Rijstnatie heeft heel wat op z'n gewetenquote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef Arcee het volgende:Het enige echte complete HOOLS-overzicht: de eerste 1000.
Da's alleen een overzicht, nog geen lijstjes.
Eerst dit topic ook nog maar even vol, lijkt me.
Heb je gelijk in, anders zijn het de cijfers van 999 HOOLSquote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef Arcee het volgende:Het enige echte complete HOOLS-overzicht: de eerste 1000.
Da's alleen een overzicht, nog geen lijstjes.
Eerst dit topic ook nog maar even vol, lijkt me.
Dat mot niet. Die's van mijquote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef pascalheister het volgende:
bij het stukje van againzender zit ook nog een ander gedicht De Tolk?
Sorry, heb kramp.quote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer een of andere vage harde explosie hier
Das die knal uit Engeland. Snelheid van het geluid is niet zo snel weet jequote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer een of andere vage harde explosie hier
Oh, 't gaat 'n stuk trager nu, hoor. Iedereen heeft 't eten uitgesteld tot dit topic.quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja joh, moedig die raceposters even aan
Ik kan me niet voorstellen dat het nog veel sneller kanquote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was 999 nou de snelste hools?
Of de mijne.quote:Op maandag 12 december 2005 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Bluezz heeft mijn lootje vast getrokken.
Ik ga inderdaad maar eens eten en douchenquote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, 't gaat 'n stuk trager nu, hoor. Iedereen heeft 't eten uitgesteld tot dit topic.
Volgens mij was in de zomer er ook 1 in een half uur volquote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was 999 nou de snelste hools?
Of de mijnequote:
Kan je dat zelf niet tellenquote:Op maandag 12 december 2005 19:41 schreef RayMania het volgende:
Arceee, hoeveel posts had ik in #999 ?
Nope, zaten ook open vragen bij volgens mij, maar dat weet ik niet zeker...quote:
Die rijmwoorden heb ik ook voor de bruiloft van Bluezz en golfer gebruiktquote:Hij is fan van Trabelsi en Maxwell,
maar bovenal van zoontje Axel.
Wil jij het doen voor mij?quote:
Eten, ik heb het onbijt van gisteren nog niet op. Fokken verdomme eten doe je maar in je eigen tijd.quote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, 't gaat 'n stuk trager nu, hoor. Iedereen heeft 't eten uitgesteld tot dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |