quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb Clau net even een sms-je gestuurd met de vraag of ze al last van een nat slipje heeft.
Antwoord van haar : "hihi, bijna."
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb Clau net even een sms-je gestuurd met de vraag of ze al last van een nat slipje heeft.
Die beantwoord zijn sms-je tot nu toe niet.quote:
Whehehequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die beantwoord zijn sms-je tot nu toe niet.![]()
Gadverdamme, vieze oude manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Och, heeft GJ die dan al voor de wedstrijd aan z'n spelers toegediend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Clau en Noca hebben ieder een kratje bier aan Verbeek gegeven, vandaar -Vaduz-
Die 9 cent komen net zo hard aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die beantwoord zijn sms-je tot nu toe niet.![]()
Wat loop je te bitchen vanavond, heeft DB verloren ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een teletubbie sfeer trouwensMet die troppers en de wave
![]()
Hallo, het is terrorobbie hoor...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat loop je te bitchen vanavond, heeft DB verloren ofzo?
Hoi.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hallo, het is terrorobbie hoor...
Nee, we moeten zondag pasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat loop je te bitchen vanavond, heeft DB verloren ofzo?
quote:
Briljant balletje netquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Levchenko speelt een berepot, is een erg nuttige kracht.
niet heel denderend, maar precies bij die twee goals zijn ze heel scherp. en dat maakt het verschil.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat SCH is erg machteloos zeg, zo denderend speelt Grunn ook niet...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:27 schreef golfer het volgende:
Dik verdiende overwinning van Groningen.
Wat was Heerenveen mat en slecht.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
ik kom er net achter dat clauwhee een vrouw is, wat een schok
Tjaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Die dus:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef Cruoninga het volgende:
Nog even last-minute een zwaaivlag in elkaar zetten en dan in de vroege avond naar het zuidoosten der stad. Straks te zien achter het doel.
Dit moet andersom zijn denk ik? Na de 2-0 was de sfeer bij ons ronduit kut. Wel gezongen maar dat kan bijna niet hoorbaar geweest zijn op tv. Eerste helft overheersten wij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot de 1-0 heb ik ook amper Heerenveen publiek gehoord. In de tweede helft wel een tijdje, maar om nou over Thialf sfeer te spreken....
de wave... een trompetter, een fanfare... er was zelfs sprake van vlaggetjes al is dat op het laatste moment verijdeld. Ze gaan bij Groningen echt wel de kant van de zo gehate Friezen op met de sfeer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
maar om nou over Thialf sfeer te spreken....
Wat Maxpower zegt..eerste helft hoorde ik Heerenveen erg duidelijk hoor. Maakte een commentator nog een opmerking over zelfs.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot de 1-0 heb ik ook amper Heerenveen publiek gehoord. In de tweede helft wel een tijdje, maar om nou over Thialf sfeer te spreken....
Verijdeld omdat wij er gewoonweg niet om gevraagd hadden (Amstel dacht leuk te zijn) en het niet bij ons pastquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
er was zelfs sprake van vlaggetjes al is dat op het laatste moment verijdeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |