Dacht ik ook al aan, een echte klassieker, wat Wilfred genee ook mag zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef brighton het volgende:
Duel tussen de twee oudste clubs uit de eredivisie
Z'n broodje shoarma ging er wel in gisteren ja....quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef tong80 het volgende:
Ligt het aan mij of is dikke Theo weer een aantal kilo's zwaarder geworden ?
Ah, daarom heeft theo janssen niet zoveel zin om te voetballenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
De fragmenten van uit het cafetaria zijn het boeiendst.
Inzichtquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:13 schreef DrDentz het volgende:
sparta gaat er nog eentje inleggen voor het laatste fluitsignaal
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:13 schreef DrDentz het volgende:
sparta gaat er nog eentje inleggen voor het laatste fluitsignaal
In tijden? Elke vrijdag!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
In tijden niet zo'n slechte wedstrijd gezien. En die scheids ook zeg, bah.
Voor elk wissewasje floot hij. Ontregelde zo de hele wedstrijd. Het was al niet aan te zien, maargoed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:07 schreef Stpan het volgende:
QdD, ik heb de beelden niet gezien, maar wat was er slecht aan de scheids?
Geen idee of ze zomaar een hele ploeg binnen zo'n korte tijd naar Rotterdam (Sparta 18:00) of Almelo (19:30?) kunnen krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef F1Bas het volgende:
Denk niet dat ze een andere wedstrijd mogen uitzenden(als die doorgaat) of wel?
Dat lijkt me ook idd niet. Of ze hadden er al rekening mee gehouden en teams ingezet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Geen idee of ze zomaar een hele ploeg binnen zo'n korte tijd naar Rotterdam (Sparta 18:00) of Almelo (19:30?) kunnen krijgen
Hoezo niet? De studio gasten in 1 auto, de tafel in een busje en de cameraploeg (3 max?) in een andere auto je bent er zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Geen idee of ze zomaar een hele ploeg binnen zo'n korte tijd naar Rotterdam (Sparta 18:00) of Almelo (19:30?) kunnen krijgen
Hier is nog niets aan de hand hoor. Nog droog geen sneeuw het is alleen koud maarja daar kun je wel om voetballen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:35 schreef Stpan het volgende:
Heracles zal toch wel doorgaan? Immers, TV uitzending gaat voor de veiligheid van enkele duizenden mensen die zich de weg op moeten wagen.
In het geval van Heracles moet je van duizenden even honderden maken...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:35 schreef Stpan het volgende:
Heracles zal toch wel doorgaan? Immers, TV uitzending gaat voor de veiligheid van enkele duizenden mensen die zich de weg op moeten wagen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In het geval van Heracles moet je van duizenden even honderden maken...
Jammer, dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef brighton het volgende:
Lees nu op het Vitesseforum dat er geen wedstrijd wordt uitgezonden vanavond. (Is gezegd door iemand die bij RTL werkt, en iemand die heeft gebeld)
Ja, heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut, kan ik eindelijk een keer kijken... Komt er geen wedstrijd.
Dat is niet zo kut als je denkt hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut, kan ik eindelijk een keer kijken... Komt er geen wedstrijd.
Mensen moeten ook nog veilig naar het stadion kunnen komen. Het gaat niet alleen om die 22 maloten die achter een stuk leer aanlopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:24 schreef raptorix het volgende:
Wat een gedoe, er kan makkelijk gespeeld worden, lekker boeien dat het veld slecht is, ook dat is voetbal.
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:24 schreef 9christensen het volgende:
Ik hoop dat Groningen Heerenveen wint
kan de banner voor de volledigheid dan ook nog even aangepast worden tot sc heerenveen?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Even voor de volledigheid:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vrijdag mogen we in ieder geval genieten van de nieuwe Euroborg, hopelijk wordt de wedstrijd door de rivaliteit leuk. Ik verwacht in ieder geval dat de fans de sfeer er hier goed inhouden.
Doe es niet zo zielig gek.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
kan de banner voor de volledigheid dan ook nog even aangepast worden tot sc heerenveen?
hopelijk wordt het een mooie wedstrijd (nulletje of 10), en sfeer zal er zeker wel komen (vanuit het uitvak...) Come On Heerenveen!! Singing Heerenveen, Heerenveen SC!! and we come from the North, we're going all the way!!![]()
![]()
joh...quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 05:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Leuke pot. Ik hoop dat FC Groningen wint.
Past wel. Of het leesbaar is is een tweede...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef Beschouw het volgende:
Nulletje of tien zei Pekel. Man, dat past niet op het scorebordje!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Come On Heerenveen!! Singing Heerenveen, Heerenveen SC!! and we come from the North, we're going all the way!!![]()
![]()
Hebben we al gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 06:02 schreef PLAE@ het volgende:
De eerste wedstrijd in je stadion hoor je te winnen![]()
De mensen die gaan veel plezier!!!! Hup FC Grunn!!! Suc6quote:GRONINGEN - De Euroborg wordt officieel geopend en dus is het nu echt alle hens aan dek.
De politie is goed voorbereid. Toch raadt zij iedereen aan te voet of met de fiets te komen, of te carpoolen. Het wordt dit keer fors drukker. Maar liefst 20.000 supporters worden verwacht. Ook is het drukker door de avondspits. Vanaf zes uur is het stadion open en kan het feest losbarsten. Zo zal, naast het duel Groningen-Heerenveen, Arjen Robben zijn opwachting maken en is er een groots vuurwerk.
Aldus TV Noord
Het heeft geholpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:54 schreef Bayer het volgende:
Hup Groningen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef StarGazer het volgende:
Gelukkig is het eerste competitiedoelpunt in het nieuwe stadion van een Groninger
Je kunt ook beter voor de TV gaan zitten dan er achter.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:59 schreef Yeahinho het volgende:
Shit... ben ik even achter de tv weg, scoren ze.
Groningen is goed! Snelle combinaties, ze zetten goed druk en de vrije ruimte wordt goed gevonden.quote:
Kom maar op met die 2-0quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Groningen is goed! Snelle combinaties, ze zetten goed druk en de vrije ruimte wordt goed gevonden.
GRONINGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk het ook,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Clau helemaal uit haar dak.![]()
Dubieus doelpunt toch wel.
Ik dacht ook aan buitenspel, dadelijk nog eens goed kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Toch echt buitenspel volgens mij, hij was iig voorbij de keeper.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb Clau net even een sms-je gestuurd met de vraag of ze al last van een nat slipje heeft.
Antwoord van haar : "hihi, bijna."
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb Clau net even een sms-je gestuurd met de vraag of ze al last van een nat slipje heeft.
Die beantwoord zijn sms-je tot nu toe niet.quote:
Whehehequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die beantwoord zijn sms-je tot nu toe niet.![]()
Gadverdamme, vieze oude manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Och, heeft GJ die dan al voor de wedstrijd aan z'n spelers toegediend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Clau en Noca hebben ieder een kratje bier aan Verbeek gegeven, vandaar -Vaduz-
Die 9 cent komen net zo hard aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die beantwoord zijn sms-je tot nu toe niet.![]()
Wat loop je te bitchen vanavond, heeft DB verloren ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een teletubbie sfeer trouwensMet die troppers en de wave
![]()
Hallo, het is terrorobbie hoor...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat loop je te bitchen vanavond, heeft DB verloren ofzo?
Hoi.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hallo, het is terrorobbie hoor...
Nee, we moeten zondag pasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat loop je te bitchen vanavond, heeft DB verloren ofzo?
quote:
Briljant balletje netquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Levchenko speelt een berepot, is een erg nuttige kracht.
niet heel denderend, maar precies bij die twee goals zijn ze heel scherp. en dat maakt het verschil.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat SCH is erg machteloos zeg, zo denderend speelt Grunn ook niet...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:27 schreef golfer het volgende:
Dik verdiende overwinning van Groningen.
Wat was Heerenveen mat en slecht.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
ik kom er net achter dat clauwhee een vrouw is, wat een schok
Tjaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Die dus:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef Cruoninga het volgende:
Nog even last-minute een zwaaivlag in elkaar zetten en dan in de vroege avond naar het zuidoosten der stad. Straks te zien achter het doel.
Dit moet andersom zijn denk ik? Na de 2-0 was de sfeer bij ons ronduit kut. Wel gezongen maar dat kan bijna niet hoorbaar geweest zijn op tv. Eerste helft overheersten wij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot de 1-0 heb ik ook amper Heerenveen publiek gehoord. In de tweede helft wel een tijdje, maar om nou over Thialf sfeer te spreken....
de wave... een trompetter, een fanfare... er was zelfs sprake van vlaggetjes al is dat op het laatste moment verijdeld. Ze gaan bij Groningen echt wel de kant van de zo gehate Friezen op met de sfeer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
maar om nou over Thialf sfeer te spreken....
Wat Maxpower zegt..eerste helft hoorde ik Heerenveen erg duidelijk hoor. Maakte een commentator nog een opmerking over zelfs.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot de 1-0 heb ik ook amper Heerenveen publiek gehoord. In de tweede helft wel een tijdje, maar om nou over Thialf sfeer te spreken....
Verijdeld omdat wij er gewoonweg niet om gevraagd hadden (Amstel dacht leuk te zijn) en het niet bij ons pastquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
er was zelfs sprake van vlaggetjes al is dat op het laatste moment verijdeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |