Ja maar ik móet dat...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
En godver, nu zitten de Taalnazi's zelfs hier.
Ghehe.. ahuh..quote:
Hmm.. c. en Snakey? Hmm...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
de persoon die bij jou de voorkeur zal hebben is aanwezig dus
Dat was wel een hele erge inkopper huh?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
de persoon die bij jou de voorkeur zal hebben is aanwezig dus
mietje. ik moet er om 7 uur uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:53 schreef DeLeider het volgende:
Ik ga maar eensch slapen, morgen om 8 uur eruit. Weltrusten!
loaterzquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:53 schreef DeLeider het volgende:
Ik ga maar eensch slapen, morgen om 8 uur eruit. Weltrusten!
ach niets nieuws en niets om je voor te schamen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat was wel een hele erge inkopper huh?
Waar is je hoofdletter en punt gebleven?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
loaterz
[..]
ach niets nieuws en niets om je voor te schamen hoor
die ik nooit gebruik?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar is je hoofdletter en punt gebleven?
Mijn geheugen, wat doe je!quote:
Zoalng je rechtopblijft staan is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
Ben benieuwd he.. Morgen even een paar shots tequilla achterover gooien, en dan gaan tolken.. zou dat goed gaan?
heel erg goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
Ben benieuwd he.. Morgen even een paar shots tequilla achterover gooien, en dan gaan tolken.. zou dat goed gaan?
Het wordt wel op video opgenomen he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoalng je rechtopblijft staan is er niks aan de hand.
Als het mexicaans betreft.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
Ghehehe.. een dronken mr. Wintjens...quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
heel erg goed
mits je je docent(en) ook een paar shots doet
Neuh.. Engels..quote:
Aiaiaaay, mucho problemós!quote:
Dan zou ik de Coke C er weer ingooien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het wordt wel op video opgenomen he?
Mais ahuh!!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zou ik de Coke C er weer ingooien.
hey als het helptquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehehe.. een dronken mr. Wintjens...Whehehe..
Naja.. ik zat nog te denken, voor mn kerstpresentatie mn hele klas volgooien met Glühwein..quote:
Dan gaat hij zijn naam veranderen naar Mr. Wijntjes.quote:
lijkt mij een prima ideequote:Op dinsdag 13 december 2005 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. ik zat nog te denken, voor mn kerstpresentatie mn hele klas volgooien met Glühwein..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |