http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=662quote:Vorig jaar werd in allerijl het geplande optreden van Franz Ferdinand verplaatst van het knusse Utrechtse Tivoli naar de grote concerthal in de Bijlmer. Een wijze beslissing achteraf, want het concert was binnen mum van tijd tot aan de nok toe uitverkocht. En dat is niet zo gek, want de eigenwijze gitaarpop van de vier Schotse helden werkt aanstekelijk op ieders heupen.
Het tegendraadse karakter van Franz Ferdinand blijkt ook uit het feit dat de band het nieuwe tweede album in eerste instantie geen titel wilde geven. Oorspronkelijk zou de plaat net als het debuut gewoon Franz Ferdinand heten. Om geen verwarring te zaaien doopte de groep de nieuwe cd uiteindelijk om tot You Could Have It So Much Better... With Franz Ferdinand. Doe je dansschoenen alvast maar aan!
Artiesten:
Franz Ferdinand Voorprogramma: The Rakes
Zie ook:
http://www.franzferdinand.co.uk/
Blijkbaar heb ik best geboft met de garderobe, had jassen vrij snel hangen en weer terug op het einde..quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef prototype het volgende:
Het was zeker vet! Iemand maakte trouwens een opmerking over de garderobe in deel 1, pfff de garderobe vond ik juist rampzalig geregeld! Eerst wordt je naar boven verwezen, waar vervolgens een vrouw staat die je weer naar beneden verwijst, en wanneer de garderobe beneden vol dreigt te raken wordt je weer naar boven verwezen. Van het kastje naar de muur gestuurd worden
Wat ik wel vet vind is dat ik na contact opnemen met het HMH, dat ze moeite voor me doen om erachter te komen waar die shirts nog te halen zijnDat is nog 's service!
ehm..neeej.... khad niet echt van I are Rudeboy gehoord dat ie er nog1wilde, enhet wasook een beetje druk bij de merchandise. En ze hadden dat lichtblauwe shirtje nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:07 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
lienelien, had je nog van die bandjes gekocht btw?
en waar zijn ze dan nog te halen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef prototype het volgende:
Wat ik wel vet vind is dat ik na contact opnemen met het HMH, dat ze moeite voor me doen om erachter te komen waar die shirts nog te halen zijnDat is nog 's service!
Jep, en in m'n linkeronderarmquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:04 schreef prototype het volgende:
Ben ik de enige die nog last heeft van spierpijn in de kuiten van het springen en stoer doen?
Ik net te laat weggegaan denk ik, toen ik er eerst stond was het nog rustig, uiteindelijk steeds meer dringen en werd nog bijna overhoop gelopen door een vrij grote vent die er maar doorheenbeukte toen hij eindelijk z'n jas had. Toen ik m'n jas had deed ik overigens hetzelfde, kwam er anders niet doorheen. Maar toch sorry daarvoor, mocht iemand er last van hebben gehadquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:10 schreef JeroenV het volgende:
Ik had de jassen ook binnen nog geen 5 minuten terug. Na het optreden toen ze het podium af waren weg gegaan. Geen probleem.
Euh... ik dacht dat we er toen al uit waren dat je zo'n bandje voor me zou kopen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
ehm..neeej.... khad niet echt van I are Rudeboy gehoord dat ie er nog1wilde, enhet wasook een beetje druk bij de merchandise. En ze hadden dat lichtblauwe shirtje niet![]()
Ik was degen die de opmerking maakte over de garderobe, maar ik was niet positief maar vond het net zo kut geregeld als jijquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef prototype het volgende:
Het was zeker vet! Iemand maakte trouwens een opmerking over de garderobe in deel 1, pfff de garderobe vond ik juist rampzalig geregeld! Eerst wordt je naar boven verwezen, waar vervolgens een vrouw staat die je weer naar beneden verwijst, en wanneer de garderobe beneden vol dreigt te raken wordt je weer naar boven verwezen. Van het kastje naar de muur gestuurd worden
ah sorry, iets te vlug overheen gelezen dan, dan zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was degen die de opmerking maakte over de garderobe, maar ik was niet positief maar vond het net zo kut geregeld als jij
sorriej...sorriej..sorriej! Maar het was er zo druk en ik was druk met andere dingen...enzo.... het spijt mequote:Op dinsdag 13 december 2005 16:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Euh... ik dacht dat we er toen al uit waren dat je zo'n bandje voor me zou kopen...
Nou ja, toch bedankt dat je bereid was om m te kopen... ik zal wel kijken of ik er nog aan kan komen...
quote:Op woensdag 14 december 2005 08:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
sorriej...sorriej..sorriej! Maar het was er zo druk en ik was druk met andere dingen...enzo.... het spijt me![]()
maar je kan ze wel op de site bestellen....
nogmaals mijn excusesquote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
![]()
Ik kom er wel overheenHeb je het wel leuk gehad?
Ja, nou ja... het is even niet anders hequote:Op woensdag 14 december 2005 09:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
nogmaals mijn excuses
Maar ik heb het zeker naar mn zin gehad! m'n rechter been doet nog errug pijn, en mn nek was een beetje opgerekt doordat ik nhiet erg veel kon zien enzo...al stond ik wel bijna vooraanmaar ik vond het best jammer van This Boy..zonde vant liedje... Hoe leuk het ook was, op LL was ik helemaal overdonderd en bijna euforisch zeg maar, en dat gevoel miste ik nu een beetje ....
maar het was toch geweldig![]()
ja ik wou vrolijk meezingen, maar dat lukte niet echt doordat de halve tekst foetsie was...enzoquote:Op woensdag 14 december 2005 09:42 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Oh, en This Boy heeft bij mij toen echt veel indruk gemaakt! Jammer dat het in de HMH toch wat minder was...
Natte ottersquote:Op woensdag 14 december 2005 09:42 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Wij hebben daar trouwens wel staan zweten als natte otters zeg
quote:Op woensdag 14 december 2005 09:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja ik wou vrolijk meezingen, maar dat lukte niet echt doordat de halve tekst foetsie was...enzo
Alexander zong maar de halve tekst... liet dingen weg, sloeg dingen over, verandere de volgorde, en het gitaargeluid overstemde alex' stem, dat was bést jammerquote:
Quequote:Op woensdag 14 december 2005 12:05 schreef lienelien het volgende:
spiegelaar.
als je nóg 10x zegt hoe geweldig This Boy in Leuven was in tegenstelling met de deceptie in de HMH...quote:
Ja, wie waren die andere twee dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
alleen stonden ze in Leuven ook spontaan met z'n 6-en opt podium?![]()
een of andere gitaarspelende gek die er dacht ik aant begin ook al bij stond, en een 'iemand' met een soort van trojaanse helm op met een groene hanenkamquote:Op woensdag 14 december 2005 15:09 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ja, wie waren die andere twee dan?
Boh! Was jij die gek die voor me stond te springen dan? Kon niks zien door jouw gehuppel! Voortaan ga je maar achter me staan ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 16:59 schreef obs het volgende:
In Leuven was het echt vet, vooral de opening met "This Boy"! Geweldig! Springe dat ik deed, het viel me vooral op dat iedereen dat deed, na de eerste toon al!
Download deze codec even..quote:Op donderdag 15 december 2005 11:42 schreef lienelien het volgende:
waarom zijn de filmpjes bij mij zwart? ik zie niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiks
ahh, dat helptquote:Op donderdag 15 december 2005 16:09 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Download deze codec even..
http://www.soft32.com/download_102727.html
Ik ben 4 buttons en talloze muntjes kwijtgeraakt in de zaal, omdat ik zonodig zo'n sjappie moest zijn die overal tegen aan sprongquote:Op donderdag 15 december 2005 16:38 schreef Lieke_K het volgende:
Ohh t was gaaaf hehBeetje jammer dat ik echt knallende koppijn had, dan zijn al die tegen-je-aan-springende sjappies niet zo'n succes.... En ik ben gewoon al n button kwijt!!
Jammerjammerjammer...
T-shirt is gelukkig nog wel heel!![]()
Stond redelijk hoor.. Lijkt wat verder weg zo op die filmpjes, maar denk dat ik op 8/10 meter stond ofzo, vond t primaquote:Op donderdag 15 december 2005 18:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
ahh, dat helpt![]()
jammer dat je niet zo ver vooraan stond! Maar wel leuk om 't weer even terug te zien![]()
![]()
Ooh, mijn fout, ze waren idd 6 euro, 'k was niet helemaal helder meer daarnaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef Lieke_K het volgende:
Ah echt? Haha tsja... Nou moet ik toegeven dat toen ik van de week de ouwe cd van FF ging kopen bij Kroese (die is ook aangesloten bij dat Plato-gebeuren), wél 2 gratis cd-tjes kreeg![]()
En die buttons waren ¤6,- ...
oh, zo ver vooraan stond ik ook ongeveer, 't lijkt best ver!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Stond redelijk hoor.. Lijkt wat verder weg zo op die filmpjes, maar denk dat ik op 8/10 meter stond ofzo, vond t prima![]()
Ohh die cd'tjes waren niet van Franz helaasquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:01 schreef prototype het volgende:
Ooh, mijn fout, ze waren idd 6 euro, 'k was niet helemaal helder meer daarnaWow, welke 2 cdtjes heb je gratis erbij gekregen?
En waarom dan nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:35 schreef umberrella het volgende:
k was er ook... hyperactieve mensjes om me heen... Misschien had ik beter de tribune kunnen pakken ipv vooraan te gaan staan... vond het niet super geweldig...
Wat schuift het?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ohh die cd'tjes waren niet van Franz helaas![]()
Waren promotiecd'tjes met verschillende artiesten erop. 1 nummertje van Arctic Monkeys en nummertje van My Morning Jacket zijn erg leuk, de rest is beetje vaagjes![]()
Maaruh als ze ze bij jou toch uitdelen, kun je er niet een paar deze kant op laten komen dan?![]()
Wel grappigquote:Ruim 5.500 stemmen voor de Song van het Jaar 2004. Franz Ferdinand krijgt drie keer zoveel stemmen als nummer 2.
1 (7573) Franz Ferdinand - Take Me Out
2 (2523) U2 - Vertigo
3 (2183) N*E*R*D - She Wants to Move
4 (2152) The Killers - Somebody Told Me
5 (1612) Soulwax - Any Minute Now
wa hebbie te bieden?quote:
Hmmm, begint een beetje een trend te worden ofzo, FF afzeiken? :Squote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
heb wat artikelen gevonden van het AD, Parool en Telegraaf
allemaal vrij negatiefzal ze zo even bij elkaar rapen en posten
Ik weet niet waar de telegraaf stond -waarschijnlijk bij de boxen- maar ik vond het echt niet te hard ofzo. Misschien ben ik wel doof aan het worden, dat zou ook heel goed kunnenquote:Op zondag 18 december 2005 15:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/n(...)_Ferdinand_in_de_HMH:_Feest_op_halve_kracht.html
Parool:
http://www.parool.nl/muziek/2005/artikelen/121205-ferdinand.html
AD:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article84618.ece
FF en maatschappelijk relevant?quote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef prototype het volgende:
[..]
'maatschappelijk relevante muziek'
Dankjewel!quote:Op zondag 18 december 2005 15:49 schreef prototype het volgende:
als ik er van de week weer langskom zal ik het even voor je vragen
Dat was geloof ik de recensie van het NRC. In de Spits stond ook een recensie. Ik zal ze wel even opzoeken.quote:Op zondag 18 december 2005 17:27 schreef Lieke_K het volgende:
Ik had juist een (vrij) positief artikeltje gelezen! Ik dacht dat die uit de Telegraaf kwam (studiegenootje had het voor me uitgeknipt). Titel was Franz Ferdinand meteen klassiek. Enige kritiek was dacht ik dat de panelen niet spannend versierd waren... (maar de link naar dat artikel uit de Telegraaf doet het bij mij niet, dus kan goed dezelfde zijn)
Ja maar daar ga ik niet heen... Wel naar Editors 30 januariquote:Op zondag 18 december 2005 18:15 schreef prototype het volgende:
@Lieke_K:
Huhuhuh, als alles lukt en je toevallig ook naar Kaiser Chiefs gaat in Maart @ HMH, mag je me daar wel bedanken: het kost afgerond een dansje en evt een biertje met me drinken en 0 centen
ZOMG, the editors 30 januari? Waar? Waarom kom ik hier altijd weer veel te laat achterquote:Op maandag 19 december 2005 15:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja maar daar ga ik niet heen... Wel naar Editors 30 januari![]()
Haha, erm, inflatie, je weet tochquote:Dat biertje stond er trouwes eerst niet bij!![]()
Hmmmmmmm, komen we nog wel op terug wanneer ik wat meer weet over de volgende lading buttons die uitgedeeld wordenquote:Dussuh, zeer lief aangeboden, maar helaas iet te bewerkstelligen mijnerzijds
![]()
(jaja, ik weet het, ik moet er wel íets voor over hebben...)
Geen andere opties??
My thoughts exactlyquote:Op maandag 19 december 2005 16:32 schreef Proper_fucked het volgende:
Editors, waar?nog kaartjes over???
ZOMG, daar was ik vandaag nog in de buurt (melkweg) voor death cab for cutie geeez, Editors had ik niet eens gezien.quote:Op maandag 19 december 2005 16:34 schreef Proper_fucked het volgende:
paradiso, zijn nog kaartjes!... ik ga bestellen gek![]()
quote:Bedankt voor uw ticketaankoop bij Ticketservice.
U heeft 3 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 59.15
Mocht je ooit een slaapplaats in omgeving utrecht nodig hebben..........quote:Op maandag 19 december 2005 20:57 schreef Lieke_K het volgende:
Jeujj gaan jullie ookJa ze komen ook in de Effenaar (geen goeie ervaringen daar) en Tivoli (geen slaapplaats te krijgen), Paradiso dus!!!
quote:Op maandag 19 december 2005 21:42 schreef Lieke_K het volgende:
Ja daar gaat je dansje dan.
ga je in Tivoli of Paradiso dan? Lieke_k en ik Paradiso, maar mochtenwe ooit ergens inUtrecht naartoe gaan, zijn we dus welkom?quote:Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Mocht je ooit een slaapplaats in omgeving utrecht nodig hebben..........![]()
Maar ik ga dus ookZwaar zin in
![]()
Sponny. ga studeren ofzo, op die uni van je. Ja wij gaan samen... maak jij even een mooie Editors OP voor onze vriendjes en vriendinnetjes hier?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef Lieke_K het volgende:
Oh ga jij ook mee?
Ohnee wacht, ik ging met jou mee![]()
je komt je dansje dus ophalen?quote:Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Maar ik ga dus ookZwaar zin in
![]()
eh, newbie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:44 schreef Lieke_K het volgende:
Ja euh, ik ben nog een fok!-groentje, dus doe jij dat maar![]()
en van dat dansje was hij niet![]()
ik ben heel druk aan het studeren HOOR![]()
ah zie je wel Liekquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb geen buttons maar wil wel dansje hoor..
En ik heb gister het Editors topic ff gekicked..
Idd beetje vaag, maar goeie muziek.. Dus who caresquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef Lieke_K het volgende:
Heeh ik zag net de clip van Walk Away. En ik snap m niet.![]()
.... 'I love the sound of you walking away, walking awaaaaay' enzquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef Lieke_K het volgende:
Heeh ik zag net de clip van Walk Away. En ik snap m niet.![]()
Even een haastige reply ^^, maar het slaat direct terug op de tekst:quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:34 schreef Lieke_K het volgende:
Mja ok. Maar dat bedoelde ik niet echt.![]()
Aangezien dat einde met dat mes en die grafstenen etc. Tweede laag enzo.
Ik vind het gewoon leuke muziekquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:56 schreef prototype het volgende:
[..]
Even een haastige reply ^^, maar het slaat direct terug op de tekst:
<allejezus lang, goed verhaal>
Haastige reply, jajaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:56 schreef prototype het volgende:
[..]
Even een haastige reply ^^, maar het slaat direct terug op de tekst:
*verhaal*
En nu ga ik even richting de stad, buttons vragen enzo
Laatst had ik het met iemand over Franz Ferdinand en hij kende de band wel. Hij wist ook dat de zanger Franz Ferdinand heette en dat zijn band daarnaar vernoemd wasquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haastige reply, jaja
Maar ik heb blijkbaar de clip niet helemaal goed bekeken dan, maar dat dacht ik alBeetje jammer alleen niet echt iedereen weet wie Franz Ferdinand was (al wist ik niets van dat Sophia verhaal...) Maar All For You Sophia is een B-side van YCHITMB neem ik aan?
nog gelukt met de buttons trouwens?
das knap dat ie dat wist!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laatst had ik het met iemand over Franz Ferdinand en hij kende de band wel. Hij wist ook dat de zanger Franz Ferdinand heette en dat zijn band daarnaar vernoemd wasToen ik hem vertelde wie Franz Ferdinand daadwerkelijk was stond hij wel even raar te kijken. Cultuurbarbaren
![]()
Lees nou even goed mijn berichtje en zie dat ik hetquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
das knap dat ie dat wist!
Alexander Paul Kapranos Hurley![]()
M'n moeder was ook volledig in de veronderstelling dat de zanger zo heette.... Bij 'eerste wereldoorlog' gingen er geen belletjes rinkelen... En zo kan ik idd nog wel wat van die historie/cultuurbarbaren bedenken..![]()
mijn interpretatie is dat lienelien het wel snaptquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees nou even goed mijn berichtje en zie dat ik hetsymbooltje erachter heb staan, ik weet dus wel hoe de zanger heet en hij niet. Of lees ik jouw berichtje nou verkeerd en duidt de knipoog erop dat je mijn berichtje wel snapte?
![]()
Ik wist wel dat het naar hem vernoemd was, en dat hij iets met wo1 te maken had.. Eigenlijk interresseerd het me ook niet zo erg veel, zolang ze maar blijven spelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:17 schreef Lieke_K het volgende:
Ja lienelien snapt het wel hoor![]()
Ik ben overigens ook zeer benieuwd naar de buttons!![]()
En ik ga mezelf hier niet popuplair mee maken: maar ik weet niet wie Franz Ferdinand was...![]()
Las iets met WOI? Ik moest het bij geschiedenis altijd hebben van de lange lulverhalen waar dan soms nog wel wat puntjes voor de moeite voor vielen te behalen bij toetsen...Toch nog een 7,6 op mn diploma! En dan nóg niet weten wie Franz Ferdinand was!
![]()
ik schaam mij diep
Don´t bequote:
Ajaj sir!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:20 schreef prototype het volgende:
Lieke, voeg me eens toe op msn, ninh apestaartje phusion punt nl.
ja ik snapte jou wel hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees nou even goed mijn berichtje en zie dat ik hetsymbooltje erachter heb staan, ik weet dus wel hoe de zanger heet en hij niet. Of lees ik jouw berichtje nou verkeerd en duidt de knipoog erop dat je mijn berichtje wel snapte?
![]()
je hebt geen buttons?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:22 schreef prototype het volgende:
[..]
*Start msn op, ziet geen Lieke*
Achja, vrouwen en buttons hèquote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef lienelien het volgende:
ik hoorde het net van Lieke, ze vind je lief![]()
Hehe, vergeet niet dat je ook stickers krijgtquote:
Yer, 'k heb ook zeer hoge verwachtingen nu van dat dansjequote:Op woensdag 21 december 2005 20:36 schreef Proper_fucked het volgende:
Krijgt zij dat? Goeie zaak... Dat is zeker wel een dansje waard..
Maar ff, wat moet je met buttons?
+ 100 jaloezie...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:46 schreef prototype het volgende:
[..]
Yer, 'k heb ook zeer hoge verwachtingen nu van dat dansje![]()
![]()
Wat je met buttons moet? Had je die foto al gezien van m'n jasje?
Anyways, 'k ga even genieten van.... *tromroffel*
[afbeelding]
[afbeelding]
ja dutsje, dat had ik al gezegdquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:32 schreef Lieke_K het volgende:
't nummer Open Book is zo verslavend!![]()
Kheb gisteren een cd-bon van ¤10,- gekregen maar ik kan niet kiezen welke cd ik s zal kopen... Misschien die wel
Ik ga You Could Have It So Much Better maar verpatsen en dan koop ik die met die DVD erbij denk ik. Weet iemand of die de moeite waar is???
Hmmhmm, *eens met lienelien is*. Die limited edition heb ik eigenlijk meer voor de heb, evenals het originele cdtje. Een keer geripped naar mp3, en sindsdien staan ze mooi in de kast samen met de dvdquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja dutsje, dat had ik al gezegd
niet helemaal geweldig, staan 1 of 2 clips op, een interview en nog wat gedoe. Maar koop dan gewoon de FF dvd met de live concerten en karaokenummers![]()
ja dies idd pas nieuw, ¤20quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:42 schreef JeroenV het volgende:
Is die live dvd nieuw ofzo? Daar gaat weer mijn geld...
Hij heeft ook nog bij een ander bandje gezeten, weet de naam even niet meer...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:36 schreef prototype het volgende:
Hmmmm, kent iemand the Karelia (bandje waar voorman Kapranos eerst bij zat). Is het het kopen waard?
20? Waar. want ik heb hem alleen nog maar voor 25 zien liggen. Scheelt toch weer wat in deze dure tijden.quote:
Bij het optreden kostte hij 20 euro, maar hij is idd 25 euro in retail. Je moet even de dichstbijzijnde Plato opzoeken, toffe gasten en hij kost daar 20,99quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:13 schreef Maravilla het volgende:
[..]
20? Waar. want ik heb hem alleen nog maar voor 25 zien liggen. Scheelt toch weer wat in deze dure tijden.![]()
Bij Kroese in Nijmegen ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:27 schreef prototype het volgende:
[..]
Bij het optreden kostte hij 20 euro, maar hij is idd 25 euro in retail. Je moet even de dichstbijzijnde Plato opzoeken, toffe gasten en hij kost daar 20,99
Ja, ik vond 'm best grappig, maar 'k vind covers van Franz door anderen niet veel voorstellen, andersom echter welquote:Op maandag 26 december 2005 17:01 schreef Lieke_K het volgende:
Ik hoorde vanmiddag Take Me Out uitgevoerd door de Scissor Sisters! (Had m ff gedownload) Verwachtte er best veel van (vind Scissor Sisters echt gaaaaaaaf), maar ik vond het niet veel voorstellen...! Wel leuk, maar niet echt super... Iemand ook wel 's gehoord??
Gwenquote:Op maandag 26 december 2005 17:27 schreef prototype het volgende:
[..]
andersom echter welFranz Ferdinand - What You Waiting For vind ik echt ronduit geniaal
Hehe, mooi, nu kan je praktisch dvd 1 vergeten en meteen dvd 2 met live @ brixton academy in je dvd schuivenquote:
hoezo? dvd 1 staan ook allemaal live dingetjes opquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef prototype het volgende:
[..]
Hehe, mooi, nu kan je praktisch dvd 1 vergeten en meteen dvd 2 met live @ brixton academy in je dvd schuiven(Y)
Ja, maar dvd2 is zoveel keer beter.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
hoezo? dvd 1 staan ook allemaal live dingetjes op
ja maar dan ga ik de eerste niet meteen vergetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:58 schreef prototype het volgende:
[..]
Ja, maar dvd2 is zoveel keer beter.
Ja, maar is niet zo leuk in je eentjequote:Op dinsdag 27 december 2005 17:01 schreef lienelien het volgende:
heb je trouwens al karaoke gedaan Prototype?![]()
och...ik vast slechterquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:07 schreef prototype het volgende:
[..]
Ja, maar is niet zo leuk in je eentje, terwijl je met een grote groep vrienden begint... zing ik dan zo slecht?
hehe, mjah, 'k moet eens slechthorende vrienden zien te vindenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
och...ik vast slechter
Jammer dat er maar 2 karaoke liedjes opstaan.. en bij tussen de liveconcerten heb ik maar 1 b-side kunnen ontdekken
ohhh, ik heb helemaal niet goed gekekenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:14 schreef prototype het volgende:
[..]
hehe, mjah, 'k moet eens slechthorende vrienden zien te vinden
erm, ik overigens 3? Van Tango, Your Diary <3 en Love & Destroy
Van Tango is van b-sidesquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohhh, ik heb helemaal niet goed gekekenis Van Tango een b-side ja? dat was een van de eerste nummers die ik hoorde! Love and Destroy wist ik eigenlijk ook wel ja, maar ik zag nog een andere staan die ik niet ken, heb nu alleen ff 't hoesje niet bij de hand
ohhwquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:22 schreef prototype het volgende:
[..]
Van Tango is van b-sides, de rest is verkrijgbaar op hun website en itunes.
Arm kindquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohhwik heb pas sinds enkele dagen eindelijk adsl, dus ben pas zeer recentelijk in staat om dingetjes vis sites te beluisteren.. Maar dat hoeft nu dus nieteens, aangezien ik de dvd heb
![]()
JA! de weekenden breng ik door in het meest saaie boerengat, vandaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:34 schreef prototype het volgende:
[..]
Arm kindNU pas ADSL?
Je moet nog veel inhalen
Ik ook hoor, het heet Apeldoornquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
JA! de weekenden breng ik door in het meest saaie boerengat, vandaar.
Oooh, 'k wist niet dat jullie elkaar kendenquote:Maar ik krijg een van je stickers van Lieke_K, dus dat maakt weer iets goed![]()
je hebt er nog meer? oehhh, stuur maar op!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:47 schreef prototype het volgende:
[..]
Ik ook hoor, het heet Apeldoorn, maar door de weeks is het erger in Enschede
[..]
Oooh, 'k wist niet dat jullie elkaar kenden, anders had ik wel meer stickers op de post gedaan. Hmmmm, even goed zoeken of ik nog wat stickers heb
zet je er dan ook een heel verhaaltje achteropquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:47 schreef prototype het volgende:
[..]
Hmmmm, even goed zoeken of ik nog wat stickers heb
staan op de vorige pagina op een fotoquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:53 schreef MaJo het volgende:
Wat voor stickers hebben jullie het toch over? Anders hou ik me ook aanbevolenHetzelfde geldt trouwens voor buttons
hé, jij begon met aanbieden!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:20 schreef prototype het volgende:
Wow lol, hoho, 'tis geen FF merchandise supermarkt hier
@lienelien: 'k zal straks even kijken of ik zin heb om m'n kamer op te ruimen, als ik nog stickers aantref van FF dan komen ze jouw kant opInclusief lang verhaaltje
@majo: zie lienelien
Coole stickers! Als ik je nou heel lief aankijk, maak ik er dan ook kans opquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:20 schreef prototype het volgende:
Wow lol, hoho, 'tis geen FF merchandise supermarkt hier
@lienelien: 'k zal straks even kijken of ik zin heb om m'n kamer op te ruimen, als ik nog stickers aantref van FF dan komen ze jouw kant opInclusief lang verhaaltje
@majo: zie lienelien
Prototype is vriendjes aan het maken en heeft Lieke_K een paar stickers en buttons gestuurd en achterop die stickers had ie een zeer vermakelijk verhaaltje geschrevenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:28 schreef Proper_fucked het volgende:
Lang verhaaltje? Wat mis ik?.. Maar prototype, jij gaat wel voor een flink 'dansje' of niet?![]()
en van mij een virtueel dansje, en misschien bij de Editors wel een écht dansje!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coole stickers! Als ik je nou heel lief aankijk, maak ik er dan ook kans opDan krijg je een virtueel kusje van me
![]()
Bij deze, zet grote bambi-ogen op, kijkt je diep aan en:quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:36 schreef prototype het volgende:
Oh jezus haha
@Proper_fucked: dat was wel de bedoeling ja
@lienelien: hmmm, helaas zal ik niet bij the editors aanwezig kunnen zijnTentamenweek begint dan -_-"
@MaJo: Je kunt het altijd proberen (A)
eerst foto'squote:Op dinsdag 27 december 2005 19:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij deze, zet grote bambi-ogen op, kijkt je diep aan en:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:51 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
eerst foto'sonee, gaat niet over mij.. heb geen stickers..
Laat je niet afleiden en richt je weer op mijn virtuele versierpoging... En en en? Alsjeblieftquote:
Ohja, how you doin?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat je niet afleiden en richt je weer op mijn virtuele versierpoging... En en en? Alsjeblieft![]()
Als ik zoveel moeite moet doen voor een sticker laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef prototype het volgende:
[..]
Ohja, how you doin?
Hmmm, 'k zal zo m'n kamer maar moeten opruimen denk ik :;( Als er nog leuke dames hier zijn die mee willen helpen?![]()
![]()
whaquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik zoveel moeite moet doen voor een sticker laat dan maar zitten![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:24 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
wha1-0
nja, proto.. je hebt lieke_k en lienelien nog..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
pfff, hij heeft helemaal niets! hij gaat alleen lief zijn en stickers opsturen
Jazeker wel. Ik zou ook zeker voorstellen om de discussie daarin verder te voeren, zelfs al is dat topic in geen tijden meer gebruikt door concert- en albumdiscussietopics.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef JeroenV het volgende:
Is er geen centraal topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |