mea culpa... (ook Serie A-toto). Heb veel creativiteit maar uiterking is een probleem...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
![]()
Het is gewoon leuk dat de stand wordt bij gehouden.. anders dan is het niet zo leuk (zie vorig jaar)
ik heb vaak exact hetzelfde !quote:Op woensdag 28 december 2005 13:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
mea culpa... (ook Serie A-toto). Heb veel creativiteit maar uiterking is een probleem...![]()
![]()
Telt alleen de competitie of telt alles ??quote:19. Wie maakt de meeste in december 2005: Jan Vennegoor of Hesselink, Erik Nevland of Rick Hoogendorp?
ik vrees van niet...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef dndiek het volgende:
Het uitwerken is ook wel goed te doen, je moet het alleen een beetje bijhouden
Doe jij nog iets met die tabel van de Serie A-toto?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:28 schreef Dos37 het volgende:
Die heeft vennegoor dus binnen of Nevland moet nog 6x scoren vanavond.
Waar zie je dat danquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:09 schreef Bjoro het volgende:
ik zie trouwens dat vanavond ook NAC-RKC is....nergens te lezen op vi.nl !
Hoogendorp is dus ook nog in de running !
http://www.derat.nl is de fansite van NACquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan![]()
Vi.nl en de website van RKC zeggen 11 januari
Dat is een wedstrijd tussen de supporters van beide clubs. Omdat de echte wedstrijd niet door mocht gaan van de burgermeester.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
http://www.derat.nl is de fansite van NAC
en teletekst ook.. en www.knvb.nl ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan![]()
Vi.nl en de website van RKC zeggen 11 januari
maar die keeper van de nac supporters is echt goed...hoorde ikquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar die keeper van de nac supporters is echt goed...hoorde ik
Het maakt eigenlijk niet uit want Vennegoor wint als je alleen de competitiedoelpunten telt, maar ook als je de bekerdoelpunten er bij teltquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Telt alleen de competitie of telt alles ??
ik ookquote:Op zondag 1 januari 2006 13:53 schreef pekel het volgende:
Oeh, beiden fout.
Graag gedaanquote:
goed bezig modquote:Op zondag 1 januari 2006 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de antwoorden in de OP verwerkt.
Jan Wegereef (aan Lamey van PSV)quote:6. Welke scheidsrechter geeft de 1e rode kaart van 2006 in de eredivisie?
Dan zal ik het dinsdag even verwerken in de standquote:Op zondag 15 januari 2006 21:58 schreef Suijk het volgende:
Dat heb ik er dan maar eventjes bijgezet.
oepsquote:
Tja inderdaad ..... of hij wordt gewoon gestraft voor het feit dat hij de GGD heeft verlatenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:44 schreef dndiek het volgende:
Dat is een slechte Nostradamus-actie geweest dan
leg uitquote:
Benfica dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:30 schreef dndiek het volgende:
Categorie D (5 punten per juist antwoord)
37. Door wie wordt Liverpool uitgeschakeld in de Champions League (indien in de poule, geldt de nummer 2 van die betreffende poule)?
*Hier* een link naar het bestand met de voorspellingen van iedereen
vaduz dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |