muziek) wil kennen....
Nopequote:Op woensdag 14 december 2005 13:39 schreef Neleos het volgende:
Pat Benatar?
Druk, druk, drukquote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
Pia Zadora en Kiki Dee zijn beiden niet goed..... ik ga even op zoek naar een ander plaatje, misschien dat jullie daar wel herkennen.
Hee Scrutlang niet gesproken/gezien...
daar mag ik niets over zeggen. Geheimhoudingsplicht hè.quote:hoe is het met mn geheime minnaar?
Net als iedereen eigenlijk.... soms heb je van die periodes hè?quote:
ow ja dat is waar..... vergetenquote:daar mag ik niets over zeggen. Geheimhoudingsplicht hè.
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Jennifer "The Power of Love" Rush?
Je zult inmiddels al wel onder de douche staan of je aan het scheren zijn... maar tot zoquote:Op woensdag 14 december 2005 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart gaan douchen en scheren. Tot zo
t gaat wel dubieuze vormen aannemen....quote:Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je zult inmiddels al wel onder de douche staan of je aan het scheren zijn... maar tot zodoucheze
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:40 schreef Neleos het volgende:
Ted Hankey?
En ze speelt het zo goed. Niemand hier zal vermoeden dat Diaan en ik zojuist samen onder de douche geweest zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 14:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
t gaat wel dubieuze vormen aannemen....![]()
Oke. Tot zo!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:48 schreef Gellius het volgende:
Ik ga nu even naar de kantine lopen!
Loop ze!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:48 schreef Gellius het volgende:
Ik ga nu even naar de kantine lopen!
Oops......., maar ik denk dat je 'm zo ook herkend hadquote:Op woensdag 14 december 2005 14:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik kon trouwens half z'n naam al lezen![]()
Ik ken hem wel, maar of ik hem dan ook geraden had. Geen ideequote:Op woensdag 14 december 2005 14:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oops......., maar ik denk dat je 'm zo ook herkend had
Succesquote:Op woensdag 14 december 2005 15:08 schreef Gellius het volgende:
Ik ga nu naar kamer 0.47.
Uiteraardquote:Op woensdag 14 december 2005 15:08 schreef Gellius het volgende:
Is het Bootsy Collins?
Rustig aan he!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:08 schreef Gellius het volgende:
Ik ga nu naar kamer 0.47.
In 1 keer goed.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Scandinavisch koningshuis?
Dat is ook de enige die ik bij naam ken.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
De enige die ik in dat geval bij naam ken is Mette Marit
Ik zou een enorm epistel kunnen tikken waarom het zo'n goed nummer is, ware het niet dat ik daarvoor te lui ben. Beter en gemakkelijker is het om te zeggen dat het gewoon een enorm ranzig nummer is. De solo van Frank is trouwens nog steeds een inspiratiebron voor menig improviserend gitarist. Hoe hij door kleine accentverschuivingen het nummer keer op keer weet te kantelen is geniaal. De akkoorden die hij in z'n solo kiest op een toch betrekkelijk eenvoudig schema evenzo. Beefhearts stem en het viool-intro passen overigens qua ranzigheid perfect bij het nummer.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ze speelt het zo goed. Niemand hier zal vermoeden dat Diaan en ik zojuist samen onder de douche geweest zijn
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:36 schreef Neleos het volgende:
Zie ik daar Eric Dolphy weer?
Ook geniaalquote:Op woensdag 14 december 2005 15:39 schreef Neleos het volgende:
Dan is het Charles Mingus
Ook een held van me....quote:Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
hij doet me denken aan Bob Marley...
Mooi Scrut.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou een enorm epistel kunnen tikken .... en het viool-intro passen overigens qua ranzigheid perfect bij het nummer.
Dat zeg ik: Wie niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Treinhomo en Wyccie zijn nogal anti-reggae![]()
Ach die hebben er gewoon geen verstand van.....quote:Op woensdag 14 december 2005 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Treinhomo en Wyccie zijn nogal anti-reggae![]()
Wie is dat Pyl?quote:
Ja, dat is een Duitser.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Duitser?
Als je dan ook maar even komt melden wanneer je klaar bent - en netjes groeten hè, zoals het hoort!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:50 schreef Gellius het volgende:
Ik ben even in een overlegje, mensen!
Van het album Babylon by Bus krijg ik nog steeds kippenvel. Zooo goed, magisch bijnaquote:Op woensdag 14 december 2005 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach die hebben er gewoon geen verstand van.....Bob Marley is
![]()
![]()
Had je dat niet even kunnen overleggen?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:50 schreef Gellius het volgende:
Ik ben even in een overlegje, mensen!
Sorrysorry, het is ad hoc!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je dat niet even kunnen overleggen?
Neem een voorbeeld aan Pyl, die zich ook altijd keurig af- en aanmeldt...quote:Op woensdag 14 december 2005 15:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Als je dan ook maar even komt melden wanneer je klaar bent - en netjes groeten hè, zoals het hoort!
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van het album Babylon by Bus krijg ik nog steeds kippenvel. Zooo goed, magisch bijna![]()
Zeker. Nu voorzitter van de Duitse Bond voor Ouderen (althans zoiets). En verkozen tot de beste Duitse premier in de moderne geschiedenis. En oud geworden.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Helmut Schmidt?
Een sympatieke Duitserquote:Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker. Nu voorzitter van de Duitse Bond voor Ouderen (althans zoiets). En verkozen tot de beste Duitse premier in de moderne geschiedenis. En oud geworden.
Wat BM betreft....zeker erg goed.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
pfff nog een uur "werken" ik heb geen zin meer en hoofdpijn... morgen leker dagje vrij![]()
Lucia Rijkerquote:Op woensdag 14 december 2005 16:04 schreef pyl het volgende:
Uhm....ik ben niet thuis in dat wereldje, maar is zij niet die Nederlandse beoefenaarster-op-wereldniveau van een vechtsport? Lucia de Rijker....?
Wie worden we geacht te kennen, Neleos?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:08 schreef dolle_hond het volgende:
ingmar bergman
Jij bent hier denk ik ook de enige die hem kent.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
Willy Oosterhuis
TV-Oost zeker?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij bent hier denk ik ook de enige die hem kent.![]()
En ik vind het heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 16:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij bent hier denk ik ook de enige die hem kent.![]()
Die kale Williequote:Op woensdag 14 december 2005 16:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Wie worden we geacht te kennen, Neleos?
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:14 schreef Tokay het volgende:
Saskia Noorman - den Uyl?
RTV Oost.... lokale "bekendheid" maar had vroegah ook een discotheek..quote:
Kennen en herkennen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Jij bent de enige hier die haar kent.![]()
Ze is het ook niet, Dart.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:18 schreef dartfanaat het volgende:
Kennen en herkennen zijn 2 verschillende dingen.
Had 'r niet herkend
Neen, ook niet. Wel een soul-zangeres. Haar pose doet dat ook wel vermoeden, me dunktquote:Op woensdag 14 december 2005 16:24 schreef Neleos het volgende:
Jill Scott?
Ze lijkt er wel op. Misschien is ze het wel.quote:
En ik ben weer eens te veel bezig met "andere dingen".quote:
was al genoemd door Neleos..quote:Op woensdag 14 december 2005 16:46 schreef Z het volgende:
Jill Scott.
Dat dacht Neleos ook al, ma Jill is 't nie.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:46 schreef Z het volgende:
Jill Scott.
quote:A singer, a self-taught keyboardist, and a prolific songwriter,first claim to fame was being the lead vocalist on Vertical Hold's smooth urban dance track "Seems You're Much Too Busy." An R&B Top 40 hit during the summer of 1993, it eventually led to a solo career, and her debut album Black Diamond was issued in 1999 by Arista. In six years,
had definitely gained an old-school, autobiographical vibe, exemplified by her hit ballad "No More Rain (In This Cloud)," which has samples from Gladys Knight and the Pips' "Neither One of Us (Wants to Be the First to Say Goodbye)." Contributors included Lenny Kravitz and former Tribe Called Quest member Ali Shaheed Muhammad as producers, and
's ex-boyfriend D'Angelo as a vocal guest on "Everyday."
Oei, dat kan ook nog. Ze lijken natuurlijk wel een beetje op elkaar allemaal.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:50 schreef Z het volgende:
Ach, ik bedoel ook Angie Stone!
Angie Stone inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2005 16:50 schreef Z het volgende:
Ach, ik bedoel ook Angie Stone!
Negers bedoel je?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Oei, dat kan ook nog. Ze lijken natuurlijk wel een beetje op elkaar allemaal.
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Oei, dat kan ook nog. Ze lijken natuurlijk wel een beetje op elkaar allemaal.
En was het wat?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:10 schreef Gellius het volgende:
Ik ben vergeten te melden dat ik zojuist het bedrijfstoilet bezocht heb.
Voorzichtig de Wibautstraat oversteken hè?quote:Nu maak ik mij gereed om naar huis te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |