Dat geeft de geloofwaardigheid van deze samenzweringstheorie echt een boost!quote:Op donderdag 15 december 2005 09:49 schreef Oversight het volgende:
zélfs CHAR heeft zich erover uitgesproken.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)4/week39/0409235.xml
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:38 schreef BaajGuardian het volgende:
goeie punten , erg goeie punten oversight.
ga zo door.
inzake ben ik het 100% met jou visie eens.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:03 schreef nokwanda het volgende:
Goeie punten idd.
Logische punten ook.
Alleen de conclusie zoals in OP![]()
Ik sluit het niet uit. Maar dan zou het wel gaan om een project binnen een sector van de AIVD. Ik neem aan dat binnen zo'n organisatie bepaalde projecten niet algemeen bekend zijn, noch mogen worden.
Dus in die zin.... redelijke mogelijkheid.
Maar er zijn nog andere opties.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:09 schreef BaajGuardian het volgende:
die punten die je in die boven mijn reactie staande posts plaatste ,
zet dat in de OP
staat beter
quote:
Omdat ie zo naar buiten treed raakt ie imuun. Omdat het anders teveel zou opvallen.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:50 schreef BaajGuardian het volgende:
peter r de vries zal wel next zijn voor *poging tot* afrekening door de aivd dan
al denk ik persoonlijk dat peter r de vries iets teveel vriendjes in de onderwereld heeft zitten
maw , hij is behoorlijk imuun / moeilijk te verwijderen
hoe anders kan die man de big fishes altijd zo makkelijk aanpakken
ook in zn programmas kun je zien dat die mensen gewoon bang voor hem zijn
anders was hij allang dood.
hopelijk gaat hij hier dieper op in.
hij kan het tenminste.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:15 schreef nokwanda het volgende:
Zeker in het licht van de gebeurtenissen hier in Nijmegen de afgelopen maand.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:50 schreef BaajGuardian het volgende:
hopelijk gaat hij hier dieper op in.
hij kan het tenminste.
De moord op Louis Seveke. De dader die nog niet gepakt is maar waarvan wel een compositiefoto is. Denk je dat deze zaken los van elkaar te zien zijn? Denk je dat de dader van deze moord zelfstandig gehandeld heeft?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik ben niet bij met actualiteiten... verlicht me ff ?
Ik gok dat hierop gedoeld wordt: [update] Linkse activist in Nijmegen gedoodquote:Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik ben niet bij met actualiteiten... verlicht me ff ?
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:19 schreef Oversight het volgende:
zou wel héél onwaarschijnlijk zijn als er in nederland twéé van dergelijke clubjes rondlopen...
Getrokken conclusies door Nokwanda lijken de enige logische...
Of moet ik zeggen 'naamloze clubjes met een paar extreme leden', er zitten altijd vreemde krenten in de pap
Denk je niet dat die met de middelen van een AIVD en andere "veiligheids diensten" allang in kaart zijn gebracht en ook worden ingezet in het grote schaakspel?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:38 schreef ChOas het volgende:
[..]Enig idee hoe moeilijk het is om een moord op te lossen ?
Enig idee hoeveel naamloze extreme clubjes er in Nederland rondlopen ?
[afbeelding] Of moet ik zeggen 'naamloze clubjes met een paar extreme leden', er zitten altijd vreemde krenten in de pap
Ik niet.
Maar ik gok meer dan 2.
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Denk je niet dat die met de middelen van een AIVD en andere "veiligheids diensten" allang in kaart zijn gebracht en ook worden ingezet in het grote schaakspel?
Nee, want je hebt te maken met individuen die lid zijn van een clubje...quote:Op donderdag 15 december 2005 12:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Denk je niet dat die met de middelen van een AIVD en andere "veiligheids diensten" allang in kaart zijn gebracht en ook worden ingezet in het grote schaakspel?
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, want je hebt te maken met individuen die lid zijn van een clubje...
Stel nou dat de bridgepartner van mijn oma het op een gegeven moment niet meer trekt en de kans ziet iemand uit de regering om te leggen ?
Ik maak me sterk dat de AIVD niet de bridgeclub van mijn oma in de gaten houdt.
Okay, laat deze persoon ook vrijwilligerswerk doen voor de dierenambulance (clubje), Actief zijn voor de VVD/SP/weetikveel in zijn buurt (clubje), whatever...
Wanneer deze persoon over z'n giegel gaat en rare dingen gaat doen hoeft dit nog niets te maken te hebben met 'zijn clubjes' ... Het kan gewoon nog steeds een individuele daad zijn waar de rest van zijn omgeving/clubjes geen idee van heeft.
Ik heb af en toe het idee dat overal iets achter gezocht moet worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |