In tijden? Elke vrijdag!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
In tijden niet zo'n slechte wedstrijd gezien. En die scheids ook zeg, bah.
Voor elk wissewasje floot hij. Ontregelde zo de hele wedstrijd. Het was al niet aan te zien, maargoed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:07 schreef Stpan het volgende:
QdD, ik heb de beelden niet gezien, maar wat was er slecht aan de scheids?
Geen idee of ze zomaar een hele ploeg binnen zo'n korte tijd naar Rotterdam (Sparta 18:00) of Almelo (19:30?) kunnen krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef F1Bas het volgende:
Denk niet dat ze een andere wedstrijd mogen uitzenden(als die doorgaat) of wel?
Dat lijkt me ook idd niet. Of ze hadden er al rekening mee gehouden en teams ingezet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Geen idee of ze zomaar een hele ploeg binnen zo'n korte tijd naar Rotterdam (Sparta 18:00) of Almelo (19:30?) kunnen krijgen
Hoezo niet? De studio gasten in 1 auto, de tafel in een busje en de cameraploeg (3 max?) in een andere auto je bent er zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Geen idee of ze zomaar een hele ploeg binnen zo'n korte tijd naar Rotterdam (Sparta 18:00) of Almelo (19:30?) kunnen krijgen
Hier is nog niets aan de hand hoor. Nog droog geen sneeuw het is alleen koud maarja daar kun je wel om voetballen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:35 schreef Stpan het volgende:
Heracles zal toch wel doorgaan? Immers, TV uitzending gaat voor de veiligheid van enkele duizenden mensen die zich de weg op moeten wagen.
In het geval van Heracles moet je van duizenden even honderden maken...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:35 schreef Stpan het volgende:
Heracles zal toch wel doorgaan? Immers, TV uitzending gaat voor de veiligheid van enkele duizenden mensen die zich de weg op moeten wagen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In het geval van Heracles moet je van duizenden even honderden maken...
Jammer, dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef brighton het volgende:
Lees nu op het Vitesseforum dat er geen wedstrijd wordt uitgezonden vanavond. (Is gezegd door iemand die bij RTL werkt, en iemand die heeft gebeld)
Ja, heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut, kan ik eindelijk een keer kijken... Komt er geen wedstrijd.
Dat is niet zo kut als je denkt hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut, kan ik eindelijk een keer kijken... Komt er geen wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |