nee wel een kippenhokquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:43 schreef Jump het volgende:
Tot je hier verloren rijdt in het boerengat
Gelukkig dat er dan geen maïs staat
volgens mij is jumpie ouder dan jou!quote:
* Spooky4u is hier nog langer en heeft veeeeeeel minder postsquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij is jumpie ouder dan jou!
maar ik ben in ieder geval een jaar + 2 dagen ouder dan jou
maar ik ben wel een newbie... najah als ik uitga van blablasjit wel weer wat langer
Toen ik het las had ik zo van: WTF.. dat zijn mijn woordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:38 schreef Giem het volgende:
[..]
Had dat van jou nog niet eens gelezen![]()
ik zoek er nu een die automatisch kjan exporterenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:10 schreef SHERMAN het volgende:
Morgen maar is een stats progje zoeken voor mijn internet verbinding.
Eentje die wel grafieken kan exporteren.
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zoek er nu een die automatisch kjan exporteren
kan gfeen grafieken exporteren en ook niet automatisch exporteren..quote:Op woensdag 14 december 2005 07:53 schreef Godlike02 het volgende:
Dumeter niet goed?
Hij kan wel exporterenquote:Op woensdag 14 december 2005 07:55 schreef mschol het volgende:
[..]
kan gfeen grafieken exporteren en ook niet automatisch exporteren..
ik kan wel met autoit scrippies gaan schrijven voor autoexport maar daat wordt je helemaal simpel van...
Bijna is niet helemaalquote:Op woensdag 14 december 2005 08:10 schreef Marty26 het volgende:
mogguh mensen
Zo eindelijk zitten we weer op de helft van de weekBijna weekend
Had ik ook willen doen, maar ik had geen vervoer... Het was een stoplicht avondquote:Op woensdag 14 december 2005 02:50 schreef Skv het volgende:
Ik ben net terug uit de kroeg (studentenvereniging)
ik ging uit van beidequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij gingen we eff uit van het userid??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |