moet ik ook stemmenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:06 schreef dndiek het volgende:
Welke banner vinden jullie mooier mensen??
Is dat niet een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:19 schreef Suijk het volgende:
Ze kunnen ook gewoon alletwee in de OP.
welk vlakquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:19 schreef Suijk het volgende:
Als je dat zwarte vlak even wegpoets, zet ik hem er bij.
Staat ook maar een kleine typfoud inquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:04 schreef Suijk het volgende:
Bij mij werkt die niet (ook niet als ik dat /sub gebeuren weghaal).
Hij moet dan wel in de basis staan voor de puntenquote:Op maandag 26 december 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Vast wel, heeft in alle PL-duels tot nu toe meegedaan dacht ik.
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Dylan Dog het volgende:
dndiek = held
mea culpa... (ook Serie A-toto). Heb veel creativiteit maar uiterking is een probleem...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
![]()
Het is gewoon leuk dat de stand wordt bij gehouden.. anders dan is het niet zo leuk (zie vorig jaar)
ik heb vaak exact hetzelfde !quote:Op woensdag 28 december 2005 13:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
mea culpa... (ook Serie A-toto). Heb veel creativiteit maar uiterking is een probleem...![]()
![]()
Telt alleen de competitie of telt alles ??quote:19. Wie maakt de meeste in december 2005: Jan Vennegoor of Hesselink, Erik Nevland of Rick Hoogendorp?
ik vrees van niet...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef dndiek het volgende:
Het uitwerken is ook wel goed te doen, je moet het alleen een beetje bijhouden
Doe jij nog iets met die tabel van de Serie A-toto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |