vogue.co.ukquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:39 schreef flubub het volgende:
Waar kan je die dingen online vinden, met name die van Elie Saab...
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:15 schreef schatje het volgende:
Ik vind de collectie van Eli Saab heel erg mooi.
[afbeelding] [afbeelding]
Ach joh, troost je. Ik ben weliswaar maatje 36/38 maar ik heb 's werelds meest lelijke benen (X-bene met ballon kuiten) dus die schattige jurkjes en rokjes kan ik ook niet aan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef Sabrina1982 het volgende:
Ik vindt dat altijd zo jammer dat die mode altijd voor heel dunne mense is. Als je wat dikker bent dan is er haast niks te krijgen.
Die krijgen te weinig te eten van hun baasquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:59 schreef pberends het volgende:
What the hell is er met die meisjes aan de hand? Dat ziet er niet gezond uit.
I like her, she seems smart!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:53 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Schijnt weer helemaal te mogen deze lente.
Voor mij in ieder geval niet en ik denk dat dat voor 95% van Nederland geldt. Het is wel leuk om vast inspiratie op te doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
Heel mooi allemaal idd, maar die designers...dat is toch niet te betalen voor de normale hardwerkende burger??? Laat staan thuiswonend meisje van 19 of studente ofzo?
Dat klopt, maar er schijnt veel bereidheid te zijn om voor pure lucht te betalen bij aardig wat mensen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
Heel mooi allemaal idd, maar die designers...dat is toch niet te betalen voor de normale hardwerkende burger??? Laat staan thuiswonend meisje van 19 of studente ofzo?
Idd, inspiratie opdoen en dan ofwel de naaimachine tevoorschijn toveren of bij de H&M kijken voor een goedkopere knock-offquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:19 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Voor mij in ieder geval niet en ik denk dat dat voor 95% van Nederland geldt. Het is wel leuk om vast inspiratie op te doen.
Somebody please shoot the designer.quote:
Klopt, afgelopen jaar zag ik er nog eentje bekeurd worden vanwege het in het openbaar dragen van dit soort kledingquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:53 schreef RichardQuest het volgende:
Schijnt weer helemaal te mogen deze lente.
Volgens mij heb je als thuiswonend meisje meer geld te besteden dan als op jezelf wonend meisjequote:Op donderdag 12 januari 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
Lees de topictitel nog 's, 2006 hebben we het overquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
"Sex And The City". Vooral Carry Bradshaw (Sarah Jessica Parker) loopt met dit soort jurken in de serie.
ik zou er blij mee zijn iigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:20 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het idee dat de heupbroeken niet meer helemaal mode zijn in de zomer.
Zie veel weer de hogere broeken in de nieuwe collecties.
Is dat zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |