quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:40 schreef Vitalogy het volgende:
Geen slapende honden wakker maken.
Had je de tekst uitgeprint?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:39 schreef Rev- het volgende:
heb de brief wel 10x doorgelezen maar nooit de fout ontdekt.
Handgeschreven sollicitatie brieven maken altijd meer kansquote:
Maar dit gaat over vacaturebrievenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Handgeschreven sollicitatie brieven maken altijd meer kans![]()
dat is vrij achterhaald hoor...quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Eens!quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:00 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Ligt aan de plek waar je solliciteert, maar kans is groot dat ze het WEL opmerken, wat ze er verder mee doen is een andere vraag. Ligt nogmaals aan de plek.
Wat een onzin, tegenwoordig zijn de meesten amper nog te lezen. Liever een simpel Word doc-je dan een gekriebeld a4-tje met een nietje erdoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
In 1989 nog wel ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Je hebt er zelf een stuk of 10x overheen gelezen, grote kans dus dat ze dat aan de andere kant ook doen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:39 schreef Rev- het volgende:
ik heb dus in een sollicitatiebrief geschreven
"daar en daar heb ik gehoord van deze sollicitatie" wat natuurlijk moet zijn "daar en daar heb ik gehoord van deze vacature"
Het is beter om een ander je werk te laten controleren, juist om zulke fouten te voorkomen. En omdat je er zelf 10x overheen leest, hoeft de andere kant dat niet te doen. Nee, je moet juist erg scherp zijn en verwachten dat die andere kant 10x scherper is!quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je hebt er zelf een stuk of 10x overheen gelezen, grote kans dus dat ze dat aan de andere kant ook doen.
Bovendien, zo'n inleidingsalineaatje, met de gebruikelijke verwijzingen &zo, daar let toch niemand op.
Ik heb nog nooit een 'grappige' sollicitant uitgenodigd, laat staan aangenomenquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:05 schreef avotar het volgende:
Juist heel goed.
Het is geen hele storende taalfout oid, maar juist een "grappige" verspreking.
Wellicht draagt ie er toe bij dat je brief juist opvalt.
Wat moet jij een kutbaan hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:33 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik heb nog nooit een 'grappige' sollicitant uitgenodigd, laat staan aangenomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |