Ik vind het mooi.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben maar begonnen met het uitzicht dat ik hier heb
[[url=http://automatic-rock.nl/huiswerk/01-1k.jpg]afbeelding][/url]
uhmmm, de gebouwen kunnen ook scheef zijn he. k heb nooit beweerd dat die gebouwen allemaal haakse hoeken hebben, en ook haaks op elkaar staan en waterpas enzoquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef cioran63 het volgende:
Seht gut aus!
Let je wel een beetje op je perspectief?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
FUCK PERSPECTIEF!
Ja, hola, kom nou, je gaat me niet wijs maken dat het dak van dat huis niet horizontaal is, ik bedoel van het huis met het puntdakje.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
uhmmm, de gebouwen kunnen ook scheef zijn he. k heb nooit beweerd dat die gebouwen allemaal haakse hoeken hebben, en ook haaks op elkaar staan en waterpas enzo
Ja, van mij hoef je geen kloppend perspectief te gebruiken, maar doe het dan ook meteen abstract, óf helemaal plat, zoals een naïve schilder zou doen. Je wekt nu de suggestie van perspectief en diepte, maar past het vervolgens maar half toe. En dat is dan weer slordig, meneer. Maar dat heb je eigenlijk ook zelf al gezegd.quote:Maar je hebt wel gelijk![]()
Het is niet mijn bedoeling om iets 100% realistisch te schilderen of na te tekenen (zoals jij doet meen ik??). Maar moet er misschien wel wat meer over denken of ik het perspectief realistisch of niet realistisch wil hebben
Is dat per definitie slordig Cioran??? Kan het geen overwogen keus zijn om maar een beetje te fucken???quote:Op woensdag 14 december 2005 21:10 schreef cioran63 het volgende:
Ja, van mij hoef je geen kloppend perspectief te gebruiken, maar doe het dan ook meteen abstract, óf helemaal plat, zoals een naïve schilder zou doen. Je wekt nu de suggestie van perspectief en diepte, maar past het vervolgens maar half toe. En dat is dan weer slordig, meneer. Maar dat heb je eigenlijk ook zelf al gezegd.
Dus, kort samengevat, als je de perspectief fuckt, fuck m dan ook goed.
Moet jij vroeg op ofzo! Maar als dat een afspraak van je aan jezelf is. GA DAN !!!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar mag ik nu naar bed?? ik ben al bijna een uur te laat...
3:50am gaat de wekker weer, zoals dat iedere maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag gaat...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Moet jij vroeg op ofzo! Maar als dat een afspraak van je aan jezelf is. GA DAN !!!![]()
Dat kan ik me niet eens voorstellen zo'n tijdstip.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
3:50am gaat de wekker weer, zoals dat iedere maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag gaat...
Nee, er staat 3x per week 3 op een dag. Dus 9 per week in totaal.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef Augustina het volgende:
Ik vind het een prachtige kikker, JAM.
AR, goed bezig!
Maar 3 per dag?! Waarom zo veel? Ga je dan niet tornen aan je kwaliteit om maar vooral je kwantiteit te halen?
Vrees niet hoor, AR, de komende drie á vier jaar maak ik toch geen tekening meer. By my guest, haal maar weg hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
@JAM
Tis eigenlijk niet de bedoeling dat andere mensen hier ook werk plaatsen...![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 04:50 schreef JAM het volgende:
[..]
Vrees niet hoor, AR, de komende drie á vier jaar maak ik toch geen tekening meer. By my guest, haal maar weg hoor.,
,
.
Daar zou je me zelfs een plezier mee doen.
Hoe rijm jij bovenstaande met dit:quote:Op donderdag 15 december 2005 11:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
De bedoeling moet zijn dat je schildert, niet dat je een bepaald aantal haalt.
Volgens mij spreek je jezelf tegen....quote:Ik zou voor 3x per week ( minimaal ) 3 uur schilderen gaan.
Dus ( minimaal ) 9 uur schilderen per week.
Je klinkt als m'n leraarquote:Op donderdag 15 december 2005 12:43 schreef cioran63 het volgende:
Precies, AR, er is niks mis met zo'n opdracht aan jezelf. Op zijn minst een goede oefening. Op zijn best komen er ook nog betere resultaten van, omdat je niet gaat zitten mierenneuken, dagen of wekenlang. Hop, opvoeren die kwantiteit. Geen inspiratie, maar transpiratie. Zo werkt het.
Hij zegt dat het misschien niet slim is om persé drie schilderijtjes te maken. Je kan toch ook 6 uur bezig zijn met éen ding.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hoe rijm jij bovenstaande met dit:
[..]
Volgens mij spreek je jezelf tegen....
Maar dat is juist het probleem; dat ik weken lang bezig ben met 1 ding...quote:Op donderdag 15 december 2005 12:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij zegt dat het misschien niet slim is om persé drie schilderijtjes te maken. Je kan toch ook 6 uur bezig zijn met éen ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |