abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33066203
-edit: ga eens ergens anders geweld verheerlijken-

[ Bericht 48% gewijzigd door kLowJow op 14-12-2005 11:09:43 ]
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33066353
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Voor mij niet. Leg uit?
Nou... nee.... toch maar niet
Je doet je best maar . ......of vraag het de rattenvanger van Hamellen maar. Misschien dat die je de bekende weg kan laten zien. !
pi_33066440
quote:
Op woensdag 14 december 2005 06:33 schreef Vampier het volgende:
zoals ik al zei.... in elk beschaafd werelddeel waar die gasten wonen is het heibel... waar ze vandaan komen is het oftewel oorlog oftewel wordt het land gedomineerd door een godsdienst die net zo tolerant is als een neo-nazi voor een Jood.

m.a.w..... fijntjes samenleven is er niet meer bij in deze tijd.
in USA wel ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33066597
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:35 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Nou... nee.... toch maar niet
Je doet je best maar . ......of vraag het de rattenvanger van Hamellen maar. Misschien dat die je de bekende weg kan laten zien. !
Doe toch maar, want als ik naar "Hamellen" vraag, dan kom ik nergens.
Rode draad
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33066653
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef maartena het volgende:
Wat mij opvalt aan Fok! is hoeveel afkeur er was voor de rellen in Frankrijk (waar Islamieten de grootste boosdoeners waren) en hoeveel verdediging er is voor de rellen in Australie (waar blanke Australiers de grootste boosdoeners zijn.)
Waar haal jij van daan dat de australiers de grootste boosdoeners zijn
Wil je wel even de oorzaak tot de rellen vergelijken.
(Twee eikels die zichzelf electrocuseerde zgn maar toch niet door de politie achtervolgd, en twee strandwachten die mishandeld werden als druppel in een emmer)

Niemand hier spreekt gedrag van welke kant dan ook goed. dus hou op met je politiek correcte gehuil
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33066862
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:31 schreef punkjunk het volgende:

[..]

'This is OUR country. You are NOT welkom, so get outta here'

dat klinkt erg, ehm, welkom, of niet?
Nee, maar het is aanpassen of oprotten
Als je niet van barbies bikinnis en fosters houd (of twee van de drie) moet je niet in australie zijn
Als je commentaar en beledigend bent omdat de australische dames bikini's op het strand dragen
Moet je maar terug naar de achterlijke streek waar je vandaan komt
pi_33066974
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:55 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nee, maar het is aanpassen of oprotten
Als je niet van barbies bikinnis en fosters houd (of twee van de drie) moet je niet in australie zijn
Als je commentaar en beledigend bent omdat de australische dames bikini's op het strand dragen
Moet je maar terug naar de achterlijke streek waar je vandaan komt
en daarom moeten ze nu maar allemaal dood?
pi_33067086
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als je goed keek op die filmpjes zag je ook een hoop donkere mensen mee rellen met de blanken.

en het gaat over en weer, moeten die lebs maar niet groepsverkrachten enzo.
Is elke Leb aldaar betrokken geweest bij een groepsverkrachting dan?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33067178
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ach ja,... de blanke westerling zal nooit iets fout doen.... de arabier is het kwaad
Als een arabier nou lekker doet wat ie wil in een arabisch land en het westen met rust laat, en andersom natuurlijk.

Nog niet zo lang geleden werden er twee homo's in iran opgehangen,...homosexualiteit is daar strafbaar..... weel lands wijs lands eer dat is niet onze zaak.

Als dat soort gastjes nou eens naar het westen kwamen.....
1) Heb je in ieder geval genmodereerde arabieren
2) Had je nooit last gehad met een tweede generatie
3) had Fortuyn ook weer wat te neucken gehad

Wij moeten ons niet met hun cultuur in eigen land bemoeien, hoezeer ons dat tegen de borst kan stuiten, dat is hun zaak, en andersom. Aanpassen of oprotten.

Om het overdreven te stellen. Fatima heeft hier gewwon topless op het strand te liggen en klaartje heeft haar tietgleuf/clevage en wat nog meer (wat is het nl woord) in een arabisch land te bedekken
pi_33067179
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee integendeel. Maar neem nou maar van mij aan dat het grootste deel wat klappen heeft gehad de ettertjes waren van de lebs. en zo zullen er ook aussies gemolestreerd zijn die er niks mee te maken hebben.
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 14 december 2005 @ 11:22:49 #111
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33067450
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee integendeel. Maar neem nou maar van mij aan dat het grootste deel wat klappen heeft gehad de ettertjes waren van de lebs. en zo zullen er ook aussies gemolestreerd zijn die er niks mee te maken hebben.
Dat is een aanname van je die je nergens op baseert. Naar mijn idee zijn de slachtoffers vooral gevallen aan de kant van de "lebs", vergeet niet dat zij een kleinere groep zijn. Zelfs mensen die op Arabieren leken zijn helemaal kapot geslagen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33067573
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Het kan mij niet verbazen als jij ook elke buitenlander molestreert . jij hoort wel thuis in Sydney . je hebt een gedachtengoed van extreem rechts
Ga je eens een keer in al die zaken verdiepen die gerelateerd zijn aan hetgeen waar jij mensen voor uitmaakt. Dan kun je die domme uitspraken voortaan ook achterwege laten.
pi_33067629
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:11 schreef desiredbard het volgende:

Wij moeten ons niet met hun cultuur in eigen land bemoeien, hoezeer ons dat tegen de borst kan stuiten, dat is hun zaak, en andersom. Aanpassen of oprotten.
Damn dat was toch de voornaamste reden toch om irak aan te vallen en nog meer mensen uit het midden oosten tegen hun schenen te schoppen, waar hier veel mensen voor die aanval waren omdat saddam zo stout was.
pi_33067747
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Triest, zeer triest. Van beide kanten overigens ...
Inderdeed.....

Ik heb die foto's op een ander forum gepost en dit was het commentaar van een aussie:
quote:
Exactly. Look at the cunts. 50 onto 1 and every second fuckwit has a beer.

It really feels pretty bad to be an Aussie at the moment with this shit going on Even if they thought they started with good intentions, they have completely fucked things up. Idiots.
  woensdag 14 december 2005 @ 11:41:10 #115
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33067925
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Wanneer men voor voorbeelden van gedrag dat vrijwel altijd tentoon gespreid wordt teruggrijpt op een incident van vier jaar geleden hecht ik niet zoveel waarde aan deze uitspraak.

Het is trouwens best fijn als je bij het plaatsen van dergelijke teksten even naar de bron linkt. .
In het vorige topic was er een rapport, daar heb ik een paar keer op gewezen. Op het moment dat je dat doorleest heb je recht van spreken. Daarna begrijp je waarom de Australiers zo gek geworden zijn. Dit is een voorbeeld van falende politie. Dit is de reden waarom een de politie hard moet optreden.
mai pen rai
pi_33067928
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:34 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Inderdeed.....

Ik heb die foto's op een ander forum gepost en dit was het commentaar van een aussie:
[..]
WTF? "good intentions"?!
kan je trouwens een link posten naar het topic.

[ Bericht 7% gewijzigd door SlimShady op 14-12-2005 11:47:03 ]
pi_33067938
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het is sowieso een belachelijk argument. Tussen 2000 en 2002 hebben zich vijf groepsverkrachtingen voorgedaan, waarvoor de daders ook nog eens behoorlijke gevangenisstraffen hebben gekregen.
pi_33068095
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:41 schreef niet_links het volgende:

[..]

In het vorige topic was er een rapport, daar heb ik een paar keer op gewezen. Op het moment dat je dat doorleest heb je recht van spreken.
Ik heb sowieso recht van spreken. .
quote:
Daarna begrijp je waarom de Australiers zo gek geworden zijn. Dit is een voorbeeld van falende politie. Dit is de reden waarom een de politie hard moet optreden.
Oh, ik begrijp best waarom deze Australiėrs zo gek zijn (geworden), net zoals ik begrijp waarom terroristen zo gek zijn (geworden), of willekeurig welke debiel die zijn motivatie kenbaar maakt. Ik heb er echter geen begrip voor.
  woensdag 14 december 2005 @ 11:53:59 #119
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33068249
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:47 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik heb sowieso recht van spreken. .
[..]

Oh, ik begrijp best waarom deze Australiėrs zo gek zijn (geworden), net zoals ik begrijp waarom terroristen zo gek zijn (geworden), of willekeurig welke debiel die zijn motivatie kenbaar maakt. Ik heb er echter geen begrip voor.
Ik heb hier heel veel begrip voor, alleen ze moeten wel de juiste mensen pakken. Van mij mogen ze die gangs best aanpakken. Maar om nu elke willekeurige leb te pakken vind ik wat ver gaan. Maar goed heb je dat rapport gelezen of sluit je net zoals zovelen de ogen voor het feit dat er overal een paar van die gasten uit noord-afrika of het midden oosten de boel lopen te verzieken ?
mai pen rai
pi_33068365
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:11 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Als een arabier nou lekker doet wat ie wil in een arabisch land en het westen met rust laat, en andersom natuurlijk.

Nog niet zo lang geleden werden er twee homo's in iran opgehangen,...homosexualiteit is daar strafbaar..... weel lands wijs lands eer dat is niet onze zaak.

Als dat soort gastjes nou eens naar het westen kwamen.....
1) Heb je in ieder geval genmodereerde arabieren
2) Had je nooit last gehad met een tweede generatie
3) had Fortuyn ook weer wat te neucken gehad

Om het overdreven te stellen. Fatima heeft hier gewwon topless op het strand te liggen en klaartje heeft haar tietgleuf/clevage en wat nog meer (wat is het nl woord) in een arabisch land te bedekken
Decolleté, mijn beste man

Ben het niet met je eens overigens. Tegen het schenden van mensenrechten moet altijd opgetreden worden. Het is te makkelijk en cultuurrelativistisch om dingen als opgehangen homo's af te doen met "ach ja, cultuur".
Fatima heeft daar namelijk de kans dat als ze braaf zonder tietgleuf en met chador en al gestenigd wordt omdat haar halfbroer cq. achterneef cq. echtgenoot haar verkracht en prostitueert. Omdat hij denkt dat ze vreemdgegaan is...
pi_33068407
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:11 schreef JohnDope het volgende:

Waarom zou ik dan van jou aannemen?
pi_33069245
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:53 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik heb hier heel veel begrip voor, alleen ze moeten wel de juiste mensen pakken. Van mij mogen ze die gangs best aanpakken. Maar om nu elke willekeurige leb te pakken vind ik wat ver gaan. Maar goed heb je dat rapport gelezen of sluit je net zoals zovelen de ogen voor het feit dat er overal een paar van die gasten uit noord-afrika of het midden oosten de boel lopen te verzieken ?
Hoogst suggestieve vraagstelling. Zo lijkt het erop dat je vooroordelen bevestigd wil zien, in plaats van uit belangstelling een vraag wil stellen. Ook laat je hierbij alvast weten dat wie het niet met je eens is de ogen sluit voor de realiteit, alsof je zelf de waarheid in pacht hebt. Een andere mogelijkheid bestaat er niet. Dat vind ik een vreemde instelling op basis van de beschikbare informatie.
quote:
Maar om nu elke willekeurige leb te pakken vind ik wat ver gaan
Je vindt het "wat te ver gaan". Iets te ver zeg maar, net over het randje, maar wel heel begrijpelijk. Waarom? Omdat je sympathie op kunt brengen voor hun 'zaak'? Je kunt je met hun standpunt identificeren? Dat is nodig om ergens begrip voor op te kunnen brengen. Dat begrip ontbreekt mij, aangezien ik die rapporten als onvoldoende aanleiding zie om beschaving gedag te zeggen en als een debiel de straat op te rennen om willekeurige passanten in elkaar te schoppen. De foto's van en berichten over deze relschoppers doen hun 'zaak' wat mij betreft weinig goeds.

Dat je op zoek gaat naar informatie om dit gedrag te verklaren kan ik begrijpen. Dat je in die informatie reden tot ontevredenheid ziet ook. Dergelijke informatie is er namelijk op gericht bepaalde problemen te belichten. Wanneer je echter puur en alleen op basis van deze informatie een beeld schetst van de realiteit denk ik dat je jezelf behoorlijk voor de gek houdt. Net zoals we hier problemen hebben, zijn die problemen slechts een druppel in de zee die onze samenleving is.
pi_33069305
ben benieuwd wat er dit weekend gaat gebeuren, een sisser of oorlog?
pi_33069369
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:43 schreef ASroma het volgende:
ben benieuwd wat er dit weekend gaat gebeuren, een sisser of oorlog?
voor Kerst? niks.
  woensdag 14 december 2005 @ 12:49:33 #125
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33069433
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Hoogst suggestieve vraagstelling. Zo lijkt het erop dat je vooroordelen bevestigd wil zien, in plaats van uit belangstelling een vraag wil stellen. Ook laat je hierbij alvast weten dat wie het niet met je eens is de ogen sluit voor de realiteit, alsof je zelf de waarheid in pacht hebt. Een andere mogelijkheid bestaat er niet. Dat vind ik een vreemde instelling op basis van de beschikbare informatie.
[..]

Je vindt het "wat te ver gaan". Iets te ver zeg maar, net over het randje, maar wel heel begrijpelijk. Waarom? Omdat je sympathie op kunt brengen voor hun 'zaak'? Je kunt je met hun standpunt identificeren? Dat is nodig om ergens begrip voor op te kunnen brengen. Dat begrip ontbreekt mij, aangezien ik die rapporten als onvoldoende aanleiding zie om beschaving gedag te zeggen en als een debiel de straat op te rennen om willekeurige passanten in elkaar te schoppen. De foto's van en berichten over deze relschoppers doen hun 'zaak' wat mij betreft weinig goeds.

Dat je op zoek gaat naar informatie om dit gedrag te verklaren kan ik begrijpen. Dat je in die informatie reden tot ontevredenheid ziet ook. Dergelijke informatie is er namelijk op gericht bepaalde problemen te belichten. Wanneer je echter puur en alleen op basis van deze informatie een beeld schetst van de realiteit denk ik dat je jezelf behoorlijk voor de gek houdt. Net zoals we hier problemen hebben, zijn die problemen slechts een druppel in de zee die onze samenleving is.
Ok ik had sterker moeten zeggen dat ik het afranselen van onschuldige lebs te ver vind gaan. Want dat vind ik te ver gaan. Maar ik begrijp wel hoe het zover gekomen is. Maar inderdaad ik denk dat dat raport zo duidelijk was en dat dit de redenen er zeer goed in worden weergegeven. Dat rapport heeft mn mening erg beinvloed.

Hier in Nederland zie je ook dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit en overlast. Alleen het lijkt wel of niemand het wil zien en harde actie wil ondernemen. Het is zeer zeker niet de hoofdreden van mijn aankomende emigratie, maar het speelt zeker wel mee. Ik geloof gewoon in een sterkere overheid die problemen harder aanpakt, en als duidelijk is dat een bepaalde import groep teveel problemen oplevert zorgt dat er geen nieuwe leden van die groep meer binnen komen.
Maar goed dat is off topic.
mai pen rai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')