abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34699224
ik hoorde een heeeele tijd geleden iets over fok's next top model.. hoe zit dat heren?
dag
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:21:34 #288
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_34708111
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zondag 5 februari 2006 @ 18:50:50 #289
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34768923
Er schijnt niet gepost te kunnen worden hier?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 5 februari 2006 @ 18:56:56 #290
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_34769112
Meld hier je fotografische aankopen

deze is gesloten?

is er al vooruitzicht wanneer het weer open gaat?
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  zondag 5 februari 2006 @ 18:58:16 #291
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34769163
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:56 schreef blackbully het volgende:
Meld hier je fotografische aankopen

deze is gesloten?

is er al vooruitzicht wanneer het weer open gaat?
respectievelijk "ja" en "binnenkort".
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34769220
he modje waarom gooi je het topic op slot en verpest je ieder post plezier met je mening , verbruikartikelen zijn wel interessant , want zo zie je of bepaalde dingen nog in de markt zijn , of dat je nog ergens kan krijgen zoals bepaalde zwart wit rolletjes , en dat illford nog steeds papier maakt voor doca werk , niet alles is digitaal wat de klok slaat , anders zou iemand ook geen memoriecard mogen noemen en dat is wel al tijden toegestaan. zo zouden dan ook geen ccd en spiegel cleaners genoemd mogen worden.

vaak leiden dingen uit koop topic tot leuke discussies dus ook verbruiksartikelen zijn interessant , tenzij ze om de dag gepost worden van ik heb weer dit of dat gekocht terwijl dat al 10x gemeld is

misschien is een nuance in je uitspraak wel gewenst , want snap ook wel dat je geen ruzie in dat topic wil hebben
  zondag 5 februari 2006 @ 19:01:34 #293
68154 blackbully
pi_34769267
ik ben het gedeeltelijk met je eens.

maar alleen melden dan je 10 vellen papier hebt gekocht en meer niete is niet intressant.

even min is roepen ik heb een camera gekocht.

ja leuk. welke? waarom?
[/quote]
pi_34769400
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:01 schreef blackbully het volgende:
ik ben het gedeeltelijk met je eens.

maar alleen melden dan je 10 vellen papier hebt gekocht en meer niete is niet intressant.

even min is roepen ik heb een camera gekocht.

ja leuk. welke? waarom?
true maar soms is er weinig meer over te te vertellen , de nieuwswaarde licht voor iedereen weer anders , zo had ik bij het lezen een flashback naar good old days
  zondag 5 februari 2006 @ 19:06:26 #295
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_34769433
gewone url tags werken niet
je moet deze gebruiken

1[url=http://forum.fok.nl/topic/801048]topicnaam[/url]

sorry bully
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
  zondag 5 februari 2006 @ 19:08:06 #296
68154 blackbully
pi_34769470
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:06 schreef lostminds het volgende:
gewone url tags werken niet
je moet deze gebruiken
[ code verwijderd ]

sorry bully
[/quote]
  zondag 5 februari 2006 @ 19:08:27 #297
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34769484
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
he modje waarom gooi je het topic op slot en verpest je ieder post plezier met je mening , verbruikartikelen zijn wel interessant , want zo zie je of bepaalde dingen nog in de markt zijn , of dat je nog ergens kan krijgen zoals bepaalde zwart wit rolletjes , en dat illford nog steeds papier maakt voor doca werk , niet alles is digitaal wat de klok slaat , anders zou iemand ook geen memoriecard mogen noemen en dat is wel al tijden toegestaan. zo zouden dan ook geen ccd en spiegel cleaners genoemd mogen worden.

vaak leiden dingen uit koop topic tot leuke discussies dus ook verbruiksartikelen zijn interessant , tenzij ze om de dag gepost worden van ik heb weer dit of dat gekocht terwijl dat al 10x gemeld is

misschien is een nuance in je uitspraak wel gewenst , want snap ook wel dat je geen ruzie in dat topic wil hebben
hey usertje.

Ik heb het slotje gezet omdat mevrouw Semtex haar taalgebruik me niet aanstond. Aangezien het kutweer is, en zondagavond, en er al veel te lang niet meer gereld is, leek dit me de netste oplossing: een afkoelslotje om te voorkomen dat FOT de "place to be" wordt voor de zondag-avondrel. Het topic gaat wel weer open, maar nu even niet.

De reden waarom ik iets zei over foto papier heb ik al aangegeven. Ik beschouw het als verbruiksartikel, net zoals batterijen dat zijn. Het heeft werkelijk niets te maken met het feit dat het analoog matriaal is, ik begrijp ook niet echt waarom je dat er bij haalt.
- Privacy Matters
  zondag 5 februari 2006 @ 19:11:23 #298
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_34769576
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:05 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

true maar soms is er weinig meer over te te vertellen , de nieuwswaarde licht voor iedereen weer anders , zo had ik bij het lezen een flashback naar good old days
als iedereen een post plaatst alstie een pak foto of printerpapier heeft gekocht dan is er niet echt veel meer aan denk ik
ookal is dat 30 bij 40
kom maar terug als je een rol A0 illford hebt gehaald
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_34769704
omdat het nooit geroepen is bij andere verbruiksartikelen die zouden dan wel mogen

daarbij is het aan een modje om topic in goede banen te leiden en niet te bepalen welke fotografisch aanschaf wel of niet genoemd mag worden.

je persoonlijke mening mag hierin geen rol spelen of je het nou wel of niet interessant kan vinden
ik heb het idee dat je nu je mening laat leiden door semtex haar defensiepostings.

uit ervaring weet ik dat het soms lastig is je eigen belang boven het algemeen belang te stellen, ik vraag nu geen antwoord op van je , maar denk er even overna en doe er wel of niets mee.
pi_34769744
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:11 schreef lostminds het volgende:

[..]

als iedereen een post plaatst alstie een pak foto of printerpapier heeft gekocht dan is er niet echt veel meer aan denk ik
ookal is dat 30 bij 40
kom maar terug als je een rol A0 illford hebt gehaald
zelfde als iederen zou posten ik heb een canon 350 d gekocht , is ook niet interessant meer na 3 reacties. zelfde geld voor verbruiksartikelen. zelf lees ik het topic altijd even door of het al is genoemd , is het al meerdere keren voor gekomen dan post ik het niet
  zondag 5 februari 2006 @ 19:19:29 #301
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_34769844
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

zelfde als iederen zou posten ik heb een canon 350 d gekocht , is ook niet interessant meer na 3 reacties. zelfde geld voor verbruiksartikelen. zelf lees ik het topic altijd even door of het al is genoemd , is het al meerdere keren voor gekomen dan post ik het niet
hoeveel mensen kopen meerdere keren per jaar een canon 350d?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')