Ik zit denk ik rond de 1500 / 2000.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]Echt
![]()
Maar ik heb er veel meer![]()
Zie sig
Trouwens, s. Heb je weleens gerekend hoeveel je hebt uitgegeven aan je dvd verzameling? Ik zit ergens op de 4000 euro
Maak eens een fotoquote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb denk ik 250 orginele dvd's
Welke film?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef Skv het volgende:
Ik ga trouwens zo nog ff een filmpje kijken voor ik ga slapen.
Morgen dagje project bezig, en 's avonds met mn vriendin naar kerstbal![]()
Hehequote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb een IBM switch God.
Al is ie niet in orginele staat werkend.
Ik geef inderdaad veels te veel geld aan series uit. Ik heb dus ook 7 seizoenen van Buffy, 5 van Angel en nu 7 van X-files waarvan er 2 binnenkort meer. Ik ga ook binnenkort 4 seizoenen kopen van Farscape. Heb 1 box van FireFly en 3 van Will&Grace. Tevens heb ik ook 2 van charmed waarvan er nog 3 bij gaan komen in januari en ik heb er ook nog 6 van Simpsons....Gemiddels kost zo een box 50 euro. Ja.. heb al ongeveer 1000 euro alleen al in series..quote:Op woensdag 14 december 2005 22:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zit denk ik rond de 1500 / 2000.
Heb 146 verschillenden. Jij 206.
Maarja, jij hebt er boxsets enzo bijzitten van tv-series etc
Daar vind ik zowiezo geen fuck aan.
En ik koop films om de film, niet om de kutte merch die er bij zit. Vandaar dat je weinig LE's aantreft.
quote:
Ik ben blij dat ik niet van series houquote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geef inderdaad veels te veel geld aan series uit. Ik heb dus ook 7 seizoenen van Buffy, 5 van Angel en nu 7 van X-files waarvan er 2 binnenkort meer. Ik ga ook binnenkort 4 seizoenen kopen van Farscape. Heb 1 box van FireFly en 3 van Will&Grace. Tevens heb ik ook 2 van charmed waarvan er nog 3 bij gaan komen in januari en ik heb er ook nog 6 van Simpsons....Gemiddels kost zo een box 50 euro. Ja.. heb al ongeveer 1000 euro alleen al in series..
Even rekenen:
Buffy 7x 55
Angel 5x 55
X-Files 7x 55
W&G 2x 20 + 1x 27
Simpsons 6x 45
Charmed 2x 45
Hmz.. kom op ongeveer 1500
Plus nog een paar hele dure luxe boxen
2x Band Of Brothers... 1 tinbox voor 85 euro en 1 military LE voor 105 euro
Matrix box voor 79
Alien Quadroligy voor 79
3x LOTR EE voor 36 per stuk plus metalen behuizing voor 35 euro..
En ga zo maar door...
Uitlegquote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef mschol het volgende:
1 tinbox voor 85 euro en 1 military LE voor 105 euro
???????
leg me die 2 eens uit..
de duurste versie in NL was de tinbox (metalen box)
de andere was een papieren box , is dat die military LE ?
Wij hebben cisco op de zaakquote:Op woensdag 14 december 2005 22:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Orginele koelers maakte te veel herrie volgens mijn pa.
Ben er nog mee aan het spelen, gebruik het nu puur als switch maar er kan veel meer mee.Volgens mij zelfs stats.
Kwijlen.quote:
En dat werkt bij IBM?quote:
Ook al is het niet veel, je hebt BoB en SPR LEquote:Op woensdag 14 december 2005 22:59 schreef Jump het volgende:
Dit is mijn rek:
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/fok/rek_klein.jpg]afbeelding][/url]
TERING... wat voor schoenen koop jij?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar haal ik 15 paar schoenen van
Series koop en kijk ik niet zoveel. De meeste cd's naast AoE3CE zijn lounge cd's. Lekker rustig muziek tijdens het programmeren enzoquote:Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ook al is het niet veel, je hebt BoB en SPR LE![]()
Timberlands kosten zowiezo al veel. En Dolce & gabbana of diesel-schoentjes kosten ook niet niksquote:Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
TERING... wat voor schoenen koop jij?
Op spindel kom ik nog wel wat verderquote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef mschol het volgende:
hmmm als ik foto maak van me dvd collectie wordt ie best klein.. ligt namelijk voor het grootste deel nu of opgeslagen ergens i.v.m. een eerdere verbouwing.. en alle dvd's waar ik nu een foto van kan maken liggen op spindel
maar ik heb nog een geheim wapen:quote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op spindel kom ik nog wel wat verder![]()
Spamquote:Op woensdag 14 december 2005 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ik heb nog een geheim wapen:
Mijn Broer
Beat that momenteel heeft ie +/- 4000 verschillende titels op voorraad![]()
Ik ben nu het nieuwe boek aan het lezenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
Mijn Band Of Brothers verslaving heeft me inmiddels best wel veel gekost
1 DVD Box Military Limited Edition 105 euro
1 DVD Box TinBox Edition 85 euro
1 HardCover Band Of Brothers Boek (Original American Edition) 35 euro
1 Biggest Brother, the life of Major Winters HardCover (Original American Edition) 29 euro
1 Currahee, a screaming eagle at Normandy 12 euro
1 Parachute Infantry, the life of David Webster 16 euro
1 Band Of Brothers Soundtrack 16 euro
Totaal 298 euro
Plus, ik heb nog een aantal boeken, dvd versies en een heleboel merchandise die ik nog wil kopen. En er zijn nog een aantal foto's van Major Dick Winter gesigneerd op eBay die ik nog graag wil hebben. Kosten zo een 100 dollar per stuk
Mooi.. even mijn collectie erbij pakkenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:04 schreef Skv het volgende:
[[url=http://xs59.xs.to/pics/05503/al.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Totaaloverzicht.
En ik ben maar een pauperstudentjequote:Op woensdag 14 december 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
Mijn Band Of Brothers verslaving heeft me inmiddels best wel veel gekost
1 DVD Box Military Limited Edition 105 euro
1 DVD Box TinBox Edition 85 euro
1 HardCover Band Of Brothers Boek (Original American Edition) 35 euro
1 Biggest Brother, the life of Major Winters HardCover (Original American Edition) 29 euro
1 Currahee, a screaming eagle at Normandy 12 euro
1 Parachute Infantry, the life of David Webster 16 euro
1 Band Of Brothers Soundtrack 16 euro
Totaal 298 euro
Plus, ik heb nog een aantal boeken, dvd versies en een heleboel merchandise die ik nog wil kopen. En er zijn nog een aantal foto's van Major Dick Winter gesigneerd op eBay die ik nog graag wil hebben. Kosten zo een 100 dollar per stuk
Welke nieuwe boek?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben nu het nieuwe boek aan het lezen
En Spielberg en hanks wilde toch nog eentje gaan maken?
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi.. even mijn collectie erbij pakken
Valt me mee.quote:
ROFLquote:Op woensdag 14 december 2005 23:11 schreef Skv het volgende:
[..]!
Ik kijk op die foto van mijn eigen collectie en zie daar een boek van Escher dat ik al tijden kwijt ben!
Van Stephen Ambrosequote:Op woensdag 14 december 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke nieuwe boek?
Spielberg en Hanks zijn bezig inderdaad met een nieuwe 10-delige serie van HBO. Genaamd: The Pascific WarEn Spielberg komt met een nieuwe oorlogsfilm. Genaamd Flags of our Fathers. Het boek heb ik al en die moet ik nog lezen, maar eerst nog mijn 8 delige serie van: "the brotherhood of war" uitlezen. Ben nu nog bij book 2, maar ik lees gemiddels een boek uit in 1 maand
Das ouwe koek, hebben we al besproken.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Valt me mee.
Zolang jullie maar niet over VPN-verbindingen met een dubbele bitrate door de watercooled HID-compressor gaan hebben.
Dat vind ik kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |