de bedoeling is dat je voor 12 Augustus deze vragen had beantwoord en dat dan zou worden gekeken wie de beste Nostradamus isquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:00 schreef King_of_Kool het volgende:
Wat is de bedoeling
Ik zal anders wel even kijken of ik dat in een bestandje online kan zettenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:26 schreef Chielus het volgende:
maar is wel handig, nu moet ik 2 topics in de gaten houden
Verbeteringen, tips en dergelijke zijn altijd welkomquote:
Ik kan er helemaal niks van, dus ik vind dit al goed.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Verbeteringen, tips en dergelijke zijn altijd welkom![]()
voor mezelf vriend...anders moet ik in dat andere topic steeds terugzoekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:08 schreef dndiek het volgende:
Bjoro, je hoeft de inzending niet opnieuw te posten
kijk eens in de OP... een bestandje met alle voorspellingen, dan kan je die van je concurrenten ook nog op je gemak bekijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor mezelf vriend...anders moet ik in dat andere topic steeds terugzoeken![]()
heb mijn post aangepastquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
kijk eens in de OP... een bestandje met alle voorspellingen, dan kan je die van je concurrenten ook nog op je gemak bekijken
k ookquote:
Cees Paauwequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:30 schreef Dos37 het volgende:
39. Bij welke betaald voetbalclub speelt de speler die het eerst zijn kruisbanden scheurt? Ado Den Haag
welke speler was het eingelijk
Ik net buiten de top40.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldig werk lever je Diek, leuk om het te volgen.
moet ik ook stemmenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:06 schreef dndiek het volgende:
Welke banner vinden jullie mooier mensen??
Is dat niet een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:19 schreef Suijk het volgende:
Ze kunnen ook gewoon alletwee in de OP.
welk vlakquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:19 schreef Suijk het volgende:
Als je dat zwarte vlak even wegpoets, zet ik hem er bij.
Staat ook maar een kleine typfoud inquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:04 schreef Suijk het volgende:
Bij mij werkt die niet (ook niet als ik dat /sub gebeuren weghaal).
Hij moet dan wel in de basis staan voor de puntenquote:Op maandag 26 december 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Vast wel, heeft in alle PL-duels tot nu toe meegedaan dacht ik.
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Dylan Dog het volgende:
dndiek = held
mea culpa... (ook Serie A-toto). Heb veel creativiteit maar uiterking is een probleem...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
![]()
Het is gewoon leuk dat de stand wordt bij gehouden.. anders dan is het niet zo leuk (zie vorig jaar)
ik heb vaak exact hetzelfde !quote:Op woensdag 28 december 2005 13:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
mea culpa... (ook Serie A-toto). Heb veel creativiteit maar uiterking is een probleem...![]()
![]()
Telt alleen de competitie of telt alles ??quote:19. Wie maakt de meeste in december 2005: Jan Vennegoor of Hesselink, Erik Nevland of Rick Hoogendorp?
ik vrees van niet...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef dndiek het volgende:
Het uitwerken is ook wel goed te doen, je moet het alleen een beetje bijhouden
Doe jij nog iets met die tabel van de Serie A-toto?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:28 schreef Dos37 het volgende:
Die heeft vennegoor dus binnen of Nevland moet nog 6x scoren vanavond.
Waar zie je dat danquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:09 schreef Bjoro het volgende:
ik zie trouwens dat vanavond ook NAC-RKC is....nergens te lezen op vi.nl !
Hoogendorp is dus ook nog in de running !
http://www.derat.nl is de fansite van NACquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan![]()
Vi.nl en de website van RKC zeggen 11 januari
Dat is een wedstrijd tussen de supporters van beide clubs. Omdat de echte wedstrijd niet door mocht gaan van de burgermeester.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
http://www.derat.nl is de fansite van NAC
en teletekst ook.. en www.knvb.nl ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan![]()
Vi.nl en de website van RKC zeggen 11 januari
maar die keeper van de nac supporters is echt goed...hoorde ikquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar die keeper van de nac supporters is echt goed...hoorde ik
Het maakt eigenlijk niet uit want Vennegoor wint als je alleen de competitiedoelpunten telt, maar ook als je de bekerdoelpunten er bij teltquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Telt alleen de competitie of telt alles ??
ik ookquote:Op zondag 1 januari 2006 13:53 schreef pekel het volgende:
Oeh, beiden fout.
Graag gedaanquote:
goed bezig modquote:Op zondag 1 januari 2006 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de antwoorden in de OP verwerkt.
Jan Wegereef (aan Lamey van PSV)quote:6. Welke scheidsrechter geeft de 1e rode kaart van 2006 in de eredivisie?
Dan zal ik het dinsdag even verwerken in de standquote:Op zondag 15 januari 2006 21:58 schreef Suijk het volgende:
Dat heb ik er dan maar eventjes bijgezet.
oepsquote:
Tja inderdaad ..... of hij wordt gewoon gestraft voor het feit dat hij de GGD heeft verlatenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:44 schreef dndiek het volgende:
Dat is een slechte Nostradamus-actie geweest dan
leg uitquote:
Benfica dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:30 schreef dndiek het volgende:
Categorie D (5 punten per juist antwoord)
37. Door wie wordt Liverpool uitgeschakeld in de Champions League (indien in de poule, geldt de nummer 2 van die betreffende poule)?
*Hier* een link naar het bestand met de voorspellingen van iedereen
vaduz dusquote:
goed bezig diekie !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:51 schreef dndiek het volgende:
Antwoorden:
1. 5 doelpunten
29. FC Zwolle
35. Celtic
Wat bjoro zegtquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:16 schreef Bjoro het volgende:
lijkt mij alleen over de nationale competitie, maar Dylan Dog heeft hierin het laatste woord !
Van vraag 5 zullen we dit weekend het antwoord wetenquote:
volgens mij alleen competitie !quote:Op donderdag 6 april 2006 12:09 schreef Chielus het volgende:
Even wat duidelijkheid, is vraag 31 & 38 incl. of excl. Play-offs
Berry Powel dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van vraag 5 zullen we dit weekend het antwoord weten
vreemd, aangezien hun er vaker naast zitten... Maargoed mij boeit het allemaal nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:00 schreef dndiek het volgende:
Volgens www.vi.nl heeft Kolk er 18 gemaakt....
www.vi.nl is in zo'n geval doorslaggevend
Kan niet, want Zwolle heeft geen eigen goals mee. Dus Kolk 18 is echt juist.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar het is toch Kolk en Powel, allebei 19 goals.
staat nog niet in de OPquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:59 schreef dndiek het volgende:
32. Wat is de stand na exact 60 minuten bij RBC Roosendaal - ADO Den Haag? 1-0
5 punten voor Mindlight en Sack_Blabbath
goed bezig, knijntje !quote:
denk trouwens dat je die eiland vraag ook wel zo langzamerhand kan uitrekenenquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:20 schreef dndiek het volgende:
23 is namelijk het hoogste antwoord en hij heeft er al meer gemaakt
Ik weet ook niet echt welke ploegen allemaal meetellen maar ik kom hierop terugquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk trouwens dat je die eiland vraag ook wel zo langzamerhand kan uitrekenen
Wachten we tot 15 mei of tot de eerst wedstriijd,aangezien de selecties nog aangepast mogen worden bij blessures?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:33 schreef dndiek het volgende:
15. Gaat Martijn Meerdink of Joris Mathijssen naar het WK ? Of allebei of allebei niet?
Bondscoach Marco van Basten neemt Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Ron Vlaar (Feyenoord), Urby Emanuelson (Ajax), Wilfred Bouma (Aston Villa), Patrick Lodewijks (Feyenoord) en Martijn Meerdink (AZ) niet met Oranje mee naar het WK in Duitsland. Alleen als er zich voor de start van het WK blessures bij andere geselecteerden voordoen, kunnen zij alsnog aan de spelersgroep worden toegevoegd.
snap ik maar blijft mijn vraag staan....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:45 schreef dndiek het volgende:
Dit is een indicatie, niet meer niet minder. We wachten gewoon de definitieve selectie af!
Zat er ook over na te denken .... ik neem deze week ff contact op met DDquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Komt er ook nog een WK variant, ik weet dat DylanDog hier iets mee wou doen!
Uiteraard in VBL.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:18 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel erg übertof, een WK variant. Maar dan in VBL??
hoop dat de modjes snappen dat het geen zin heeft zoiets in het WK-forum te plaatsen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:18 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel erg übertof, een WK variant. Maar dan in VBL??
Anders kick ik het gewoon terugquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop dat de modjes snappen dat het geen zin heeft zoiets in het WK-forum te plaatsen!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anders kick ik het gewoon terug![]()
Nee, Ik verwacht ook wel dat het hier blijft eigenlijk. Zo'n topic zie ik in WK ook niet echt slagen als ik eerlijk moet zijn
dat was exact wat ik ook dacht, vandaar mijn opmerking !quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anders kick ik het gewoon terug![]()
Nee, Ik verwacht ook wel dat het hier blijft eigenlijk. Zo'n topic zie ik in WK ook niet echt slagen als ik eerlijk moet zijn
de eerste onderhandelingen zijn gestart, de WK-editie gaat er komen !quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Zat er ook over na te denken .... ik neem deze week ff contact op met DD
Ik wil hem wel weer graag helpen (indien gewenst) mocht hij geen tijd/zin hebben wil ik het eventueel ook wel voor mijn rekening nemen !
Ik denk niet dat ik de stand bij ga houdenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de eerste onderhandelingen zijn gestart, de WK-editie gaat er komen !
de exacte invullig laat echter nog even op zich wachten !
geeft niet, wil ik ook wel doen !quote:Op maandag 8 mei 2006 11:25 schreef dndiek het volgende:
Ik denk niet dat ik de stand bij ga houden
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geeft niet, wil ik ook wel doen !
hoewel het moeilijk zal zijn jou te vervangen
nog 55 minutenquote:
Waar denk je dat ik mee bezig benquote:
dit klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:27 schreef dndiek het volgende:
Dorus heeft wel al gewonnen omdat Vaduz en hij allebei de laatste vraag fout hebben
Dit moet nog komen, ik ben er nog mee bezigquote:Op zondag 30 juli 2006 01:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is dit jaars versie?
Moeten we je helpen met het verzinnen van de vragen?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dit moet nog komen, ik ben er nog mee bezig
Suggesties mogen altijdquote:Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moeten we je helpen met het verzinnen van de vragen?
We zijn alleen maar vragen aan het verzinnen hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 18:29 schreef Gollemrulez het volgende:
tvp: zal wel een nieuw topic over komen, maar toch leuk om dit jaar wel mee te doen
leuke vraagquote:Op zondag 30 juli 2006 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik gooi er ook een suggestievraag in.
Hoeveel verschillende spelers scoren er voor Roda JC (of een andere club) in de competitie
Zoiets heb ik alquote:Op zondag 30 juli 2006 18:17 schreef Terreros85 het volgende:
In welk Duits stadion wordt in Oktober het meeste gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |