En dat werkt bij IBM?quote:
Ook al is het niet veel, je hebt BoB en SPR LEquote:Op woensdag 14 december 2005 22:59 schreef Jump het volgende:
Dit is mijn rek:
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/fok/rek_klein.jpg]afbeelding][/url]
TERING... wat voor schoenen koop jij?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar haal ik 15 paar schoenen van
Series koop en kijk ik niet zoveel. De meeste cd's naast AoE3CE zijn lounge cd's. Lekker rustig muziek tijdens het programmeren enzoquote:Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ook al is het niet veel, je hebt BoB en SPR LE![]()
Timberlands kosten zowiezo al veel. En Dolce & gabbana of diesel-schoentjes kosten ook niet niksquote:Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
TERING... wat voor schoenen koop jij?
Op spindel kom ik nog wel wat verderquote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef mschol het volgende:
hmmm als ik foto maak van me dvd collectie wordt ie best klein.. ligt namelijk voor het grootste deel nu of opgeslagen ergens i.v.m. een eerdere verbouwing.. en alle dvd's waar ik nu een foto van kan maken liggen op spindel
maar ik heb nog een geheim wapen:quote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op spindel kom ik nog wel wat verder![]()
Spamquote:Op woensdag 14 december 2005 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ik heb nog een geheim wapen:
Mijn Broer
Beat that momenteel heeft ie +/- 4000 verschillende titels op voorraad![]()
Ik ben nu het nieuwe boek aan het lezenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
Mijn Band Of Brothers verslaving heeft me inmiddels best wel veel gekost
1 DVD Box Military Limited Edition 105 euro
1 DVD Box TinBox Edition 85 euro
1 HardCover Band Of Brothers Boek (Original American Edition) 35 euro
1 Biggest Brother, the life of Major Winters HardCover (Original American Edition) 29 euro
1 Currahee, a screaming eagle at Normandy 12 euro
1 Parachute Infantry, the life of David Webster 16 euro
1 Band Of Brothers Soundtrack 16 euro
Totaal 298 euro
Plus, ik heb nog een aantal boeken, dvd versies en een heleboel merchandise die ik nog wil kopen. En er zijn nog een aantal foto's van Major Dick Winter gesigneerd op eBay die ik nog graag wil hebben. Kosten zo een 100 dollar per stuk
Mooi.. even mijn collectie erbij pakkenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:04 schreef Skv het volgende:
[[url=http://xs59.xs.to/pics/05503/al.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Totaaloverzicht.
En ik ben maar een pauperstudentjequote:Op woensdag 14 december 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
Mijn Band Of Brothers verslaving heeft me inmiddels best wel veel gekost
1 DVD Box Military Limited Edition 105 euro
1 DVD Box TinBox Edition 85 euro
1 HardCover Band Of Brothers Boek (Original American Edition) 35 euro
1 Biggest Brother, the life of Major Winters HardCover (Original American Edition) 29 euro
1 Currahee, a screaming eagle at Normandy 12 euro
1 Parachute Infantry, the life of David Webster 16 euro
1 Band Of Brothers Soundtrack 16 euro
Totaal 298 euro
Plus, ik heb nog een aantal boeken, dvd versies en een heleboel merchandise die ik nog wil kopen. En er zijn nog een aantal foto's van Major Dick Winter gesigneerd op eBay die ik nog graag wil hebben. Kosten zo een 100 dollar per stuk
Welke nieuwe boek?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben nu het nieuwe boek aan het lezen
En Spielberg en hanks wilde toch nog eentje gaan maken?
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi.. even mijn collectie erbij pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |