fotografie is een aparte richtingquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Schilderen alleen? Geen fotografie erbij ofzo?
Ah, dat is dus hetzelfde als bij. Alleen bij autonoom heb je twee richtingen. En wil dus ook naar Media. Vormgeving zuigt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
fotografie is een aparte richting
Beeldende kunst is alles wat je zelf wil. Er worden je geen technieken aangeleerd. Ze gaan er van uit dat je dat jezelf aan kan leren als je dat wil (en dat ben ik ook met ze eens). Er is een metaalwerkplaats, en houtwerkplaats, AV-bewerking, keramiek, zeefdrukken. En als je voor een werk wat met fotografie wil doen kan je ook gewoon de fotografie afdeling binnen wandelen hoor, die helpen je ook gewoon.
Kortom, alles is mogenlijk
De laatste periode ben ik met film bezig geweest. Bevalt me enorm goed, maar ik mis het schilderen, dus dat heb ik nu weer opgepakt
Logisch ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik houd van jou.
Jij bent mosterd.
Ik houd van mosterd.
Voila.
Hte zijn goede mensen met goede bedoelingen hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik spuug op al die zogenaamde leraren van jou, AR.
Opkomende kunstenaars terug de grond in trappen; daar zijn ze goed voor!
Spuug!
Ik kan niet wachten!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maandag, woensdag en vrijdag.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
zucht, nou, ik heb weer genoeg gepraat al zeg ik het zelf
Ga nu ff Starsky en Hutch kijken de orginele tv serie natuurlijk, niet die slappe film
[afbeelding]
uit de OP:quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:02 schreef Augustina het volgende:
Eigenlijk zijn wij er alleen voor dus, om zo nu en dan dit topic te openen en te kijken of jij je aan je gestelde aantallen houdt. Dat vind ik op zich best hoor, maar laat dat dan gewoon duidelijk zijn.![]()
Wat was hier niet duidelijk aan dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jullie mogen namelijk controleren of ik de afspraak met mezelf na kom. En zo niet dan geef me maar een flinke schop onder de kont!!!!![]()
quote:Nu ja, het is natuurlijk fijn dat je groots kunt worden volgens hen. Maar als zij daarmee bereiken dat je gaat twijfelen of dat je verlamd raakt van hun waarschijnlijk goedbedoelde opmerkingen zijn ze niet goed bezig. Heb je dit al met je leraren overlegd?
Weten zij wel welk effect ze op jou hebben?
Na m'n laatste beoordeling heb ik idd een gesprek met hun aangevraagt, en ook gekregen. Daar kwam ook het hele onder of overschatten verhaal naar voren. En sinds dien is de motivatie zoek. Lamgeslagen eigenlijk...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:17 schreef Augustina het volgende:
En hoe zit het hiermee?
Overschat worden kan funest zijn voor 't zelfvertrouwen, logisch. Je doet wat je kan, je legt de lat zo hoog als je kan, en dan bij de beoordeling toch te horen krijgen: leuk, maar 't had beter gekund...quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Na m'n laatste beoordeling heb ik idd een gesprek met hun aangevraagt, en ook gekregen. Daar kwam ook het hele onder of overschatten verhaal naar voren. En sinds dien is de motivatie zoek. Lamgeslagen eigenlijk...
Het is maar een mening van die leraar.quote:Op zondag 18 december 2005 00:30 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Overschat worden kan funest zijn voor 't zelfvertrouwen, logisch. Je doet wat je kan, je legt de lat zo hoog als je kan, en dan bij de beoordeling toch te horen krijgen: leuk, maar 't had beter gekund...![]()
't Zal wel een trucje zijn van die leraren. Psychologisch spelletje waarmee ze denken jou te helpen. Goed idee dus, dit topic. Gewoon je eigen weg gaan.![]()
Toch zou ik nog eens met de leraren of de decaan/studiebegeleider gaan praten hoor. En ook zeggen dat je na het laatste gesprek je lamgeslagen voelde. Dat je motivatie zoek is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Na m'n laatste beoordeling heb ik idd een gesprek met hun aangevraagt, en ook gekregen. Daar kwam ook het hele onder of overschatten verhaal naar voren. En sinds dien is de motivatie zoek. Lamgeslagen eigenlijk...
Afgelopen zaterdag heb ik dat ook gezegd, en gezegd dat ik weer wil gaan schilderen (met het idee eigenlijk; het maakt niet uit wat ik doe, ik kreeg toch weer een 6). Was wel oke dat ik wer geen schilderen, en over de motivatie zoek zijn werd niet veel gezegd eigenlijk. Iig niet dat ik me herinner
Wat wel gezegd werd is dat ik dan meer moet schilderen. Naja, dat deel past wel mooi in mijn plan iig...
Heb ik toevallig afgelopen donderdag gedaanquote:Op zondag 18 december 2005 11:32 schreef Augustina het volgende:
[..]
Toch zou ik nog eens met de leraren of de decaan/studiebegeleider gaan praten hoor. En ook zeggen dat je na het laatste gesprek je lamgeslagen voelde. Dat je motivatie zoek is.
Aan de bel trekken hoor. Ze zitten er voor jou en zij willen ook niks liever dan dat je afstudeert. Dat is ook in hun belang namelijk.
En wat is er gezegd? Ik ga vandaag.quote:Op maandag 19 december 2005 04:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Heb ik toevallig afgelopen donderdag gedaan
Automatic_Rock een opkomende kunstenaar noemen vind ik anders ook niet echt didactisch verantwoord.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik spuug op al die zogenaamde leraren van jou, AR.
Opkomende kunstenaars terug de grond in trappen; daar zijn ze goed voor!
Spuug!
Okee, dank je.quote:Op maandag 19 december 2005 15:47 schreef cioran63 het volgende:
Tis trouwens maandag.
Dan krijg je dus wel mooi een extra schop.quote:Op maandag 19 december 2005 16:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het gaat vandaag niet lukken denk ik...
En woensdag ben ik sowieso de hele dag weg...
Ik schuif het allemaal maar een dagje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |