Nou ja.. zolang ze bij jou staan heeft US nog geen probleemquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lijkt me wijsvoor de AIVD hier staat
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou ja.. zolang ze bij jou staan heeft US nog geen probleem
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:26 schreef Enyalius het volgende:
ik voel me beetje kut de afgelopen 2 uur. alsof er een lichte depressie aan zit te komen. mot ik niet hebben. ff de oorzaak vinden en het de kop in drukken.
Ow F*ck.... MIJN avondeten. Helemaal vergeten. EW heeft al gegeten en ik vergeet mezelfquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:30 schreef Enyalius het volgende:
misschien...
ff avondeten naar binnen stouwen. ben zo trug hehe
eet !quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow F*ck.... MIJN avondeten. Helemaal vergeten. EW heeft al gegeten en ik vergeet mezelf![]()
is meer iets wat al een paar maanden speelt. sinds augustus zo'n beetje. ik schijn er geen rust in te mogen vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
zow, we laten die zware gevoelens gewoon even wegwaaien
Wordt aan gewerkt. Besloot vandaag voor het eerst in tijden weer es tot het eten van vlees. Stoofpot. Staat de hele middag al te sudderen. Heb er net alle restjes verse groenten in gemikt die ik had. Wat boontjes, wat wortel, een paar tamme kastanjes, een aardappel. Een zooi kruiden, waaronder salie, thijim, rozemarijn en peperkorrels zaten er al in. Lepel bosvruchtenjam erin.quote:
Begon al met een ontbijt van 6 sneetjes brood met gebakken ei. Voor lunch een grote appelflap en twee krentenbollen. Me dunkt dat ik geen enkele reden heb om mager te zijn. Alleen vergeet ik weleens te eten. Tenminste.... op etenstijd. Dan haal ik dat rond middernacht ook wel weer in hoor want ik kan echt niet slapen op een lege maag.quote:
zelfde verhaal hierquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Begon al met een ontbijt van 6 sneetjes brood met gebakken ei. Voor lunch een grote appelflap en twee krentenbollen. Me dunkt dat ik geen enkele reden heb om mager te zijn. Alleen vergeet ik weleens te eten. Tenminste.... op etenstijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |