Ja maar ik móet dat...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
En godver, nu zitten de Taalnazi's zelfs hier.
Ghehe.. ahuh..quote:
Hmm.. c. en Snakey? Hmm...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
de persoon die bij jou de voorkeur zal hebben is aanwezig dus
Dat was wel een hele erge inkopper huh?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
de persoon die bij jou de voorkeur zal hebben is aanwezig dus
mietje. ik moet er om 7 uur uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:53 schreef DeLeider het volgende:
Ik ga maar eensch slapen, morgen om 8 uur eruit. Weltrusten!
loaterzquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:53 schreef DeLeider het volgende:
Ik ga maar eensch slapen, morgen om 8 uur eruit. Weltrusten!
ach niets nieuws en niets om je voor te schamen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat was wel een hele erge inkopper huh?
Waar is je hoofdletter en punt gebleven?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
loaterz
[..]
ach niets nieuws en niets om je voor te schamen hoor
die ik nooit gebruik?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar is je hoofdletter en punt gebleven?
Mijn geheugen, wat doe je!quote:
Zoalng je rechtopblijft staan is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
Ben benieuwd he.. Morgen even een paar shots tequilla achterover gooien, en dan gaan tolken.. zou dat goed gaan?
heel erg goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
Ben benieuwd he.. Morgen even een paar shots tequilla achterover gooien, en dan gaan tolken.. zou dat goed gaan?
Het wordt wel op video opgenomen he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoalng je rechtopblijft staan is er niks aan de hand.
Als het mexicaans betreft.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
Ghehehe.. een dronken mr. Wintjens...quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
heel erg goed
mits je je docent(en) ook een paar shots doet
Neuh.. Engels..quote:
Aiaiaaay, mucho problemós!quote:
Dan zou ik de Coke C er weer ingooien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het wordt wel op video opgenomen he?
Mais ahuh!!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zou ik de Coke C er weer ingooien.
hey als het helptquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehehe.. een dronken mr. Wintjens...Whehehe..
Naja.. ik zat nog te denken, voor mn kerstpresentatie mn hele klas volgooien met Glühwein..quote:
Dan gaat hij zijn naam veranderen naar Mr. Wijntjes.quote:
lijkt mij een prima ideequote:Op dinsdag 13 december 2005 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. ik zat nog te denken, voor mn kerstpresentatie mn hele klas volgooien met Glühwein..
Tamelijk flauw..quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan gaat hij zijn naam veranderen naar Mr. Wijntjes.
Meer, matig.quote:
Mmm, jouw SIG (laatste regel) komt me bekend voor.quote:
Matig is my middle name..quote:
[Vult een opmerking in die alleen beschikt is voor Janet en de andere NIET mogen lezen]quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
[Vult een opmerking in die alleen beschikt is voor Janet en de andere NIET mogen lezen]
Tis een kwestie van geduld... tis slechts wachten op de dag, dat heel Holland.. oh wacht.. dat ging over iets anders..quote:
Rowwen Hèze is Okay.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tis een kwestie van geduld... tis slechts wachten op de dag, dat heel Holland.. oh wacht.. dat ging over iets anders..
hun enige goede nummerquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tis een kwestie van geduld... tis slechts wachten op de dag, dat heel Holland.. oh wacht.. dat ging over iets anders..
Behalve als je altijd hebt gelachen om dat liedje, whehehe.. Limburgquote:
Ik heb ook een zachte G aangeleerd... niks mis meequote:Op dinsdag 13 december 2005 01:22 schreef Janetje het volgende:
Behalve als je altijd hebt gelachen om dat liedje, whehehe.. Limburg.. je vervolgens in Limburg gaat wonen en ze thuis en op voormalig werk zeggen dat je toch wel een beetje met een zachte g begint te praten...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb ook een zachte G aangeleerd... niks mis mee
randstadquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, rot gauw terug naar de randstad
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, rot gauw terug naar de randstad
Brabant de geksteeehhhhquote:
ik ben afgelopen zaterdag zomaar wezen stappen in bredaquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Brabant de geksteeehhhh
En okay, sinds afgelopen weekend ben ik ook wel gecharmeerd van Twente
Toevallig, ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:31 schreef snellejelle het volgende:
ik ben afgelopen zaterdag zomaar wezen stappen in breda![]()
♪als we gaan, dan gaan we met z'n allen ♪
Twente is wel een ander uitterste hoor!quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Brabant de geksteeehhhh
En okay, sinds afgelopen weekend ben ik ook wel gecharmeerd van Twente
Zou ik echt nóóit heen gaan..quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Twente is wel een ander uitterste hoor!
Qua landsgrenzen wel ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
Twente is wel een ander uitterste hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |