Good man, zo'n benzinemeisje werkte hier ook vorig jaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:09 schreef Drugshond het volgende:
Ach nee... Ik geloof werkelijk dat ik op een meid aan het vallen ben die werkt bij een bezinestation.
Mijn gevoel zegt dat dit de leuke meid is.
Heel moeilijk uit te leggen... maar best wel wazig...
Nee hoor, zoiets denk ik heel vaakquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:13 schreef DionysuZ het volgende:
mensen denken zo'n 20 keer in hun leven dat ze eindelijk de leuke persoon hebben gevonden
Ahhh...quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:16 schreef Drugshond het volgende:
We worden wel steeds persoonlijker... dat wel. Maar andersom wil ik haar graag uitvragen voor een etentje of iets dergelijks. Maar doe maar eens au publiek een aanzoek (tot iets leuks) met nog 8 mensen in de wachtrij die allemaal haast hebben.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:13 schreef DionysuZ het volgende:
mensen denken zo'n 20 keer in hun leven dat ze eindelijk de leuke persoon hebben gevonden
en anders zeg je: zo noem ik godquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mannen zoeken de perfectie copy van een vrouwelijk slachtoffer die overeenkomt met hun voorgaande relaties.
Dus nooit roepen in bed... naar namen die zij niet kent.
Ik koop wel een bos rozen, en geef haar wel een roos + digital mail adres.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:17 schreef Pracissor het volgende:
Ahhh...![]()
Waarom maken zulke verhalen mensen altijd blij. Vraag anders eerst gewoon haar nummer, ik neem aan dat de drempel daarvoor lager ligt dan gelijk meevragen.
Geef maar een overdosis, dan komt de klap iets minder hard aan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:23 schreef DionysuZ het volgende:
beware
verliefdheid is net zo erg als een heroineverslaving.
Het mooiste van de verleiding.....is er aan toegeven .quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:23 schreef DionysuZ het volgende:
beware
verliefdheid is net zo erg als een heroineverslaving.
Een mid 30-er, heel toffe uitstraling (bijna moederlijk achtig). En ze is redelijk snel van tong zonder ordinair te zijn. En ze heeft donkere trouwe puppy oogjes. En ze heeft half-lang brunette haar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:17 schreef Tafkahs het volgende:
ja, dan kom je niet verder dan je sauseizenbroodje waarschijnlijk. Bovendien zit er glas tussen..
Hoe ziet ze er uit?
Sound good bro! Go for it!quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een mid 30-er, heel toffe uitstraling (bijna moederlijk achtig). En ze is redelijk snel van tong zonder ordinair te zijn. En ze heeft donkere trouwe puppy oogjes. En ze heeft half-lang brunette haar.
Lengte .. ongeveer 1.70, gewicht < 65, en ze heeft uitstraling (geen breezhar looks). En het belangrijkste ze heeft geen 4 lagen plamuur op haar gezicht.
- Natural beauty. , girl next door -
Morgen zie ik haar weerquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:40 schreef Pracissor het volgende:
Sound good bro! Go for it!
Gelukkig lijk jij mij niet het type die geen stappen durft te ondernemen, gewoon gaan met die banaan!![]()
Vraag: mag ik ook een bonnetje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:16 schreef Drugshond het volgende:
We worden wel steeds persoonlijker... dat wel. Maar andersom wil ik haar graag uitvragen voor een etentje of iets dergelijks. Maar doe maar eens au publiek een aanzoek (tot iets leuks) met nog 8 mensen in de wachtrij die allemaal haast hebben.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:22 schreef Drugshond het volgende:
Sigme kan morgenvroeg weer smullen.. onze POL-SC relatie therapeute.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |