tuurlijk, maar je moet ook weten wanneer het mislukt is.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:42 schreef BoNi het volgende:
[..]
Deze discussie heeft voor mij een compleet andere wending gekregen na het lezen van De godenzonen van Ajax / Tien jaar later.
In het elftal van 94/95 stond bijna niemand op zijn 'eigen' positie.
Het experimenten met spelers op andere posities heb ik ook regelmatig verafschuwd, maar in dat seizoen is ook overduidelijk aangetoond dat het ook een hele positieve wending kan nemen.
Overigens is dat boek voor iedereen aan te raden als je het al gelezen hebt.....
Degene die de link maakt tussen Podolski en Maduro be njij hoor....quote:Op donderdag 15 december 2005 11:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij dan niet de quote van Aldos hoeft te pakken over Podolski?
[..]
Dat mag zeker...
quote:
En dat kan toch ook?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:37 schreef twi het volgende:
Ik vind eigenlijk weinig mis met die lijst talenten. Zeker als je naar de puntenverdeling kijkt.
Maar om Lucas nou een groter talent te noemen dan Fabregas gaat mij net iets te verquote:Op donderdag 15 december 2005 13:13 schreef twi het volgende:
Nee, maar Maduro kan daar gewoon staan. Net als veel andere talenten zo'n 10-15 punten zullen hebben. Podolski wordt hier ook aardig onderschat. Misschien niet zo sierlijk als Cristiano Ronaldo, maar een stuk effectiever.
Mij ook, vind die Podolski maar een kwalletje hoor, denkt dat die alles kan maken bij zijn club Koln.. Laat m maar eerst de ballen in t netje knallen en dan t waar gaan maken bij een grotere club..quote:Op donderdag 15 december 2005 13:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar om Lucas nou een groter talent te noemen dan Fabregas gaat mij net iets te ver
Dat scheelt dan ook maar 1 puntje, maar ben het ook wel met je eens.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar om Lucas nou een groter talent te noemen dan Fabregas gaat mij net iets te ver
Zakkewasser, jammer dat ie zo goed kan voetballen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef Robar het volgende:
Maar wat vinden de mensen hier dan van Rooney?
Wat een jankerd, die Vlaarquote:15/12/2005 - Vlaar voelt zich gechanteerd door Van Gaal, wil transfer naar Ajax forceren
(Gepost door RvN)
BRON: De Telegraaf
In een openhartig interview met De Telegraaf laat Ron Vlaar weten zich gechanteerd te voelen door Louis van Gaal. Volgens Vlaar heeft de AZ-coach hem tweemaal duidelijk gemaakt dat de coach alleen nog maar in noodgevallen beroep op hem zou doen als de verdediger niet bij zou tekenen. Vanavond zit hij niet eens op de bank bij het UEFA Cup duel van AZ.
Ajax Netwerk
'Ajax bood gezien de restwaarde van mijn contract en mijn situatie het zeer acceptabele bedrag van één miljoen euro, maar Scheringa wilde gezien zijn vete met de naar Ajax vertrokken technisch directeur Van Geel niet meewerken en vroeg een veel te hoge transfersom. Daardoor haakte Ajax af.' Ron Vlaar zal nu naar de arbitragecommissie stappen om een vertrek te forceren. 'En dat doet pijn. AZ was en is mijn club, ik wilde ook blijven, maar wordt de Hout uitgejaagd.'
Ajax Netwerk
Louis van Gaal noemde de uitlatingen van Vlaar in een reactie tegenover De Telegraaf 'je reinste onzin'.
Niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:43 schreef Suijk het volgende:
Een wat oud Rooney topic: Wayne Rooney
Ik denk trouwens niet dat die naar Ajax komt.
Daarom past ie zo goed bij jullie.quote:
Nee, maar wel leuk om erbij te hebben mits hij niet teveel kost.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:16 schreef JustJunior het volgende:
Grootheidswaanzin van Vlaar vind ik het ook welDat ventje komt net kijken, en denkt nu dat hij zich even bij Ajax in de basis gaat spelen
Ik neem niet aan dat jullie Ronnie als de verlosser van het jaar 2006 zien?
Dat merkte ik ook al op, maar voor een miljoentje mag Vlaar wel naar AJAX komen. Leuk voor later.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Maar op DIT moment liggen de problemen bij Ajax niet achterin zozeer...
Helemaal mee eens! Er zijn helemaal geen problemen, alles gaat toch naar behorenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Nee, Vlaar is een talent voor de toekomst, niet meer en niet minder. Dus 1 miljoen voor een gok lijkt me een redelijke prijs.
Maar op DIT moment liggen de problemen bij Ajax niet achterin zozeer...
Das ook weer overdrevenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Er zijn helemaal geen problemen, alles gaat toch naar behoren![]()
![]()
Ik moest glimlachen bij dat stuk over Kuijtquote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef S-Two het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het stuk van Johan Derksen over Danny Blind? (http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/sc=477830)
Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:22 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuk om erbij te hebben.
Tsja ik ben het zowaar een keer met dhr Derksen eensquote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef S-Two het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het stuk van Johan Derksen over Danny Blind? (http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/sc=477830)
Kan je wel zeggen, de goedkoopste ruim 31 euroquote:Op donderdag 15 december 2005 18:22 schreef JaWi het volgende:
Dure kaarten voor de 1/8e finales zeg.
Als ik AZ was had ik hem lekker naar Ajax laten gaan, wat een stomme kneus zeg die Vlaarquote:AZ overweegt straf voor zieke Ron Vlaar
De ruzie tussen Ron Vlaar en AZ neemt steeds grotere vormen aan. Nadat de verdediger zich stevig had uitgehaald naar Van Gaal en zich ook ziek had gemeld, overweegt de Alkmaarse club z'n beurt een disciplinaire straf.
Vlaar haalde in De Telegraaf hard uit naar onder meer Louis van Gaal. Bij de verdediger kwam alle onvrede naar buiten, nadat hij voor het UEFA Cupduel met Grasshoppers was veroordeeld tot de tribune. De international voelde zich 'gechanteerd door Van Gaal'.
De opmerkingen schoten de Alkmaarse clubleiding in het verkeerde keelgat. AZ wilde Vlaar direct om een reactie vragen naar aanleiding van het artikel in De Telegraaf. Maar dat gesprek ging niet door, omdat de verdediger zich ziek had gemeld.
Maandag gaan de partijen om de tafel zitten. 'Op basis van de uitkomst van dit gesprek wordt door AZ besloten of en zo ja welke sancties en/of disciplinaire maatregelen er getroffen zullen worden', aldus AZ.
Passe-partout zeker?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:27 schreef JaWi het volgende:
En een dikke 40 euro voor de 2e ring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |