Ik had weer zo'n gevoel dat alles wel weer goed zou komen, maar nu Cruijff weer liep te miepen in de krant kijk ik er toch weer anders naarquote:Op woensdag 14 december 2005 18:24 schreef S-Two het volgende:
Van De Mul weet ik het ook zo nog niet, maar ik denk wel dat hij na dit seizoen terug komt.
Van Geel lijkt goed werk te doen, ben benieuwd wie er in de winterstop en daarna in de zomer gaan komen
.
Ik zie Heitinga en Stam wel graag naast elkaar eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:22 schreef Nashje het volgende:
Stam hoeft van mij niet te komen. Enige goede aan 'm is dat ie ervaring heeft en routinier is.
Ik zie toch liever Heitinga.
Mwoah, het was idd heel erg slecht, en zoiets kan je niet zo 1,2,3 veranderen. Maar ik denk dat ze met Van Geel iig een hele goeie hebben aangetrokken. Hoop dat het verder ook zich zal ontwikkelenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik had weer zo'n gevoel dat alles wel weer goed zou komen, maar nu Cruijff weer liep te miepen in de krant kijk ik er toch weer anders naar.
Als een 3? Nee, dat lijkt me geen optie. In het oeroude Ajax-systeem moet Escudé het berenvel met nummer 5 aan.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Escude kan volgens mij ook op de oude blind plek spelen?
Zelfde verhaal als bij Nederlands Elftal (voor Marco coach werd)quote:Op woensdag 14 december 2005 19:25 schreef twi het volgende:
Cruijff zit gewoon met z'n ego in de knoop, omdat Ajax niet naar z'n adviezen heeft geluisterd. Hoewel hij gelijk heeft, begint het een beetje een langspeelplaat te worden.
Inderdaad, maar dat doet hij niet, want hij zal wel bang zijn dat hij faalt. Dat tast zijn imago weer aan natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 19:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als bij Nederlands Elftal (voor Marco coach werd)
Dat Cruyf er zelf maar eens aan gaat staan bij ajax, kijken wat ie er dan van bakt....
Zou mooi zijn als dat nog weg kanquote:
De Ridder hebben we ook weinig kunnen zien hoor. Altans ik heb hem weinig gezien. Misschien in het Nederlands Elfal nog een keer.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef Kang-He het volgende:
Als Blind de Mul hoger inschatte dan de Ridder dan wil ik het zien ook.
Tskkkk, vergeet niet het gebruikelijke busje Telegraaf-zout te hanteren.quote:15/12/2005 - Vlaar voelt zich gechanteerd door Van Gaal, wil transfer naar Ajax forceren
(Gepost door RvN)
BRON: De Telegraaf
In een openhartig interview met De Telegraaf laat Ron Vlaar weten zich gechanteerd te voelen door Louis van Gaal. Volgens Vlaar heeft de AZ-coach hem tweemaal duidelijk gemaakt dat de coach alleen nog maar in noodgevallen beroep op hem zou doen als de verdediger niet bij zou tekenen. Vanavond zit hij niet eens op de bank bij het UEFA Cup duel van AZ.
Ajax Netwerk
'Ajax bood gezien de restwaarde van mijn contract en mijn situatie het zeer acceptabele bedrag van één miljoen euro, maar Scheringa wilde gezien zijn vete met de naar Ajax vertrokken technisch directeur Van Geel niet meewerken en vroeg een veel te hoge transfersom. Daardoor haakte Ajax af.' Ron Vlaar zal nu naar de arbitragecommissie stappen om een vertrek te forceren. 'En dat doet pijn. AZ was en is mijn club, ik wilde ook blijven, maar wordt de Hout uitgejaagd.'
Ajax Netwerk
Louis van Gaal noemde de uitlatingen van Vlaar in een reactie tegenover De Telegraaf 'je reinste onzin'.
Wat je zegt, die hebben we gewoon te weinig gezien. Over iemand een kans gunnen zeg......quote:Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
De Ridder hebben we ook weinig kunnen zien hoor. Altans ik heb hem weinig gezien. Misschien in het Nederlands Elfal nog een keer.
Laat 'm maar komen hoor, vervanger voor SQD die toch te licht blijkt voor Ons Aller Ajax.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tskkkk, vergeet niet het gebruikelijke busje Telegraaf-zout te hanteren.
Hoe Podolski zo hoog komt is mij een raadsel...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef Houniet het volgende:
Messi is in de verkiezing van de Italiaanse krant Tuttosport uitgeroepen tot ´Golden Boy´ als grootste talent van de Europese velden. Europese sportkranten konden daarvoor hun stem uitbrengen. Messi bleef de winnaar van vorig jaar, Rooney, ruim voor.
In 2003 won Van der Vaart de eerste verkiezing. Ajacied Hedwiges Maduro werd tiende. Babel, ook genomineerd haalde de Top 10 niet.
Top 10:
1. Messi (Barçelona) 225 punten
2. Wayne Rooney (Manchester United) 127 punten
3. Lukas Podolski (FC Koln) 74 punten
4. Cesc Fábregas (Arsenal) 73 punten
5. Cristiano Ronaldo (Manchester United) 61 punten
6. Igor Akinfeev (CSKA Moskou) 42 punten
7. Vincent Kompany (Anderlecht) 42 punten
8. Salomon Kalou (Feyenoord) 22 punten
9. Valery Bojinov (Fiorentina) 19 punten
10. Hedwiges Maduro (Ajax) 15 punten
beetje laat volgens mij
Blind schatte Babel ook als linksbuiten in, dus laten wij nou niet blind op zijn oordeel af gaan.....quote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef Kang-He het volgende:
Als Blind de Mul hoger inschatte dan de Ridder dan wil ik het zien ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |