haha, heel goed opgemerkt...quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Leuke TT: van Aars-ten. Is over nagedacht.
ja da zit zo: da komp omdat ik zelluf de maestro ben qua woordspelingen.....quote:
Nah, dat hebben we van 1994 tot 2002 geprobeerdquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Dat vind ik jammer, ik had toch wel een regering willen zien met VVD, D66 en PvdA
Dat kan, als de VVD dan maar groter is dan de PvdAquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Dat vind ik jammer, ik had toch wel een regering willen zien met VVD, D66 en PvdA
Het was de eerste 4 jaar behoorlijk succesvolquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nah, dat hebben we van 1994 tot 2002 geprobeerd
Voor de partij is het beter als de VVD in de oppositie komt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was de eerste 4 jaar behoorlijk succesvol. Maar ik denk dat het voor dit land en de VVD beter is als ze eens vier jaar in de oppositie gaan. Dat heeft de PvdA ook goedgedaan
.
Misschien, heel misschien zou dat zo kunnen zijn. Maar ik denk neit dat de huidige VVD in z'n identiteitscrisis veel te zoeken heeft als grootste partij. Op z'n tijd een wisseling van de wacht kan geen kwaad lijkt me. De VVD is momenteel wel heel erg een regentenpartij...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Voor de partij is het beter als de VVD in de oppositie komt.
Voor het land is het (uiteraard m.i.) beter als de VVD de grootste wordt
Dat lijkt me erg afhankelijk van de koers die de VVD daarin wil varen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:20 schreef boskov het volgende:
Van Aartsen is een arrogante kwal. En Paars III is momenteel m.i, het beste voor Nederland.
Van Aartsen gaat spijt krijgen van zijn uitspraak. PvdA wordt de grootste, dat is simpel. En VVD zou slim moeten zijn en meespelen met PvdA. D66 doet toch altijd voor spek en bonen mee, dus die zitten er wel weer bij. En het is weer een goed kabinet. Krijgt de VVD de financiën, en PvdA de sociale sector, en D66 het onderwijs.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg afhankelijk van de koers die de VVD daarin wil varen...
Wat ze afgelopen verkiezingen al hadden moeten doen als een CDA-PvdA coalitie niet al van tevoren getorpedeerd was.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Voor de partij is het beter als de VVD in de oppositie komt.
De eerste 6 zelfs, daarna ook niet echt slecht maar nogal ongeinspireerd. Mensen vonden Paars ook pas slecht toen Fortuyn dit enkele honderden keren had gezegd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was de eerste 4 jaar behoorlijk succesvol. Maar ik denk dat het voor dit land en de VVD beter is als ze eens vier jaar in de oppositie gaan. Dat heeft de PvdA ook goedgedaan
.
Onzin, als een coalitie van te voren al getorpedeerd is ga je niet nog eens bijna 3 maanden lang coalitieonderhandelingen houdenquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat ze afgelopen verkiezingen al hadden moeten doen als een CDA-PvdA coalitie niet al van tevoren getorpedeerd was.
Voor de partij was dat absoluut beter geweest, maar ik ben er van overtuigd dat verschillende issues (WAO, Zorgstelsel) dan nu nog hadden gelegen en het begrotings tekort een flink stukje hoger had gelegen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat ze afgelopen verkiezingen al hadden moeten doen als een CDA-PvdA coalitie niet al van tevoren getorpedeerd was.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
De eerste 6 zelfs, daarna ook niet echt slecht maar nogal ongeinspireerd. Mensen vonden Paars ook pas slecht toen Fortuyn dit enkele honderden keren had gezegd.
Denk dat dit wle meevalt zeker wanneer ze de grootste zijn. Dan hebben ze toch de sterkste positie en we hebben bij dit kabinet al wel gemerkt dat het CDA of D66 zich met alle plezier laat hoereren om maar in de regering te komenquote:Van Aartsen heeft overigens gewoon gelijk in zijn kritiek op Bos en ik denk ook dat Bos het bijhoorlijk lastig gaat krijgen mocht de PvdA de grootste worden bij de volgende verkiezingen om een coalitie te vormen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |