Een Hools afterparty wel.quote:Op maandag 12 december 2005 21:52 schreef dndiek het volgende:
afterparties zijn vaak net zo leuk zo niet leuker
quote:Op maandag 12 december 2005 21:54 schreef pascalheister het volgende:
gooit de restanten heineken over die takkeherrie van mrd, zo gelijk 2 vliegen in 1 klap![]()
ik heb het idee dat ik je een stuk beter ken nuquote:
Laat SCH een strijker in de reet van PH steken.quote:Op maandag 12 december 2005 21:54 schreef pascalheister het volgende:
gooit de restanten heineken over die takkeherrie van mrd, zo gelijk 2 vliegen in 1 klap![]()
de hemel?quote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Een Hools afterparty wel.
* MrDoegewoon vind het weer tijd voor een nieuw cafe, vuurwerk staat al klaar
Hools zijn altijd op tijd weg, ook toen ik de boel opblies (:')) bij een andere xxx aantal bereikte hoolsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 12-12-2005 21:58:00 (spelfout verbeterd) ]Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
Ik heb het hele feestje niet meegemaaktquote:Op maandag 12 december 2005 21:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jeezus, nu al een aferparty. Zelden zo'n snel feestje meegemaakt
200 bpmquote:Op maandag 12 december 2005 21:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jeezus, nu al een aferparty. Zelden zo'n snel feestje meegemaakt
500 bpmquote:
Zuipen kreng!quote:
Dat is ziekquote:
Wise words!quote:
eerst een gedichtjequote:Op maandag 12 december 2005 21:55 schreef StarGazer het volgende:
Is er nog bier?
Niet als je genoeg bier ophebt.quote:
Zonder drank is het saai hierquote:
Dan moet je het nummer wel kennenquote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet als je genoeg bier ophebt.
En om het wat rustiger aan te doen:
* MrDoegewoon Forze DJ Team - 98 to the piano opzet
Meebleren iedereen!
TUUUTUUUTUTUTUTUTU
Waarom geen onderscheid tussen de headbangers en oude lullen?quote:Op maandag 12 december 2005 22:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon stelt twee zalen voren, eentje voor de echte muziek liefhebbers (Moi, Franky enzv) en de rest in de oude lullen en lang harig tuig zaal!
hoezo nu al ? we hebben niets overgeslagenquote:
Ik was te laat voor het grote feest hier,quote:
*wacht ook met spanningquote:Op maandag 12 december 2005 21:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Arcee, je lijstjes!
ik eis een jaren '90 zaalquote:Op maandag 12 december 2005 22:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon stelt twee zalen voren, eentje voor de echte muziek liefhebbers (Moi, Franky enzv) en de rest in de oude lullen en lang harig tuig zaal!
OP tekst ook al aangepastquote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef rubbereend het volgende:
heb even de link naar de hools in de OP vervangen door de link naar de lijst van Acree
Cultuurbarbaarquote:
Acree is nog druk met zn telraamquote:
quote:
RTS (neej niet RTC) - Poing opzetquote:Op maandag 12 december 2005 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik eis een jaren '90 zaal
*zet Booming Support - de Rode schoentjes op
quote:
Waar hoor jij dan bij?quote:Op maandag 12 december 2005 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom geen onderscheid tussen de headbangers en oude lullen?
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
RTS (neej niet RTC) - Poing opzet
Zet Thrillseekaquote:Op maandag 12 december 2005 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa
gevold door Party Animals - Hajo
quote:Op maandag 12 december 2005 21:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Arcee, je lijstjes!
Mooie muziek.quote:
Sorry, maar ik ben absoluut niet into, House/Trance Techno of hoe die stromingen ook mogen hetenquote:
Eigenlijk alletwee een beetjequote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Waar hoor jij dan bij?![]()
als er maar een bar is![]()
Oequote:
Er komen straks stiptease acts!quote:Op maandag 12 december 2005 22:16 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gaat nog maar even studeren en komt later op de avond nog wel even binnengevallen![]()
Volgende week sowieso wel FF, nog FF voor de vakantiequote:Op maandag 12 december 2005 22:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe
Wanneer gaan we schaatsen? We kunnen die dingen ook huren!![]()
Ik al in 002quote:
Inddquote:
Biertje?quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Stelletje teringlijers, ik heb de 1000e hools gemist.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Indd
Hoewel Are You Ready To Fly van hun misschien nog wel beter is...
Maar de beste blijft toch voor altijd Jones & Stephenson - The First Rebirth
Is goed zolang er bier is. Dus: Pascal waar blijft dat verrekte biertjequote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Als je de lijstjes ziet word je er toch een beetje verlegen van... wat veel postst hebben het gros..... kom je aangezet met je 97ste plek en 212 berichtenZelfs bij de nieuwkomers vergeleken weinig berichten... Achja het leven.
je bedoelt de HØkerszaal speciaal voor de boerenquote:Op maandag 12 december 2005 22:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sally'squote:Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef Gollemrulez het volgende:
*gaat nu bierdrinken in de sally's
Oe oe oe dies ook al zoquote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Indd
Hoewel Are You Ready To Fly van hun misschien nog wel beter is...
Ah ik hoor het dus wel wie wat waar wanneer? Kom ik ff incognito kijkenquote:Op maandag 12 december 2005 22:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Volgende week sowieso wel FF, nog FF voor de vakantie
Dat is goed Clauwquote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ah ik hoor het dus wel wie wat waar wanneer? Kom ik ff incognito kijken
dunequote:
OMGquote:Op maandag 12 december 2005 22:28 schreef Noca het volgende:
Ja, wij zijn dan dat stel met Groningen sjaal en Groningen petjes StarGazer
quote:Op maandag 12 december 2005 22:28 schreef Noca het volgende:
Ja, wij zijn dan dat stel met Groningen sjaal en Groningen petjes StarGazer
en david (=stage) wil nieteens mee, belachelijk he...quote:
Can't stop raving is ook al zo'n topnummer van zequote:
Whehe, beetje jammer ja.quote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
en david (=stage) wil nieteens mee, belachelijk he...![]()
Bier drinkenquote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef Dos37 het volgende:
zoow de 1000ste is dus alweer voorbij terug naar de orde van de dag
Verena van Dunequote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Can't stop raving is ook al zo'n topnummer van ze
[afbeelding]
Gezelligquote:Op maandag 12 december 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
Ik dacht ik kom even langs
En hoe ziet SCH eruit?quote:Op maandag 12 december 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
jij zou na deel 1.000 toch naar de HOMO SC gaan?quote:Op maandag 12 december 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
Zucht...quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Come on take a trip with me
To a land where love is free
Follow me into the light
Everything is gonna be allright
Just let go and take my hand
I will show you promised land
Stay with me in paradise
So your future can be nice
Daar vinden ze me te oudquote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij zou na deel 1.000 toch naar de HOMO SC gaan?
Zoietsquote:
Ja zucht inderdaad...quote:
Late reactiequote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef clauwheee het volgende:
Wie had mij wie had mij wie had mij??
Jemig, ik bel even een half uurtje en jullie zijn alweer een deur verder...
Ja, je zult eens een post minder zetten in Hools.quote:Op maandag 12 december 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
Curling is leukerquote:Op maandag 12 december 2005 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
Zitten een paar leuke vrouwkes bij die handbaldames zeg.
Toen was jij 11quote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja zucht inderdaad...
Was het maar weer 1995 ofzo...
quote:Op maandag 12 december 2005 22:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Huntelaar-pyjama aan en feestmutSCHje op.
quote:Ik kom ws. 13-1 trouwens.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Come on take a trip with me
To a land where love is free
Follow me into the light
Everything is gonna be allright
Just let go and take my hand
I will show you promised land
Stay with me in paradise
So your future can be nice
achterlangs zekerquote:Op maandag 12 december 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Zwaaien? Ik pak je plat op de bek man![]()
En toen kwamen de mooie tijden...quote:
Ow ik ook wel, leuk man!quote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En toen kwamen de mooie tijden...
* Da_Sandman zou heel graag nog eens tiener willen zijn
morgen als ik me niet vergisquote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Linn is ook leuk idd, maar op dit moment niet op tv.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Zwaaien? Ik pak je plat op de bek man![]()
ik was in '94 15 en begon met stappen, precies met het het begin van de happy hardcore tijd en zo'n beetje de tijdd at dance helemaal Nederland veroverdequote:
EenSCH.quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heerlijk om een kind van de housegeneratie te zijn
het echte begin heeft vrijwel niemand meegemaakt aangezien dat in Detroit was en in 1988 zo'n beetje voor het eerst via Ibiza naar Nederland is overgewaait.quote:Op maandag 12 december 2005 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik voel me ook wel kind van de housegeneratie, al ben ik net wat later geboren wat dat betreft. Heb het wel allemaal bewust meegemaakt, en ben daar blij om. Iedereen die beweert dat house een vergankelijke muziekstroom is geweest is niet wijs.
Ik had het graag allemaal willen meemaken, althans, het Nederlandse gedeelte dan. De opkomst van Parkzicht, de echte old skool zoals we die nu kennen (Carat Traxx etc), het echte begin van de house hardcore stroming zeg maar.quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het echte begin heeft vrijwel niemand meegemaakt aangezien dat in Detroit was en in 1988 zo'n beetje voor het eerst via Ibiza naar Nederland is overgewaait.
Boenze boenze boenze noemde mijn opa dat vroegerquote:
De Acid van Eddy de Clerqquote:Op maandag 12 december 2005 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had het graag allemaal willen meemaken, althans, het Nederlandse gedeelte dan. De opkomst van Parkzicht, de echte old skool zoals we die nu kennen (Carat Traxx etc), het echte begin van de house hardcore stroming zeg maar.
Anders ik welquote:Op maandag 12 december 2005 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had het graag allemaal willen meemaken, althans, het Nederlandse gedeelte dan. De opkomst van Parkzicht, de echte old skool zoals we die nu kennen (Carat Traxx etc), het echte begin van de house hardcore stroming zeg maar.
Mooi he...quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou het zomaar eens zo kunnen zijn dat ik degene had die mij ook had
Ik heb Never mind the buzzcocks gekeken, en ga nu vrolijk naar bedquote:Op maandag 12 december 2005 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zometeen weer genoeg op tv
Mooi! Weer de Leeuw deel 5 ! [BNN] Spuiten & Slikken #4 en [BBC1] They Think It's All Over
Wij hebben onze eigen pure XTC gemaaktquote:Op maandag 12 december 2005 23:02 schreef tong80 het volgende:
Stelletje mietjes hier in 88 heb ik nog pure XTC geslikt in de Roxy. Amateurs.
Oh kut ja.quote:Op maandag 12 december 2005 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb Never mind the buzzcocks gekeken, en ga nu vrolijk naar bed![]()
Overigens een leuk gedichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
we zijn inmiddels vrijwel de drukste hools dag ooit voorbijquote:Op maandag 12 december 2005 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
1001 gaat ook nog vol voor twaalven denk ik
Dan ga ik ook voor het openen van 1002, ben ik denk ik wel uniek met 3 Hools op 1 dag
Wat vond je van m'n gedicht ?quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen pure XTC gemaakt![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Overigens een leuk gedichtInsgelijks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al meerdere malen gaan kijken of ik aapje[nummerweetikveel] kon herkennen, maar dat is lastig als je alleen maar kijkt naar Raul Gonzalez Blanco'tjes...
quote:
Mijn nick is op elk forum hetzelfdequote:Op maandag 12 december 2005 23:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Insgelijks!
Ben al meerdere malen gaan kijken of ik aapje[nummerweetikveel] kon herkennen, maar dat is lastig als je alleen maar kijkt naar Raul Gonzalez Blanco'tjes...
laat het ons morgen ff weten hoe het is afgelopenquote:Op maandag 12 december 2005 23:02 schreef just me het volgende:ik ga ook eens kijken hoe het ligt om in mijn eentje in mijn eigen bed te liggen!
De absolute kijktip is zometeen op BBC1 natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Is Paul de Leeuw leuker dan S&S? Moet haast wel, want het is dat Isis daar zit...
Hmm. Een soort van Dit Was Het Nieuws achtige quiz maar dan over sport en sporters met Ian Wright, Jonathan Rossquote:Op maandag 12 december 2005 23:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Truste Bjoor
Waar gaat het over BS?
Nu op BBC 1 (nou ja, nog een minuutje of zo)quote:Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Klinkt goed. Hoe laat is dat, dan geef ik het een kans.
Paul de Leeuw is wel weer leuk
Ik zou maar snel zijn, zit een mooie vrouw bijquote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef rubbereend het volgende:
BBC doet het ff lekker niet op mijn kamer
Is geen echte herhaling, maar vooral een compilatie van het hele seizoenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Even nog de herhaling van Spuiten en Slikken bekijken.
Oh, het is geen herhaling. Het gaat gewoon verder.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Even nog de herhaling van Spuiten en Slikken bekijken.
doebelaflevering, best ofquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, het is geen herhaling. Het gaat gewoon verder.
het is zeven uur voor begin de dag met een dansjequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:29 schreef rubbereend het volgende:
♪ begin de dag met een lach ♪
Los haar is idd mooier, maar ach, zo in de nacht toch een leuke verschijningquote:
quote:
Ik duik nog ff mn nest in voor een paar uurquote:
quote:
ja goeiemorgen, nu zit dat de hele ochtend weer op mijn hoofdquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:24 schreef snellejelle het volgende:
♪ begin de dag met een dansje ♪
Een bakkie "troost" kan ik wel gebruikenquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:45 schreef Bjoro het volgende:
heeee bloemmie
en de rest ook een goede morgen natuurlijk !
Bakkie ?
quote:Onze Derek uit Houten
Onze eeuwige student
Loopt al een poosje mee in Hools
En is al heel wat gewend
's morgens wakker worden met een kater
krijgt dan van Bluezz liters en liters water
Hobby's zijn voetbal, uitgaan en bier
Zeker weten heeft die VOM een hoop plezier
Die neuzenclub Ajax is zijn favoriet
Alleen kampioen worden doen zij niet
Terwijl Sint zit te dichten spiekt ie even in hool
En ziet VOM posten met een grote smoel
Te vragen en te zuchten en te steunen
Veel gehijg en veel gekreunen
Zijn gedicht is nog niet klaar
Gewoon even wachten maar
Het is best moeilijk te rijmen
Voor iemand die je eigenlijk niet kent
Maar wat slap ouwehoeren
Zoals we in Hools zijn gewend
Is dit gedichtje bijna klaar
En wachten we weer tot volgend jaar.
Een betere voorbereiding
Ligt eigenlijk in de aard van Sint
Maar door tijdgebrek en een leven
Is dit gedicht tot wel wat te licht
Het spijt me beste VOM
Je had misschien wel beter verdiend
We drinken samen nog wel een biertje
Groeten van Sint, een echte Hools vriend
quote:Beste Boezelaar,
Uit de hoge hoed van Hools kwam The_BoezelaaR,
Zelfs voor die oude sint een beetje raar
Die seniele gek ging eens goed op onderzoek,
En keek in BoezelaaRs topicboek
Als snel bleek, jij was een echte Tukker,
Ja, die Sint is nog niet zo’n ouderwetse Rukker
Grolsch drink jij als water,
Daarom post jij vaak dronken of met een kater
Tennissen is voor jou helemaal hot,
Maar als SCH met jouw ballen speelt is dat voor jou ook een genot!
Sint zag, jij bent zelfs Chronisch vliefd!
Pas op, daar heeft Sint helaas zijn eigen studie mee vertieft
Gokken, neuken, zuipen, feesten
Jij bent een goede student, als de meeste
Sint gaat nu dit ernstig afremmen,
Die homo van een BliksemSchigt is heel Hools aan het volspammen!
Pas dus goed op je zelf, beste knul
Proost, groetjes en de tering, die oude lul!
Feestjequote:Op dinsdag 13 december 2005 09:04 schreef Bjoro het volgende:
volgens mij gaat de 1000e doodstraf ook zo uitgevoerd worden
Heb alle inzendingen nog eens doorgelezen en ik vermoed ook dat Bluezz jou heeftquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:06 schreef Lionheaad het volgende:
Ik krijg het vermeoeden dat Bleuzz mij heeft...![]()
Is tie dan voor ikke??quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:15 schreef Bluezz het volgende:
Haaaaaaaai
Ze zijn de balie aan het verbouwen, ik zit dus nu nog ff achter een pc de rest van de dag ga ik ander werk doen
Ik maak dus vanavond een gedichtje, en dat is niet voor golfer
nu jij er bent welquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:19 schreef SCH het volgende:
Is er nog feest?
Ja dat is mooi mooi mooi manquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:19 schreef SCH het volgende:
Is er nog feest?
lalalalalala laquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja dat is mooi mooi mooi man
het leven dat is 1 groot feest !!!!
Mijn gedichtje komt zeker in de volgende Hools.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt aan gewerkt....ben net terug
ik tot 5quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef Blumchen het volgende:hoi hools
* Blumchen vanaf school...
T is vandaag een vermoeiende dag! En moet nog tot 3 uur.. zucht ...
Zondag pas weerquote:
waar een dagje al ziek thuis al niet goed voor kan zijn he ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen
Leuke Dagcijfers van gisteren
moet meteen denken aan die reclame van die koffiequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet meteen denken aan die reclame van die koffie
"Ik vind het hier ge-ze-llliggggg" (dat tokkie wijf in die onwijs abstracte villa)
appelsappie dan ?quote:
heeft SG zulke ranzige koffie gezet?quote:
quote:
Da's lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteren serieus anderhalve liter van op gedronken
Sinds wanneer is er weer begonnen met het plaatsen van de dagcijfers?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen
Leuke Dagcijfers van gisteren
Vlak nadat Dolle Hond gestopt was...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er weer begonnen met het plaatsen van de dagcijfers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |