Neen! "it wasn't me"quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een kloon.
Vast DL.
Alsof ik alleen maar ranzige kloons heb! Ik heb er welgeteld 1, en dat is s.nicolaasquote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, die van jou hebben stijl en finesse![]()
ik heb helemaal geen kloonquote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Alsof ik alleen maar ranzige kloons heb! Ik heb er welgeteld 1, en dat is s.nicolaas
Maar jij bent dan ook een kutnewbie persoon zonder kloonquote:
waarom verbaast deze post me helemaal niksquote:Op maandag 12 december 2005 23:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een kutnewbie persoon zonder kloon
DL is voorspelbaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
waarom verbaast deze post me helemaal niks
Hou je bek grafhoerquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
waarom verbaast deze post me helemaal niks
Jij komt er wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hou je bek grafhoer
niet verwacht he
Om nou zo over je moeders kut te praten vind ik toch wel ietwat grof.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
in zen pa's oude sok ja maar voor de rest
hoe weet jij dat men moeders kut zo aanvoeltquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Om nou zo over je moeders kut te praten vind ik toch wel ietwat grof.
Het verklaart wel die geur.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Om nou zo over je moeders kut te praten vind ik toch wel ietwat grof.
Nadat jij met je bolle kop eruit ben gekropen is de vergelijking met m'n vaders uitgelubberde sokken snel gemaakt natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoe weet jij dat men moeders kut zo aanvoelt
mja ze was wel lekker strakquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nadat jij met je bolle kop eruit ben gekropen is de vergelijking met m'n vaders uitgelubberde sokken snel gemaakt natuurlijk
nofi uiteraard
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja ze was wel lekker strak
none taken
oke en nu genoeg over men moeder
stikquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hou je bek grafhoer
niet verwacht he
Lekker.. Mag ik er ook een?quote:
Strak plan.quote:
Thank you very much..quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef killswitch het volgende:
[BeP] bier en peuken
[BBC&H] Bier, Bacardi Coke en Hasjies?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]Dan heb ik een aparte reeks nodig...
[BeN] Bier en Neuken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:Dan heb ik een aparte reeks nodig...
Neuh.. Coke en Hasjies mogen eruit...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
[BBC&H] Bier, Bacardi Coke en Hasjies?
That would be wishful thinking.. ?quote:
ahuhquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
That would be wishful thinking.. ?
perfect, niets meer aan doenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:45 schreef cerror het volgende:
[GDWOSUP&B] Gezever Dat Waarschijnlijk Over Sex Uitdraaid, Peuken en Bier
Hmm... dat klinkt wel goed...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:45 schreef cerror het volgende:
[GDWOSUP&B] Gezever Dat Waarschijnlijk Over Sex Uitdraaid, Peuken en Bier
En de waarheid!quote:
Behalve dan dat uitdraaidquote:
en het is uitdraaien op en niet uitdraaien over maargoed begint met zelfde letter dus afkorting klopt welquote:
Hmmm de waarheid voeldt zelden goed aan, mijn complimenten C.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
en het is uitdraaien op en niet uitdraaien over maargoed begint met zelfde letter dus afkorting klopt wel
Naja, daar draait BeF meestal op uit.quote:
moet je nagaan, ik over taal zeurenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
En toen hadden we weer genoeg taalgezeken...
Verschrikkelijk he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, daar draait BeF meestal op uit.
Ligt eraan met wie.quote:
Whehehe.. ja inderdaad...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je nagaan, ik over taal zeuren
sgoppenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
En godver, nu zitten de Taalnazi's zelfs hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |