En waarom dan nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:35 schreef umberrella het volgende:
k was er ook... hyperactieve mensjes om me heen... Misschien had ik beter de tribune kunnen pakken ipv vooraan te gaan staan... vond het niet super geweldig...
Wat schuift het?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ohh die cd'tjes waren niet van Franz helaas![]()
Waren promotiecd'tjes met verschillende artiesten erop. 1 nummertje van Arctic Monkeys en nummertje van My Morning Jacket zijn erg leuk, de rest is beetje vaagjes![]()
Maaruh als ze ze bij jou toch uitdelen, kun je er niet een paar deze kant op laten komen dan?![]()
Wel grappigquote:Ruim 5.500 stemmen voor de Song van het Jaar 2004. Franz Ferdinand krijgt drie keer zoveel stemmen als nummer 2.
1 (7573) Franz Ferdinand - Take Me Out
2 (2523) U2 - Vertigo
3 (2183) N*E*R*D - She Wants to Move
4 (2152) The Killers - Somebody Told Me
5 (1612) Soulwax - Any Minute Now
wa hebbie te bieden?quote:
Hmmm, begint een beetje een trend te worden ofzo, FF afzeiken? :Squote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
heb wat artikelen gevonden van het AD, Parool en Telegraaf
allemaal vrij negatiefzal ze zo even bij elkaar rapen en posten
Ik weet niet waar de telegraaf stond -waarschijnlijk bij de boxen- maar ik vond het echt niet te hard ofzo. Misschien ben ik wel doof aan het worden, dat zou ook heel goed kunnenquote:Op zondag 18 december 2005 15:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/n(...)_Ferdinand_in_de_HMH:_Feest_op_halve_kracht.html
Parool:
http://www.parool.nl/muziek/2005/artikelen/121205-ferdinand.html
AD:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article84618.ece
FF en maatschappelijk relevant?quote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef prototype het volgende:
[..]
'maatschappelijk relevante muziek'
Dankjewel!quote:Op zondag 18 december 2005 15:49 schreef prototype het volgende:
als ik er van de week weer langskom zal ik het even voor je vragen
Dat was geloof ik de recensie van het NRC. In de Spits stond ook een recensie. Ik zal ze wel even opzoeken.quote:Op zondag 18 december 2005 17:27 schreef Lieke_K het volgende:
Ik had juist een (vrij) positief artikeltje gelezen! Ik dacht dat die uit de Telegraaf kwam (studiegenootje had het voor me uitgeknipt). Titel was Franz Ferdinand meteen klassiek. Enige kritiek was dacht ik dat de panelen niet spannend versierd waren... (maar de link naar dat artikel uit de Telegraaf doet het bij mij niet, dus kan goed dezelfde zijn)
Ja maar daar ga ik niet heen... Wel naar Editors 30 januariquote:Op zondag 18 december 2005 18:15 schreef prototype het volgende:
@Lieke_K:
Huhuhuh, als alles lukt en je toevallig ook naar Kaiser Chiefs gaat in Maart @ HMH, mag je me daar wel bedanken: het kost afgerond een dansje en evt een biertje met me drinken en 0 centen
ZOMG, the editors 30 januari? Waar? Waarom kom ik hier altijd weer veel te laat achterquote:Op maandag 19 december 2005 15:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja maar daar ga ik niet heen... Wel naar Editors 30 januari![]()
Haha, erm, inflatie, je weet tochquote:Dat biertje stond er trouwes eerst niet bij!![]()
Hmmmmmmm, komen we nog wel op terug wanneer ik wat meer weet over de volgende lading buttons die uitgedeeld wordenquote:Dussuh, zeer lief aangeboden, maar helaas iet te bewerkstelligen mijnerzijds
![]()
(jaja, ik weet het, ik moet er wel íets voor over hebben...)
Geen andere opties??
My thoughts exactlyquote:Op maandag 19 december 2005 16:32 schreef Proper_fucked het volgende:
Editors, waar?nog kaartjes over???
ZOMG, daar was ik vandaag nog in de buurt (melkweg) voor death cab for cutie geeez, Editors had ik niet eens gezien.quote:Op maandag 19 december 2005 16:34 schreef Proper_fucked het volgende:
paradiso, zijn nog kaartjes!... ik ga bestellen gek![]()
quote:Bedankt voor uw ticketaankoop bij Ticketservice.
U heeft 3 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 59.15
Mocht je ooit een slaapplaats in omgeving utrecht nodig hebben..........quote:Op maandag 19 december 2005 20:57 schreef Lieke_K het volgende:
Jeujj gaan jullie ookJa ze komen ook in de Effenaar (geen goeie ervaringen daar) en Tivoli (geen slaapplaats te krijgen), Paradiso dus!!!
quote:Op maandag 19 december 2005 21:42 schreef Lieke_K het volgende:
Ja daar gaat je dansje dan.
ga je in Tivoli of Paradiso dan? Lieke_k en ik Paradiso, maar mochtenwe ooit ergens inUtrecht naartoe gaan, zijn we dus welkom?quote:Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Mocht je ooit een slaapplaats in omgeving utrecht nodig hebben..........![]()
Maar ik ga dus ookZwaar zin in
![]()
Sponny. ga studeren ofzo, op die uni van je. Ja wij gaan samen... maak jij even een mooie Editors OP voor onze vriendjes en vriendinnetjes hier?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef Lieke_K het volgende:
Oh ga jij ook mee?
Ohnee wacht, ik ging met jou mee![]()
je komt je dansje dus ophalen?quote:Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Maar ik ga dus ookZwaar zin in
![]()
eh, newbie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:44 schreef Lieke_K het volgende:
Ja euh, ik ben nog een fok!-groentje, dus doe jij dat maar![]()
en van dat dansje was hij niet![]()
ik ben heel druk aan het studeren HOOR![]()
ah zie je wel Liekquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb geen buttons maar wil wel dansje hoor..
En ik heb gister het Editors topic ff gekicked..
Idd beetje vaag, maar goeie muziek.. Dus who caresquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef Lieke_K het volgende:
Heeh ik zag net de clip van Walk Away. En ik snap m niet.![]()
.... 'I love the sound of you walking away, walking awaaaaay' enzquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef Lieke_K het volgende:
Heeh ik zag net de clip van Walk Away. En ik snap m niet.![]()
Even een haastige reply ^^, maar het slaat direct terug op de tekst:quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:34 schreef Lieke_K het volgende:
Mja ok. Maar dat bedoelde ik niet echt.![]()
Aangezien dat einde met dat mes en die grafstenen etc. Tweede laag enzo.
Ik vind het gewoon leuke muziekquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:56 schreef prototype het volgende:
[..]
Even een haastige reply ^^, maar het slaat direct terug op de tekst:
<allejezus lang, goed verhaal>
Haastige reply, jajaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:56 schreef prototype het volgende:
[..]
Even een haastige reply ^^, maar het slaat direct terug op de tekst:
*verhaal*
En nu ga ik even richting de stad, buttons vragen enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |