quote:
Op zondag 18 december 2005 05:15 schreef euh.. het volgende:Tja, zo zie ik het ook niet. Er lopen buiten idd genoeg leuke vrouwen (mannen
![]()
) rond! Ik zie het meer als een leuke manier om te tijd te doden in saaie uurtjes en alles wat ik er aan overhoud is welkom.
Ik zie het als veel te veel tijd opeisend, ik werd gek van al die berichten en mensen met wie je haast "moest" gaan chatten. Was eerder geforceerd, dan spontaan allemaal. Ik moest tijd vrij gaan maken ervoor, nou dan vind ik er al niks leuks meer aan. Zulke dingen moeten bij mij spontaan gaan en dit was net een vleeskeuring die je moest houden met zoveel berichten.
Zoals ik al zei, ik ontmoet leukere mannen met een avond stappen. Dan gaan dingen veel leuker en spontaner, ben je gezellig een avond uit, geniet je van de muziek per toeval ontmoet je een leuk iemand.
Heb maanden geleden ook een leuke jongen ontmoet die ik nu nog spreek, die ik misschien wel meer dan leuk zou kunnen vinden, maar op dit moment ben ik nog teveel bezig om m'n eigen leven op een rijtje te zetten. Na 7 jaar samenwonen en een aardig heftig einde ben ik nu ff klaar met relaties en vind ik het heerlijk om alleen te zijn en voor m'n gevoel moet ik dat nu ook gewoon "ff" doen. Voor mij is het nu gewoon geen tijd om alweer met een nieuwe relatie of daten bezig te zijn en dat merkte ik ook op Rp, best wel leuke mannen, maar ik was alleen maar terughoudend en kon haast geen motivatie opbrengen.
Als ik er over een langere tijd misschien wat meer zin in heb, zal ik nog steeds niet verder gaan op een datingsite, want ik vind al dat geforceerde gewoon niks, ontmoet iemand liever in het dagelijks leven of op een avond uit.