hehe das een goeie...quote:Op maandag 12 december 2005 20:05 schreef meami het volgende:
Plaats in de deurpost waar de opening voor het slot zit, zeg maar. Daar open ik mijn flessen altijd als ik mijn opener kwijt ben
Jeugd?quote:Op maandag 12 december 2005 20:12 schreef rieski het volgende:
Trek ff een biertje open, pvd pas 20u.
Jeugd van tegenwoordig!
Geeft wel het mooiste effectquote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef RaTz het volgende:
Langs de fles af (van onder naar boven natuurlijk) tegen de rand van het dopje aan meppen, en het dopje vliegt eraf (met soms als gevolg dat de nek afbreekt, maar dan kun je het bier nog in een glas doen).
20u vroeg voor een biertjequote:Op maandag 12 december 2005 20:12 schreef rieski het volgende:
Trek ff een biertje open, pvd pas 20u.
Je eigen topic ingekopt, scherp hoor.quote:003: Aansteker of ander voorwerp (hand om de dop heen, voorwerp tegen vingers aandrukken, etc)
Als je een mooie parabool beweging maakt, met de top op het punt van je dopje, gaat het altijd goed. Afbreken van de hals komt omdat je hem dan te schuin ertegenaan jetst.quote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef RaTz het volgende:
Met zo'n spatel, alleen dan een van metaal.
[afbeelding]
Langs de fles af (van onder naar boven natuurlijk) tegen de rand van het dopje aan meppen, en het dopje vliegt eraf (met soms als gevolg dat de nek afbreekt, maar dan kun je het bier nog in een glas doen).
Volgens mij doen ze dit ook wel eens met een zwaard en een fles champagne.
Ah mooi, dan wacht ik nog ff met die gele korst van mijn piemel te wassenquote:
Duim om de hals van flesje klemmen (bovenaan) rest vd vingers er omheen.Aansteker of ander flesje tussen aangeklemde wijsvinger en onderste rand dop drukken; en dan t hefboomeffect zijn werk laten doenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ah mooi, dan wacht ik nog ff met die gele korst van mijn piemel te wassen![]()
Maar serieus, ik krijg het nog steeds niet voor elkaar, niet langs een krat, niet met een ander flesje en niet met een opener, kan iemand de techniek even beschrijven?
Krat is gewoon het dopje op de rand zetten, en daarna het flesje naar beneden drukkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Maar serieus, ik krijg het nog steeds niet voor elkaar, niet langs een krat, niet met een ander flesje en niet met een opener, kan iemand de techniek even beschrijven?
Bij krat:quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je krijgt een flesje bier niet eens open met een opener?, en jij wilt bier gaan drinken?.. volgens mij is dat een slecht plan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Met zo'n spatel (een jetser) is echt geniaal idd, (populair met bbq-en). Dit vereist enige oefening, eken in het begin op heel wat kapotte flesjes.quote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef RaTz het volgende:
Met zo'n spatel, alleen dan een van metaal.
[afbeelding]
Volgens mij doen ze dit ook wel eens met een zwaard en een fles champagne.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:06 schreef Realzm het volgende:
achterkant verkeersbord
www.large.nlquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:58 schreef NeoPhythe het volgende:
waar kan je zn openersring bestellen ! ?
Met een bevroren frikandel, dan?quote:
oma-, of chocoladecake?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:02 schreef Tokay het volgende:
Plakje cake.
Dit is de mooiste openerquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef Rio het volgende:
Iemand al aan een flesopener gedacht?
[afbeelding]
Rozijnencake, marmercake, whatever...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:42 schreef Goofup het volgende:
oma-, of chocoladecake?
bij omacake lukte het me pas bij de derde poging...
Kan ook, strak dubbelvouwen en dan de hoek gebruiken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:12 schreef Djekko het volgende:
Ik zag iemand het laatst doen met een stukje opgevouwen papier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |