wel waar johquote:
Dank dank dankquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
wel waar joh
ik heb je er in gezet
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dank dank dank![]()
![]()
* Jo0Lz zich belangrijk voelt...
Gewoon op adsl zoeken in de topicsquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het juist hier omdat ik geen zin had om te zoeken![]()
Ik kijk wel even![]()
Wat zouden wij zonder Godt zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon op adsl zoeken in de topics
Troel... die komt ook zo nu en dan eens buurtenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef Marty26 het volgende:
[..]
![]()
We hebben wel een redelijk grote groep hoor
Godlike02
Sherman
Jump
Sjowhan
Giem
mschol
BlueCurl
Slari
devzero
Jo0Lz
Marty26
Dat zijn wel de mensen die er al echt lang zitten.
Wel nee al lang niet meerquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Troel... die komt ook zo nu en dan eens buurten
quote:
Je loopt niet achter hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik moet ook met meer regelmaat hier eens kijkje nemenik begin achter te lopen denk
ken datquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik moet ook met meer regelmaat hier eens kijkje nemenik begin achter te lopen denk
Had heb al gevonden, mijn centrale schijnt het nog niet te doen. Dus nog even wachten. Zit ook in een weiland gebied, dat zal wel de minste haast hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon op adsl zoeken in de topics
Kasten, wat voor kasten, ikea kasten of pc kastenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:10 schreef Marty26 het volgende:
zo ik ben weer bijna klaar hier nog 15mintjes
WOoei vanavond maar eens ff cod2 spelen en dan de kasten gaan kijken.
Fijne avond alvast![]()
Het zier er naar uit van wel. Op zicht best een leuke crowd hier. Niet zo eng als ik had gedacht, of ze doen hun best niet om eng te zijnquote:
Aaah.. lief van je om me 2x te noemen. En dat terwijl ik als laatste erbij kwamquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:19 schreef Skv het volgende:
Chill.
Misschien hebben wij van GVH te bieden:
Dizer
Tonks
Geqxon
Dr_Flash
Remzz
TimmyAD
Dizer
melanie_the_miss
Skv
Steve-O
enne de rest kom ik later wel op
Te veel snoep op? Ik namelijk te veel engelse drop gegeten en nu ben een beetje misselijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:37 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN verveelt zich en word kots misselijk.
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Te veel snoep op? Ik namelijk te veel engelse drop gegeten en nu ben een beetje misselijk![]()
Geen idee.quote:
Wiskundig modelleren en lineair programmeren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wiskunde is leuk. Wat voor onderwerp had je?
Vanmorgne onder de douche was ik anders nog een jongen.quote:
Je hebt er voor gekoezen héquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Wiskundig modelleren en lineair programmeren.
differentiaalrekeningen, integraalrekeningen, productieprgramma's opstellen, matrices etc.
In welke taal moet je lineair programmeren? In java is dat toch niet zo moeilijk. Meestal moet loops en matrixes en zo..quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Wiskundig modelleren en lineair programmeren.
differentiaalrekeningen, integraalrekeningen, productieprgramma's opstellen, matrices etc.
Dat wil nog niks zeggen. Arnie Governator was anders ook zwanger gewordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vanmorgne onder de douche was ik anders nog een jongen.
Ach swartznegger kon ook zwanger worden, dus je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vanmorgne onder de douche was ik anders nog een jongen.
nee we doen ons best niet eng te zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zier er naar uit van wel. Op zicht best een leuke crowd hier. Niet zo eng als ik had gedacht, of ze doen hun best niet om eng te zijn![]()
Had dat van jou nog niet eens gelezenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat wil nog niks zeggen. Arnie Governator was anders ook zwanger geworden
En kom niet aan met dat het een film is, want dat maakt niks uit
Jepz, en ze vinden ons niet eng.. Nou kijk maar uitquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nee we doen ons best niet eng te zijn
maar zie hoop nietew namen de hele sc meuk van gadget komt hier heen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |