quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:00 schreef morpheus_at_work het volgende:he modje waarom gooi je het topic op slot en verpest je ieder post plezier met je mening , verbruikartikelen zijn wel interessant , want zo zie je of bepaalde dingen nog in de markt zijn , of dat je nog ergens kan krijgen zoals bepaalde zwart wit rolletjes , en dat illford nog steeds papier maakt voor doca werk , niet alles is digitaal wat de klok slaat , anders zou iemand ook geen memoriecard mogen noemen en dat is wel al tijden toegestaan. zo zouden dan ook geen ccd en spiegel cleaners genoemd mogen worden.
vaak leiden dingen uit koop topic tot leuke discussies dus ook verbruiksartikelen zijn interessant , tenzij ze om de dag gepost worden van ik heb weer dit of dat gekocht terwijl dat al 10x gemeld is
misschien is een nuance in je uitspraak wel gewenst , want snap ook wel dat je geen ruzie in dat topic wil hebben
hey usertje.
Ik heb het slotje gezet omdat mevrouw Semtex haar taalgebruik me niet aanstond. Aangezien het kutweer is, en zondagavond, en er al veel te lang niet meer gereld is, leek dit me de netste oplossing: een afkoelslotje om te voorkomen dat FOT de "place to be" wordt voor de zondag-avondrel. Het topic gaat wel weer open, maar nu even niet.
De reden waarom ik iets zei over foto papier heb ik al aangegeven. Ik beschouw het als verbruiksartikel, net zoals batterijen dat zijn. Het heeft werkelijk niets te maken met het feit dat het analoog matriaal is, ik begrijp ook niet echt waarom je dat er bij haalt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan
controleren...
-
Privacy Matters