Zakkewasser, jammer dat ie zo goed kan voetballen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef Robar het volgende:
Maar wat vinden de mensen hier dan van Rooney?
Wat een jankerd, die Vlaarquote:15/12/2005 - Vlaar voelt zich gechanteerd door Van Gaal, wil transfer naar Ajax forceren
(Gepost door RvN)
BRON: De Telegraaf
In een openhartig interview met De Telegraaf laat Ron Vlaar weten zich gechanteerd te voelen door Louis van Gaal. Volgens Vlaar heeft de AZ-coach hem tweemaal duidelijk gemaakt dat de coach alleen nog maar in noodgevallen beroep op hem zou doen als de verdediger niet bij zou tekenen. Vanavond zit hij niet eens op de bank bij het UEFA Cup duel van AZ.
Ajax Netwerk
'Ajax bood gezien de restwaarde van mijn contract en mijn situatie het zeer acceptabele bedrag van één miljoen euro, maar Scheringa wilde gezien zijn vete met de naar Ajax vertrokken technisch directeur Van Geel niet meewerken en vroeg een veel te hoge transfersom. Daardoor haakte Ajax af.' Ron Vlaar zal nu naar de arbitragecommissie stappen om een vertrek te forceren. 'En dat doet pijn. AZ was en is mijn club, ik wilde ook blijven, maar wordt de Hout uitgejaagd.'
Ajax Netwerk
Louis van Gaal noemde de uitlatingen van Vlaar in een reactie tegenover De Telegraaf 'je reinste onzin'.
Niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:43 schreef Suijk het volgende:
Een wat oud Rooney topic: Wayne Rooney
Ik denk trouwens niet dat die naar Ajax komt.
Daarom past ie zo goed bij jullie.quote:
Nee, maar wel leuk om erbij te hebben mits hij niet teveel kost.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:16 schreef JustJunior het volgende:
Grootheidswaanzin van Vlaar vind ik het ook welDat ventje komt net kijken, en denkt nu dat hij zich even bij Ajax in de basis gaat spelen
Ik neem niet aan dat jullie Ronnie als de verlosser van het jaar 2006 zien?
Dat merkte ik ook al op, maar voor een miljoentje mag Vlaar wel naar AJAX komen. Leuk voor later.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Maar op DIT moment liggen de problemen bij Ajax niet achterin zozeer...
Helemaal mee eens! Er zijn helemaal geen problemen, alles gaat toch naar behorenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Nee, Vlaar is een talent voor de toekomst, niet meer en niet minder. Dus 1 miljoen voor een gok lijkt me een redelijke prijs.
Maar op DIT moment liggen de problemen bij Ajax niet achterin zozeer...
Das ook weer overdrevenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Er zijn helemaal geen problemen, alles gaat toch naar behoren![]()
![]()
Ik moest glimlachen bij dat stuk over Kuijtquote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef S-Two het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het stuk van Johan Derksen over Danny Blind? (http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/sc=477830)
Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:22 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuk om erbij te hebben.
Tsja ik ben het zowaar een keer met dhr Derksen eensquote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef S-Two het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het stuk van Johan Derksen over Danny Blind? (http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/sc=477830)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |